We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 11:15
Ik probeer het snellere (rap?) stukje (begint rond 2:55) uit mijn hoofd te leren en mee te zingen, maar dat is moeilijk xD Ik verspreek me de hele tijd :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 11:21
Poppypaw* schreef:
Ik probeer het snellere (rap?) stukje (begint rond 2:55) uit mijn hoofd te leren en mee te zingen, maar dat is moeilijk xD Ik verspreek me de hele tijd :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 11:24
haha, thanks :>
Citaat :
They tell me luck will travel, I tell 'em that's why I've got feet.
Dit is de moeilijkste zin tot nu toe ><
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 11:33
Poppypaw* schreef:
Het wordt makkelijker als je iig door je buik gaat ademen, dan heb je genoeg lucht om alles uit te spreken (:
Snowywinter
Member
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 dec 2015 - 11:37
Innerghost schreef:
Poppypaw* schreef:
Het wordt makkelijker als je iig door je buik gaat ademen, dan heb je genoeg lucht om alles uit te spreken (:
Ik heb (vreemd genoeg) niet echt ademproblemen bij dit, maar bedankt voor de tip <: ((Het probleem is dat het gewoon te snel gaat en ik me daardoor de hele tijd verspreek xD))
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Min een aantal kleine foutjes vind ik het best goed lukken tot nu toe (het kan natuurlijk nog veeeeel beter, maar het is een redelijk goed begin, I guess)