We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 dec 2015 - 17:23
Rousepaw schreef:
Jezus man, sommige mensen kunnen echt niet nadenken ofzo, vijf mensen is even niet normaal veel om in te werken Julia 0.0 En dat komt van een persoon dat niet werkt
Nee dat kan ook niet, dus moet ik een heel koppig persoon maar even overhalen om er twee van mij over te nemen =p
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 dec 2015 - 19:15
Rousepaw schreef:
Babymetal Zoé wat? X"D
Jezus man, sommige mensen kunnen echt niet nadenken ofzo, vijf mensen is even niet normaal veel om in te werken Julia 0.0 En dat komt van een persoon dat niet werkt
dat zijn 3 japanse meisjes die metal doen, zo van die hoge kinderstemmetjes met metalcore ertussen xDD
Rousebell
Member
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 dec 2015 - 19:17
Innerbreeze schreef:
Rousepaw schreef:
Babymetal Zoé wat? X"D
dat zijn 3 japanse meisjes die metal doen, zo van die hoge kinderstemmetjes met metalcore ertussen xDD
My gawd, geef eens een link van een liedje, dat moet ik horen X"D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 dec 2015 - 19:20
Rousepaw schreef:
Innerbreeze schreef:
Rousepaw schreef:
Babymetal Zoé wat? X"D
My gawd, geef eens een link van een liedje, dat moet ik horen X"D
Dit is de bekendste atm :') Ik heb er ook een tijd naar geluisterd.
Penguinpaw
Member
Renske 175 Actief
CAT'S PROFILE Age: Nine beautiful moons Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 dec 2015 - 19:38
Weet iemand hoe je een onderschrift moet toevoegen?? Heb het al een paar keer gedaan, maar vergeet het steeds :c
Rousebell
Member
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 dec 2015 - 20:20
Kaykay, ik zal zien of ik Rough, Raptor, Night, Smoke en miss Bright actief kan houden naast Innerpoof. Anders zullen er binnenkort weer dooie vallen in de RPR 8)
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone