|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Underwater (AG) wo 16 dec 2015 - 19:12 | |
| Hee allemaal, Met toestemming zet ik Underwater op de accountmarkt. | Underwater – RiverClan – 34 moons
Underwater is de grote broer van Creamyfrost en neefje van Butterstar. Nu Creampje zo ziek is kan hij zijn broer heel goed gebruiken, daarom zoek ik iemand die het leuk lijkt om met hem de RPG in te gaan.
|
Demi ik heb even copypage gedaan met Bronzemask haar AG topic. I hope you don't mind.
Liefs, Julia |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Underwater (AG) wo 16 dec 2015 - 20:36 | |
| Ik zal Underwater wel willen spelen. (Mag hij dan wel soms grumpy zijn. Meer de "stoere" grumpy oude broer?)
Ben wel wat minder actief geweest i.v.m. privé zaken maar nu heb ik weer meer tijd om alles op te pakken. |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Underwater (AG) wo 16 dec 2015 - 21:04 | |
| Ik heb wel interesse in Underwater. Zoals jullie hier wel weten ben ik redelijk actief dus er zal geen probleem zijn dat die binnen een week inactief is xD Misschien een kleine informatie over zijn karakter zou wel fijn zijn, want dan zou ik hem wel willen overnemen ^^ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Underwater (AG) do 17 dec 2015 - 7:48 | |
| |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Underwater (AG) do 17 dec 2015 - 8:16 | |
| - Voorbeeldpostje:
Net terug van de zonsopgang patrouille trippelde de grote zwart witte kater meteen het kamp uit, er waren nog genoeg dingen te doen want Leaf-bare was al vroeg en zeker streng dit jaar. Dus met een snelle pas trippelde de kater het kamp uit met zijn neus in de lucht om de geuren voor prooi te kunnen opvangen. Zijn puntige oren stonden gespitst en zijn pluizige staart zwiepte lichtjes in de lucht. De ijzige wind blies door zijn lange vacht en zijn twee verschillende gekleurde ogen waren op de bladeren gericht die onder zijn poten kraakte, vandaag was het behoorlijk rustig geweest maar dat betekende niet dat hij ook een rustige dag had. Hij had al moons lang geen rustige dag gehad, en vandaag dus ook niet. Met een snelle tempo trippelde de kater dieper het Riverclan territorium in, een gescharrel klonk in duidelijk in zijn grote puntige oren en automatisch dook hij in de jachthouding. Hij was niet bepaald goed in jagen, maar hij deed zijn best. Hij sloop poot voor poot naar de ekster die op een paar zaadjes tikte, hij bewoog zijn brede schouders op en neer om zijn spieren soepel te maken voor een sprong. zijn tong gleed voor de laatste keer langs zijn lippen voor hij sprong, een harde knal galmde door de vallei heen en met een opgeheven kop tuurde hij rond. de ekster was al weg gevlogen net als de andere vogels vederop die angstig begonnen te krijsen boven zijn kop. Geïrriteerd trapte hij tegen een oude tak aan, en tuurde omzich heen. Een nieuw figuur verscheen boven op de heuvel, het was lang, en het had iets in zijn klauwen.. De geur die de ijzige wind mee bracht, het was duidelijk een Twoleg, met een soort lange stok in zijn poten waarmee hij naar de volgels richtte.
|
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Underwater (AG) vr 18 dec 2015 - 9:01 | |
| Zou je het erg vinden even tot zaterdag te wachten zit vanaf vandaag namelijk in toetsweek eerste helft. Daarbij heeft mijn vader mij nodig voor de jonge pup te zorgen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Underwater (AG) vr 18 dec 2015 - 9:57 | |
| nee hoor geen probleem ik wacht wel even :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Underwater (AG) vr 18 dec 2015 - 17:53 | |
| - Underwater:
Een paar zwarte poten droegen de vermoeide Warrior naar de bekende den. Het waterige zonnetje dat boven de wolkenlaag scheen gaf de broodnodige warmte. Nog steeds was het guur door de snel dalende temperaturen en de beginnende prooischaarste. Bekende geuren stroomden zijn neus binnen waardoor hij zijn gespierde lichaam langzaam ontspande. Hij had al een lange tijd niet met Creamyfrost gesproken, hoe dan ook hij moest daar snel verandering in brengen. Het was wel zijn broertje dus zat er niks anders op dan de bekende crème kleurige vacht te zoeken. Met een krachtige pas beende de kater langs zijn clangenoten. Hij wist zeker dat Creamyfrost wel ergens tussen hen te vinden was. Tenslotte was hij een sociale kat. Hij was meer dan trots op zijn broertje ook al was dat niet aan zijn uiterlijk te zien. Hij bromde vaak als een oude brombeer. Maar in werkelijkheid was hij een grote knuffelbeer. Iets wat de meeste clangenoten waarschijnlijk ook wel wisten. Met een paar laatste passen kwam de zwart witte kater tot een stop. Zijn groene ogen priemden in die van zijn broer. 'Creamyfrost,' bromde hij vriendelijk en zacht, broederlijk duwde hij zijn neus tegen zijn broers schouder. Hij las diens houding gemakkelijk af en verstijfde even, heel kort flitste bezorgdheid door zijn groenige ogen voordat hij stil ging zitten. 'Spreek,' commandeerde hij, iets dat hij alleen deed als hij echt bezorgd was en van iemand hield. Zijn ogen keken zijn broer niet aan, hij had gefaald als broer als familie. Ze had altijd voor zijn familie moeten zorgen en hier zat Creamyfrost en hij zag er niet bepaald goed uit. Zijn oren spitste hij in de hoop dat zijn broer iets los zou laten. Hem een kans zou geven hem te laten helpen. Iets waarvan hij twijfelde of hij het wel zou verdienen. Lang twijfelde hij niet. Het ging nu niet om hem maar om zijn broertje. Heel voorzichtig duwde hij zijn neus even in de crème kleurige vacht. 'Wat is er gebeurd?' Met een grimas bedacht hij zich echt dat hij zijn relatie met zijn familie had verwaarloosd anders had hij het wel geweten, toch.
Onverwachts toch eerder |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Underwater (AG) vr 18 dec 2015 - 20:23 | |
| Jullie maken mij het wel lastig... maar ik kies voor Butterfly. Ik zal je zijn wachtwoord sturen. Als je een topic wilt dan hoor ik het wel :3 Heel erg bedankt dat jullie je aangemeld hebben! |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Underwater (AG) vr 18 dec 2015 - 21:28 | |
| Jeey bedankt!!! Eh topicje dan maar?? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Underwater (AG) za 19 dec 2015 - 7:13 | |
| |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Underwater (AG) za 19 dec 2015 - 9:59 | |
| Zou jij willen starten? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Underwater (AG) ma 21 dec 2015 - 8:15 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Underwater (AG) | |
| |
|
| |
|