We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:20
Ik ga instorten denk ik
Lethal
Member
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
CAT'S PROFILE Age: I've been hitting children for 89 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:20
Good job guys, Sweet word pis als hel c:
Angelstep
Member
|-/annah 191 Actief angels fall too,
but not for you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:30
Zealspark schreef:
Ik kan niet meer :')
Sorry mensen, het is weer eens tijd voor m'n maandelijkse exo addiction (A) xD
exooooo... showtimmee! *duim-pasje van Kai* hehe x3
Lethal
Member
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
CAT'S PROFILE Age: I've been hitting children for 89 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:30
@Dani Ik merk het xD goddahmit het is moeilijk om een aardige karakter te spelen :') Maar Sweet komt er wel tussen uit let maar op c: Ze hoofdbegraaft *not*
Angelstep
Member
|-/annah 191 Actief angels fall too,
but not for you