|
|
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 2:38 | |
| |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 3:18 | |
| how to break sleepingcurse: Step 1: force her to talk about the feelz Step 2: talk about the sad feels everyone she loves dies Step 3: have a sister just die in front of her
Well done Michelle well done! |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 3:20 | |
| - Sleepingcurse schreef:
- how to break sleepingcurse:
Step 1: force her to talk about the feelz Step 2: talk about the sad feels everyone she loves dies Step 3: have a sister just die in front of her
Well done Michelle well done! I love you |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 3:20 | |
| bull shit. STOP DESTROYING MY CHARS FEELS |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 6:55 | |
| |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 7:46 | |
| Good morning, good morning~ |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 7:47 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 7:49 | |
| Goed ^^
En hoe gaat 't met jou? :> |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 7:53 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 8:01 | |
| Hee Inge :3
@Marieke: Ook goed. Lekker thuis aan het werk =D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 8:21 | |
| Vandaag met mijn moeder naar de Karnevalswierts (een grote carnavalswinkel), ik hoop echt dat ze er leuke/goede pruiken en kostuums hebben (vooral pruiken want ik hou van pruiken xD)
Als iemand die heel erg van verkleden houd heb ik er best wel veel zin in :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 9:10 | |
| #&&$%###@... mijn rechtersscherm is stuk XD Nu kan ik niet met twee schermen werken lekker irritant =p |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 9:32 | |
| Vandaag gaan we naar ikea om mijn nieuwe bed op te halen! B) |
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 9:33 | |
| Ik ga sterven als ik m'n kamer uit kom |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 9:38 | |
| - Lightningvoice schreef:
- Ik lees doodgewoon schaamloos een paar topicjes van Thornpaw, en ze beweert Whitestorm te heten. Ik ga lachen als zij en Lightning een topic kregen.
Lightning: Zo, hoe heet jij? Thorn: Ik heet Whitestorm Lightning: eh... Nee, mijn vader heet Whitestorm Thorn: ... hahahahaha :') Het is ook een nep naam dus dat kan best xD vanwaar de interesse naar m'n Doornpoot? |
|
| |
Hann 90 Actief I'm sifting through the sand
Looking for pieces of broken hourglass
Trying to get it all back
Put it back together
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 9:41 | |
| - Thornpaw* schreef:
- Lightningvoice schreef:
- Ik lees doodgewoon schaamloos een paar topicjes van Thornpaw, en ze beweert Whitestorm te heten. Ik ga lachen als zij en Lightning een topic kregen.
Lightning: Zo, hoe heet jij? Thorn: Ik heet Whitestorm Lightning: eh... Nee, mijn vader heet Whitestorm Thorn: ... hahahahaha :') Het is ook een nep naam dus dat kan best xD
vanwaar de interesse naar m'n Doornpoot? Ik ben een stalker >3 Jk, ik verveelde me dus koos ik een random kat uit en ging even kijken. Maak ik je al bang? |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 9:43 | |
| - Lightningvoice schreef:
- Thornpaw* schreef:
Lightning: Zo, hoe heet jij? Thorn: Ik heet Whitestorm Lightning: eh... Nee, mijn vader heet Whitestorm Thorn: ... hahahahaha :') Het is ook een nep naam dus dat kan best xD
vanwaar de interesse naar m'n Doornpoot? Ik ben een stalker >3
Jk, ik verveelde me dus koos ik een random kat uit en ging even kijken. Maak ik je al bang? Nee joh leuk toch? Ik denk dat er niet veel mensen zijn die de topics lezen van een andere kat zonder dat ze zelf een topic hiermee hebben x3 |
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 9:44 | |
| Oh who ik sterf in m'n kamer al van de chloorlucht
Iemand red me |
|
| |
Hann 90 Actief I'm sifting through the sand
Looking for pieces of broken hourglass
Trying to get it all back
Put it back together
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 9:47 | |
| - Thornpaw* schreef:
- Thornpaw* schreef:
vanwaar de interesse naar m'n Doornpoot? Ik ben een stalker >3
Jk, ik verveelde me dus koos ik een random kat uit en ging even kijken. Maak ik je al bang? Nee joh leuk toch? Ik denk dat er niet veel mensen zijn die de topics lezen van een andere kat zonder dat ze zelf een topic hiermee hebben x3 Ja ik denk het ook niet echt :/ maar dat boeit niet want ik kijk de topics en niemand kan me tegenhouden! B) (Topicwoman) -- Waarom komen er geen meerdere ThunderClanners online? :c Of een BloodClanner, Lightning heeft tenminste iemand nodig waar hij ruzie mee kan krijgen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 9:48 | |
| Ik lees meerder topics en als ik me echt verveel in shC en BC terwijl ik daar geen katten heb. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|