|
|
98 Actief In dreams you lose your heartaches. Whatever you wish for, you keep.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 16:55 | |
| Loloo, meeste kittens hebben gezien dat Bright dood is gegaan hé? :'D Ooh god ik was zo verdrietig toen ik moest posten bij Bright haar dood. :C |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 16:55 | |
| - Ocelotkit schreef:
- @Moon; Haaaaaaaaaay Moon<3
Also, moet Darkie niet eens wat ouder worden? xD
Quinty hier btw xD Heya Q! <3 Done, hij is nu 60 moons x3 |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 16:56 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 16:57 | |
| 60 Moons maar? xD Miss Kestrelwing toch maar nog niet 12 jaar laten zijn dan x) |
|
| |
❀ Loïs 183 Actief ❀ Her life is a book, with not enough love for a happy ending
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 16:57 | |
| - Swankit schreef:
- Loloo, meeste kittens hebben gezien dat Bright dood is gegaan hé? :'D
Ooh god ik was zo verdrietig toen ik moest posten bij Bright haar dood. :C Ja weet ik maar ik denk niet dat 2manige kittens al weten wat 'dood' echt is? Of wel? x3 |
|
| |
Quinty 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 16:58 | |
| Uhm.. Moontje Brightspots was 52 toen ze stierf, dan zou Darkfire zelf nog apprentice zijn geweest toen hij haar trainde mierenneukerig hè? xD |
|
| |
98 Actief In dreams you lose your heartaches. Whatever you wish for, you keep.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 16:58 | |
| - Dovewing schreef:
- Swankit schreef:
Ooh god ik was zo verdrietig toen ik moest posten bij Bright haar dood. :C Ja weet ik maar ik denk niet dat 2manige kittens al weten wat 'dood' echt is? Of wel? x3 Nee oké je hebt gelijk. Ik heb wel een ideetje. >:3 Verdrietig idee tho. |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 16:59 | |
| - Ocelotkit schreef:
- Uhm.. Moontje
Brightspots was 52 toen ze stierf, dan zou Darkfire zelf nog apprentice zijn geweest toen hij haar trainde
mierenneukerig hè? xD wauw, wel oplettend xD Dan ben ik ff in de war hoe oud hij nu is dan. Zullen we het op 8 jaar zetten? |
|
| |
❀ Loïs 183 Actief ❀ Her life is a book, with not enough love for a happy ending
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 16:59 | |
| - Swankit schreef:
- Dovewing schreef:
- Swankit schreef:
Ooh god ik was zo verdrietig toen ik moest posten bij Bright haar dood. :C Ja weet ik maar ik denk niet dat 2manige kittens al weten wat 'dood' echt is? Of wel? x3 Nee oké je hebt gelijk. Ik heb wel een ideetje. >:3 Verdrietig idee tho. uh-oh, ik ben bang D: |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 17:00 | |
| - Darkfire schreef:
- Ocelotkit schreef:
- Uhm.. Moontje
Brightspots was 52 toen ze stierf, dan zou Darkfire zelf nog apprentice zijn geweest toen hij haar trainde
mierenneukerig hè? xD wauw, wel oplettend xD Dan ben ik ff in de war hoe oud hij nu is dan. Zullen we het op 8 jaar zetten? 96 moons, dan moet kunnen ja xD |
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 17:01 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Winterplume zou graag de zorg voor wat kits op zich willen nemen alleen is ze zelf geen moeder en is ze dat ook nooit geweest D:
Zal even overleggen met pappa Rowanflight want die had de zorg op zich gekregen soort van omdat ie Shiver heeft belooft voor de kits te zorgen als haar wat gebeurde xD Ik was niet aan het plannen al voor de kittens verwekt waren haha Edit: Zou fijn zijn als Winter de zorg van Inactieve: Treekit, demonkit & Lightkit Actieve: Direkit, Savagekit & Killerkit wil dragen hihi |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 17:06 | |
| - Shadowkit~ schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Winterplume zou graag de zorg voor wat kits op zich willen nemen alleen is ze zelf geen moeder en is ze dat ook nooit geweest D:
Zal even overleggen met pappa Rowanflight want die had de zorg op zich gekregen soort van omdat ie Shiver heeft belooft voor de kits te zorgen als haar wat gebeurde xD Ik was niet aan het plannen al voor de kittens verwekt waren haha
Edit: Zou fijn zijn als Winter de zorg van Inactieve: Treekit, demonkit & Lightkit Actieve: Direkit, Savagekit & Killerkit wil dragen hihi Okey dan xD Zal straks maar een topic ofzo openen voor ze heheh https://www.warriorcatsnl.com/t27844-story-timeNog andere SC kits voor een verhaaltje? |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 17:06 | |
| Jongens kunnen er BloodClanners reageren in dat topic van Brightspots? Claw is misschien wel een beetje sterk maar als hij het tegen al die boze ThunderClanners en Darkfire moet opnemen is hij dood =p . |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 17:07 | |
| Voor wie moet ik nog topic maken dat ik beloofd had? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 17:08 | |
| @Miem; Je moet posten bij het clan event van Honey xD |
|
| |
Pommeline 82 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Age is not important anymore [7 moons]Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 17:10 | |
| @Quinty: topicje Feather x Honey? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| - Honeyscent schreef:
- @Miem; Je moet posten bij het clan event van Honey xD
Heb ik toch net gedaan? |
|
| |
| |
| - Honeyscent schreef:
- @Miem; Je moet posten bij het clan event van Honey xD
Heb ik toch net gedaan? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 17:11 | |
| @Pommeline; Momenteel eventjes niet, ik moet eerst alles op orde krijgen met HOney voordat ik weer nieuwe topics aanneem xD @Miem; AH, had ik nog niet gezien, sorry dear<3 |
|
| |
Pommeline 82 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Age is not important anymore [7 moons]Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 dec 2015 - 17:12 | |
| - Honeyscent schreef:
- @Pommeline; Momenteel eventjes niet, ik moet eerst alles op orde krijgen met HOney voordat ik weer nieuwe topics aanneem xD
@Miem; AH, had ik nog niet gezien, sorry dear<3 Okay |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|