|
|
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:44 | |
| Hahahha Sweet's ganzenopdracht alleen gaat de bonus niet lukken, niemand haat haar :') |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:45 | |
| Ehem, ontvoerd worden terwijl het slecht gaat met de clan en geen vervanging hebben zorgt ervoor dat hij pas weg mag als hij een apprentice heeft :'D
Ace kan miss ooit eens ontsnappen voor z'n sissie :'D |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:45 | |
| *Reageert in SC clantopic* *niemand reageert meer* xD Kestrelwing heeft nu dezelfde leeftijd als mijn kat toen hij doodging <'3 |
|
| |
❀ Loïs 183 Actief ❀ Her life is a book, with not enough love for a happy ending
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:46 | |
| huehue <3 siblinglove. hoe gaan ze er trouwens achter komen? want dove weet wel dat ze familie heeft in de sc, maar niet wie precies. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:46 | |
| - Acefray schreef:
- Poor Inner xD Leo moet eerst nog wat durpen voor hij hormonen ontdekt en ineens koppig is :') Eerst mag hij met de clan meegenieten van twee zusjes xD
Ace gaat ook Inner er bij betrekken en de leukste bespreken want hij durft wss niet zo'n belangrijke keuze zelf te maken :') En dat is idd belangrijk, één losse Med cat is wel genoeg voor de clan xD
Het is echt een geweldige rang en leuk om te doen met Ace, zelf lees ook allemaal dingen over goede planten en hoe ze.eruit zien xD jammer genoeg heb ik de Warrior boeken niet verder gelezen dan de eerste 3 delen :') Dus ik weet niet veel van hoe het er daar aan toe gaat xD
None taken :'D Ace is en blijft mentaal een apprentice xD
Yushh ik vind het goed <3 Al heeft Ace nog wel clan arrest en kan Dove niet zomaar binnen wandelen Oh maar zo werkt het ook. De med.cat bespreekt alle keuzes met de leader. In principe staan die twee rangen ook aardig gelijk, omdat de leader ook moet luisteren naar de med.cat, want de med.cat heeft gewoon een compleet andere positie binnen de clan, ander beeld en andere visie (al volgen ze bijna de zelfde code en geloven samen in Starclan, etc) Yellowfang's secret lezen geeft echt duidelijkheid over de med.cat rang. Mocht ik ooit zo'n rang bespelen, dan zal ik t boek gewoon opnieuw lezen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:47 | |
| Yellowfang is mijn bae. Eerst wilde ik Dovewing een tweede Yellowfang maken, maar toen toch niet x3 |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:48 | |
| - Dovewing schreef:
- Yellowfang is mijn bae. Eerst wilde ik Dovewing een tweede Yellowfang maken, maar toen toch niet x3
lolo jij ook al!1 yellowfang is badass<3 wuv her |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:48 | |
| Nog een jonge med. cat apprentice. Eindelijk iemand op Lizard d'r niveau x'D |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:49 | |
| Yellowfang is mijn WC-boeken bae <3 |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| ik heb één boek gelezen en ben toen gekapt oeps |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| - Sweetheart schreef:
- Hahahha Sweet's ganzenopdracht alleen gaat de bonus niet lukken, niemand haat haar :')
Northernlight haat dr, northernlight haat iederen |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:50 | |
| - Shiverthought schreef:
- Sweetheart schreef:
- Hahahha Sweet's ganzenopdracht alleen gaat de bonus niet lukken, niemand haat haar :')
Northernlight haat dr, northernlight haat iederen Auwts..
Laatst aangepast door Sweetheart op di 22 dec 2015 - 22:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Ik heb een Yellowfang account xD Als ik ShadowClanners kon bespelen had ik d'r het med cat topic ingesmeten. Helaas ligt mijn inspiratie alleen bij RiverClan en ThunderClan. |
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| - Bitterkit schreef:
- ik heb één boek gelezen en ben toen gekapt oeps
+1 :'D *high five* Whoops. |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:51 | |
| Geen idee hoe ze erachter komen xD misschien dat ze beiden de namen van hun ouders kennen ofzo? Ace weet niet eens dat hij halfclan is xD
Ik denk dat ik eens ga kijken voor dat boek dan ~ Lijkt me wel heel interessant om te weten. Vooral als Ace ooit eens opgroeid :') Ondertussen komt hij al meer in zijn rang gelukkig <3 ik ga morgen dus onderzoek doen >3
Ik vond de WC boeken heel slecht geschreven en heb er dus maar 4 gelezen (a") |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:53 | |
| - Frostfaith schreef:
- Bitterkit schreef:
- ik heb één boek gelezen en ben toen gekapt oeps
+1 :'D *high five* Whoops.
*rolt lang met een stakebord* eeeyyy +1
|
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:53 | |
| Jaammieeee!! Ik wil binnenkort weer een Mist x Ace topic!!! |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:55 | |
|
Laatst aangepast door Ravenkit' op di 22 dec 2015 - 22:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:56 | |
| Ik hou van Honeyscent, honestly, hoe je haar bespeelt kiek is gewoon <3. Ze houdt een heel serieuze mededeling en dan op het einde een simpele "dat was 't." ik hou van d'r goodness x3 |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 22:57 | |
| - Ravenkit' schreef:
- Jayfeather 2.0 is here
wc better be ware |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |