Algemene Onzin Topic - Pagina 28

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 21:40

I know Chi I know D: Het staat op mijn lijstje maar dat reikt atm tot aan Tokio! Ik zal zien of ik je ergens tussen kan wringen though ;D

Nice Soof! Nog steeds interessant na er zoveel onderzoek naar te hebben gedaan of komt het inmiddels je keel uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 21:48

m'n ogen prikken al de hele avond en ik heb hoofdpijn :U
gelukkig morgen om 1 uur uit, daarna lekker de stad in met m'n beste vriendin en dan vakantie! <3
Furzekit'
Member
Dani(banani)
91
Actief

CAT'S PROFILE
Furzekit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 21:49

Woow Lolo dat is eigenlijk precies wat ik morgen ga doen. Dat is best eng. x3
13:00 uit en daarna de stad in met een vriendin, haha.
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 21:49

Ik dacht dat ik hier een bericht had geplaatst, dus niet x'D
Maar ja Soof, I knooowwwww D:

En doe maar rustig Ems (; Ik ken het :')
Mousewish
StarClan
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 21:54

Dani, twee mensen één gedachte 8)
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 21:55

Pff morgen nog naar de faculteit om iets in te leveren waarvoor ik niet eens een cijfer krijg en wat ik nog niet had gemaakt vanwege mn tentamenweek. T is echt idioot dat ze willen dat je onbenullige dingen op papier inlevert, want daarvoor moet ik dan wel weer heen en weer tussen Amsterdam-Leiden..
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 21:55

Great minds think alike

En hoe kan ik rustig aandoen als Little aan het flippen is over de relatie terwijl ze in de sneeuw bij starlake staan Chi?! Ze zijn te schattig om niet op te posten <3

Oeh, dat klinkt inderdaad als onnodig veel gedoe Waz o: Ging tentamenweek goed trouwens?
Mousewish
StarClan
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 21:58

he getver, een 4,8 voor mijn scheikunde. Van een 7,2 naar een 5,6 gegaan :U. Die toets viel echt keihard tegen, hij was heel anders dan ik verwacht had.
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 21:59

Ghehehe (;

Omg ik heb zo'n mega schattige dwerghamster op visite. Hij heet Coke<3 T is echt n schatje :3

En ja Waz, dat klinkt idd stom o; Ik zou morgen ook de hele dag spelletjes moeten spelen op school om dan in de namiddag m'n rapport pas te krijgen. Ik slaap gwn uit en ga pas in de middag naar school, punt :') nee ben geen voorbeeldige leerling (A)

edit: omg die post van Tall<3 Ik smelt xD
Silvercloud
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 22:01

Lolo, het komt wel goed. Je hebt nog een half jaar voor de boeg ;D

&Post with Silver >D
Furzekit'
Member
Dani(banani)
91
Actief

CAT'S PROFILE
Furzekit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 22:05

Mousepaw. schreef:
Dani, twee mensen één gedachte 8)

Yess 8)
En ik kan officieel naar meeting in Antwerpen. c:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 22:06

I like the woordspeling daar Chi >3
En dwerghamsters zijn epic <3 Ik wilde ooit een en zou hem bisquitje noemen, ja, met een q xD Maar Coke is wel een gavere naam
Spottedwish
Member
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 22:07

Mousepaw. schreef:
he getver, een 4,8 voor mijn scheikunde. Van een 7,2 naar een 5,6 gegaan :U. Die toets viel echt keihard tegen, hij was heel anders dan ik verwacht had.

Geen zorgen, ik had ooit eens een 24 op 100 voor wiskunde op m'n examen, was er op het einde van het jaar nog steeds door xD

Dat was twee jaar terug, nu ligt m'n gemiddelde altijd tegen de 90.. wat studeren toch kan doen :')
@Emma, die naam is ook wel leuk ;D Maar Coke is best al oud, hoop dat hij zijn logé bij mij overleefd xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 22:12

Anders dan doe je wat mijn grootouders hadden gedaan met onze goudvissen, nieuwe kopen xD Kidding, hij overleefd het wel ;D En wat nou Spottedwish?! Ga posten met Little jij!
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 22:19

@Emma; Hahaha, ja toch? Vond 't ook wel een strak plan, denk toch niet dat er iets uit mn handen komt na die klap die ik net in mn gezicht heb gekregen ...
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 22:21

Superstrak plan Q 8) Maar wait.. Wat is er gebeurt dan, you een beetje okay?
Honeyscent
StarClan
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 22:41

@Emma; Ik ben alright, alleen wat geschrokken. Heb net het nieuws te horen gekregen dat een oude vriend van me van de basisschool maandagnacht op 4 min van mn huis een zwaar auto ongeluk heeft gehad en nu in het ziekenhuis ligt
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 22:47

Dat is niet niks! Beterschap voor hem en sterkte voor jou Q! Ik kan me voorstellen dat je hoofd dan niet naar leren staat. Ga je hem morgen/later nog opzoeken? (sorry als ik je nu van LoL afhoud xD)
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 22:47

@Emma: Nja van 1 vak weet ik zeker dat het goed zit. Andere twee zijn even afwachten x'D
Honeyscent
StarClan
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 22:48

@Emma; Helaas niet, we hebben al een tijdje geen contact meer aangezien hij in België naar school is gegaan, maar het was niet leuk om 't opeens zo te horen :c
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: