|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 21:40 | |
| I know Chi I know D: Het staat op mijn lijstje maar dat reikt atm tot aan Tokio! Ik zal zien of ik je ergens tussen kan wringen though ;D
Nice Soof! Nog steeds interessant na er zoveel onderzoek naar te hebben gedaan of komt het inmiddels je keel uit? |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 21:48 | |
| m'n ogen prikken al de hele avond en ik heb hoofdpijn :U gelukkig morgen om 1 uur uit, daarna lekker de stad in met m'n beste vriendin en dan vakantie! <3 |
|
| |
Dani(banani) 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 21:49 | |
| Woow Lolo dat is eigenlijk precies wat ik morgen ga doen. Dat is best eng. x3 13:00 uit en daarna de stad in met een vriendin, haha. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 21:49 | |
| Ik dacht dat ik hier een bericht had geplaatst, dus niet x'D Maar ja Soof, I knooowwwww D:
En doe maar rustig Ems (; Ik ken het :') |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 21:54 | |
| Dani, twee mensen één gedachte 8) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 21:55 | |
| Pff morgen nog naar de faculteit om iets in te leveren waarvoor ik niet eens een cijfer krijg en wat ik nog niet had gemaakt vanwege mn tentamenweek. T is echt idioot dat ze willen dat je onbenullige dingen op papier inlevert, want daarvoor moet ik dan wel weer heen en weer tussen Amsterdam-Leiden.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 21:55 | |
| Great minds think alike
En hoe kan ik rustig aandoen als Little aan het flippen is over de relatie terwijl ze in de sneeuw bij starlake staan Chi?! Ze zijn te schattig om niet op te posten <3
Oeh, dat klinkt inderdaad als onnodig veel gedoe Waz o: Ging tentamenweek goed trouwens? |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 21:58 | |
| he getver, een 4,8 voor mijn scheikunde. Van een 7,2 naar een 5,6 gegaan :U. Die toets viel echt keihard tegen, hij was heel anders dan ik verwacht had. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 21:59 | |
| Ghehehe (;
Omg ik heb zo'n mega schattige dwerghamster op visite. Hij heet Coke<3 T is echt n schatje :3
En ja Waz, dat klinkt idd stom o; Ik zou morgen ook de hele dag spelletjes moeten spelen op school om dan in de namiddag m'n rapport pas te krijgen. Ik slaap gwn uit en ga pas in de middag naar school, punt :') nee ben geen voorbeeldige leerling (A)
edit: omg die post van Tall<3 Ik smelt xD |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 22:01 | |
| Lolo, het komt wel goed. Je hebt nog een half jaar voor de boeg ;D
&Post with Silver >D |
|
| |
Dani(banani) 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 22:05 | |
| - Mousepaw. schreef:
- Dani, twee mensen één gedachte 8)
Yess 8) En ik kan officieel naar meeting in Antwerpen. c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 22:06 | |
| I like the woordspeling daar Chi >3 En dwerghamsters zijn epic <3 Ik wilde ooit een en zou hem bisquitje noemen, ja, met een q xD Maar Coke is wel een gavere naam |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 22:07 | |
| - Mousepaw. schreef:
- he getver, een 4,8 voor mijn scheikunde. Van een 7,2 naar een 5,6 gegaan :U. Die toets viel echt keihard tegen, hij was heel anders dan ik verwacht had.
Geen zorgen, ik had ooit eens een 24 op 100 voor wiskunde op m'n examen, was er op het einde van het jaar nog steeds door xD Dat was twee jaar terug, nu ligt m'n gemiddelde altijd tegen de 90.. wat studeren toch kan doen :') @Emma, die naam is ook wel leuk ;D Maar Coke is best al oud, hoop dat hij zijn logé bij mij overleefd xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 22:12 | |
| Anders dan doe je wat mijn grootouders hadden gedaan met onze goudvissen, nieuwe kopen xD Kidding, hij overleefd het wel ;D En wat nou Spottedwish?! Ga posten met Little jij! |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 22:19 | |
| @Emma; Hahaha, ja toch? Vond 't ook wel een strak plan, denk toch niet dat er iets uit mn handen komt na die klap die ik net in mn gezicht heb gekregen ... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 22:21 | |
| Superstrak plan Q 8) Maar wait.. Wat is er gebeurt dan, you een beetje okay? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 22:41 | |
| @Emma; Ik ben alright, alleen wat geschrokken. Heb net het nieuws te horen gekregen dat een oude vriend van me van de basisschool maandagnacht op 4 min van mn huis een zwaar auto ongeluk heeft gehad en nu in het ziekenhuis ligt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 22:47 | |
| Dat is niet niks! Beterschap voor hem en sterkte voor jou Q! Ik kan me voorstellen dat je hoofd dan niet naar leren staat. Ga je hem morgen/later nog opzoeken? (sorry als ik je nu van LoL afhoud xD) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 22:47 | |
| @Emma: Nja van 1 vak weet ik zeker dat het goed zit. Andere twee zijn even afwachten x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 dec 2015 - 22:48 | |
| @Emma; Helaas niet, we hebben al een tijdje geen contact meer aangezien hij in België naar school is gegaan, maar het was niet leuk om 't opeens zo te horen :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|