|
|
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 dec 2015 - 15:10 | |
| - IJsel schreef:
- Alleen als je hier vanaf het begin bent geweest herinner je je dit account hahaha
IJsel x Sandstorm y'know HOLY SHIT DAT IS LANG GELEDEN X-X |
|
| |
Esmee 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 dec 2015 - 15:12 | |
| - Poppypaw* schreef:
- IJsel schreef:
- Alleen als je hier vanaf het begin bent geweest herinner je je dit account hahaha
IJsel x Sandstorm y'know HOLY SHIT DAT IS LANG GELEDEN X-X I know right? x'D Ach... De tijd waarin je iemand ontmoette en er partners mee werd in hetzelfde topic :') |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 dec 2015 - 15:17 | |
| - IJsel schreef:
- Poppypaw* schreef:
- IJsel schreef:
IJsel x Sandstorm y'know HOLY SHIT DAT IS LANG GELEDEN X-X I know right? x'D Ach... De tijd waarin je iemand ontmoette en er partners mee werd in hetzelfde topic :') hahaha xD Ik heb dat nooit gehad, maar uit al die accounts van me is er maar eentje die ooit een partner heeft gehad, dus... xD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 dec 2015 - 15:19 | |
| - Poppypaw* schreef:
- IJsel schreef:
- Poppypaw* schreef:
- IJsel schreef:
IJsel x Sandstorm y'know HOLY SHIT DAT IS LANG GELEDEN X-X I know right? x'D Ach... De tijd waarin je iemand ontmoette en er partners mee werd in hetzelfde topic :') hahaha xD
Ik heb dat nooit gehad, maar uit al die accounts van me is er maar eentje die ooit een partner heeft gehad, dus... xD Hahah ja met Kestrelwing ging het precies hetzelfde, en verder hebben mijn accs ook geen partners gehad :') |
|
| |
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 dec 2015 - 15:20 | |
| Ik heb vier StarWars films gekeken deze twee dagen en nu ben ik beland in StarWars hel. |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 dec 2015 - 15:32 | |
| ik heb de films opgenomen op tv, alles behalve de 1 haha. Ik wil ze ook eens zien.
Maaaar nu tijd voor kerstfeestje! over ongeveer een uur komen de eerste gasten OuO En dan vanavond cadeaaaauuutjes. |
|
| |
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 dec 2015 - 15:39 | |
| Zou er iemand nog geïnteresseerd zijn in een topic met Fairfaith? Dan post ik er op als ik strakjes thuis kom. :> |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 dec 2015 - 15:40 | |
| Hey hey all! c: Was gisteren super leuk, alleen een beetje laat geworden xD Zooo moe nu
En mqabvqpbvl ik zie dat ik gekozen ben met Areum<333 |
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 dec 2015 - 15:42 | |
| - IJsel schreef:
- Poppypaw* schreef:
- IJsel schreef:
IJsel x Sandstorm y'know HOLY SHIT DAT IS LANG GELEDEN X-X I know right? x'D Ach... De tijd waarin je iemand ontmoette en er partners mee werd in hetzelfde topic :') Omg ik weet IJssel nog. x3 Ik heb vandaag ook m'n eerste kerstdingetjes, maar mijn familie doet niet aan cadeautjes. Alleen sinterklaas. Ben er nu al helemaal klaar voor~ |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 dec 2015 - 15:45 | |
| awww no presents bij kerst? :c wij juist wel cadeautjes met kerst, maar niet echt met sinterklaas. Wel dit jaar een grote strip gekocht met sinterklaas geld :3 (over een zwart witte kat xD)
@Juul, ik wil wel! ik maak wel aan :3 |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 dec 2015 - 15:50 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|