|
|
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 dec 2015 - 20:00 | |
| Ik vind Dovewing ook zo mooi hahaha dus ik zit heel erg te twijfelen. Maar ze is meer chagrijnig dan scherp i guess, en heeft een sad verleden waardoor ze schijt heeft aan de regels :") Dus misschien -wing omdat ze als het ware weg 'vliegt' van de regels of zo idk |
|
| |
LOIS 171 Actief "There's a darkness in me, too"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 dec 2015 - 20:01 | |
| Yup ik had hetzelfde als Yanthe. ^^ Pyre = koning 8)
Ik wil eigenlijk ook nog echt een bitch karakter, maar ik ik weet niet of ik dat nu moet gaan doen. x3 |
|
| |
Yanthe 333 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 dec 2015 - 20:11 | |
| Ik wil eigenlijk echt een 'sukkel' karakter. Een kat die met alle wil zich wil inzetten voor de clan en veel wilt leren, maar die gewoon niet slaagt in alles wat die doet. Gewoon omdat zulke karakters er nog niet veel zijn. x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 dec 2015 - 20:13 | |
| Oh als ik gekozen wordt voor Claw x Howl dan heb ik zo'n karakter Yanthe x3 Nou ja, ongeveer dan toch hehe.
Ik heb gewoon voor Dovewing gekozen, en ik ga haar een wat ander karakter geven dan bitchy al zal ze wel heel afstandelijk en niet aardig zijn >3
|
|
| |
San 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 dec 2015 - 20:16 | |
| - Zira schreef:
- Oh als ik gekozen wordt voor Claw x Howl dan heb ik zo'n karakter Yanthe x3 Nou ja, ongeveer dan toch hehe.
Ik heb gewoon voor Dovewing gekozen, en ik ga haar een wat ander karakter geven dan bitchy al zal ze wel heel afstandelijk en niet aardig zijn >3
Welke clan lolo? ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 dec 2015 - 20:19 | |
| Uuugh Lolo je maakt het me moeilijk. x3 Er zijn prefixes die ik ooit wil gebruiken. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 dec 2015 - 20:20 | |
| ShadowClan denk ik, maar ik weet het nog niet zeker x3
Dani we kunnen altijd samen een verhaallijn bedenken O:) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 dec 2015 - 20:21 | |
| Uuuuuh wat doe je me aan. Ik ben altijd verschrikkelijk in inhouden op dat soort gebieden. xD Kom op skype. (a) |
|
| |
Yanthe 333 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 dec 2015 - 20:22 | |
| Lolo, ik heb je nog niet op skype >D |
|
| |
San 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 dec 2015 - 21:46 | |
| waarom opeens zo stil o.o |
|
| |
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 dec 2015 - 22:33 | |
| Oke oke ik ga nu eindelijk Undertale downloaden & kijken waar die hele hype over gaat ;d |
|
| |
San 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 dec 2015 - 22:35 | |
| - Sagepaw' schreef:
- Oke oke ik ga nu eindelijk Undertale downloaden & kijken waar die hele hype over gaat ;d
Ik zit er ook over te denken om het te gaan Downloaden o.o |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 8:47 | |
| - Timberwolf schreef:
- Sagepaw' schreef:
- Oke oke ik ga nu eindelijk Undertale downloaden & kijken waar die hele hype over gaat ;d
Ik zit er ook over te denken om het te gaan Downloaden o.o DOE HET! HET IS AMAZING HET IS DIE €9,99 ECHT DUBBEL WAARD ;u; Okay, sorry voor dat xD Maar echt, Undertale is een unieke, originele game vol met goed uitgewerkte karakters en het maakte mij aan het huilen omdat het einde van de "True Pacifist run" (oftewel: als je niemand vermoord in de hele game) zo mooi was... I love it <3 Buiten mijn ge-fangirl over Undertale om wens ik iedereen een goede morgen~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 10:07 | |
| IS ER IEMAND ONLINE DIE VERSTAND HEEFT VAN DIEREN? Mijn hondje heeft nu sinds denk ik tien tot twintig minuten een bolle rug, en zijn buik staat heel strak. Hij is heel lusteloos en is zijn bench in gegaan, op zijn eten kwam hij maar heel langzaam af. Nu reageert tie ook niet op zijn snoepjes. Ik ben bang dat hij een maagtorsie heeft maar mijn ouders willen het 'aankijken'. Is er iemand die dit weet? ?? ? |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 10:19 | |
| Oh wat erg. Het kan ook zijn dat hij last van zijn rug heeft, want dat zou de bolle rug en lusteloosheid kunnen veroorzaken. (?) Maar ik durf verder niet veel erover te zeggen, want ik ben geen dokter. Ik zou even kort wachten, maar daarna zeker naar de dierenarts. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 10:20 | |
| We hebben nu idd een afspraak gemaakt voor over 40 minuten dus hopelijk gaat het hem lukken tot dan <'3 |
|
| |
San 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 10:25 | |
| - Zira schreef:
- We hebben nu idd een afspraak gemaakt voor over 40 minuten dus hopelijk gaat het hem lukken tot dan <'3
Beterschap lolo<3 hopelijk is het niks ernstig |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 10:41 | |
| en opeens is hij weer beter!! Oh ik was echt zo ontzettend bang voor hem hé, ik dacht echt dat hij doodging pfoeeee |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 10:43 | |
| wat fijn dat hij weer (wat) beter is ^^ |
|
| |
San 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 10:49 | |
| - Zira schreef:
- en opeens is hij weer beter!! Oh ik was echt zo ontzettend bang voor hem hé, ik dacht echt dat hij doodging pfoeeee
oH GELUKKIG ^^ nu moet je wel die afspraak afzeggen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|