We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
CAT'S PROFILE Age: I've been hitting children for 89 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:51
Guys jullie maken het me wel lastig hoor xD Maar ik denk dat ik een paar boeken van WC neem, en misschien zelf THG bij koop :3 of toch Lotr? XD goddahmit
Ik kan net zo goed me geld verbranden but I don't care xD
:::
Lmao thanks Hannah <3
Dankje Bunny <3
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:52
Sweetheart schreef:
Guys jullie maken het me wel lastig hoor xD Maar ik denk dat ik een paar boeken van WC neem, en misschien zelf THG bij koop :3
THG is echt geweldig om te lezen, zoveel beter dan de films (al zijn de films écht niet slecht hoor)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:53
Innerghost schreef:
Sweetheart schreef:
Guys jullie maken het me wel lastig hoor xD Maar ik denk dat ik een paar boeken van WC neem, en misschien zelf THG bij koop :3
THG is echt geweldig om te lezen, zoveel beter dan de films (al zijn de films écht niet slecht hoor)
Klopt! Maar sommige details (of redelijk grote dingen af en toe) die in de film worden weggelaten zijn echt heel leuk om te lezen in het boek <3
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
Frostfaith
Member
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:54
Mousepaw. schreef:
Innerghost schreef:
Sweetheart schreef:
Klopt! Maar sommige details (of redelijk grote dingen af en toe) die in de film worden weggelaten zijn echt heel leuk om te lezen in het boek <3
Jaa de boeken van THG zijn echt geweldig. Ik heb zo vaak gehad dat ik de boeken gewoon wou weggooien uit frustratie, maar niet wou wegleggen omdat het spannend was. <3 Er zijn wel wat dingen weggelaten in de films wat wel leuk is om te lezen idd.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:55
Innerghost schreef:
@Aim; dat heb ik al geregeld, wie de levens gaan uitdelen. Je ziet t vanzelf wel in t topic c:
Wist ik wel. Zou wat zijn als je dat vergat.
Ben er wel benieuwd naar
Euh, een beetje help hier?:
Lethal
Member
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
CAT'S PROFILE Age: I've been hitting children for 89 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:56
Frostfaith schreef:
Mousepaw. schreef:
Innerghost schreef:
Sweetheart schreef:
Jaa de boeken van THG zijn echt geweldig. Ik heb zo vaak gehad dat ik de boeken gewoon wou weggooien uit frustratie, maar niet wou wegleggen omdat het spannend was. <3 Er zijn wel wat dingen weggelaten in de films wat wel leuk is om te lezen idd.
Nou ik zie dat THG goeie reactie's krijgt dus ik zal morgen kijken als de boekenwinkel THG boeken heb :3 Thanks guys <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 21:09
Ik ga even posten overal en dan simsen. :'D Het is slecht dat ik het weer speel man, hahah. Fairfaith heeft kittens van Liongaze en ik ben de dochter van Riza Hawkeye en Roy Mustang.
Weet iemand trouwens heel toevallig iets over ontstoken piercings? Mijn navel piercing is ontstoken en het doet ontiegelijk veel pijn. Ik heb hem wel al een tijdje. Tips over wat ik zou kunnen doen zouden fijn zijn. v.v
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 21:35
"Haar ex-mentor, Lotusflare (NPC) was niet de aardigste voor haar. Fair heeft moeite met vechten, jagen en vooral vissen, iets wat hij niet vond kunnen. Hij was erg streng tijdens haar trainingen en heeft haar zelfs enkele keren een klap gegeven omdat ze zich zou moeten vermannen. Vlak voor ze de 12 manen bereikte stierf hij. Ze had amper iets geleerd, maar durfde geen trainingen meer aan te nemen. Ze heeft na zijn dood gezegd dat ze klaar waren met de trainingen en dat ze klaar was om krijgster te worden. "