|
|
Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 20:57 | |
| Zit ik foto's van vorige kerstvakanties te kijken, heb ik opeens zin in skiën ;-; |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 21:00 | |
| - Lurkingshade schreef:
- HOE GAAT HET??????
OMG TIS ZO LANG GELEDEN idddd <3 & mwah, niet super goed. mn ouders zitten in een scheiding sinds een week, dus mn leven staat een beetje op zn kop .. maar t is bijna vakantie en dan ga ik lekker met een vriendinnetje en haar ouders naar frankrijk dus t komt wel goed! met jouu??? |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 21:03 | |
- Innerghost schreef:
- Ik denk dat ik het katten RPG'en een beetje vergroeit ben. T trekt me niet meer echt, Innerghost vind ik dan nog wel leuk en wie weet zorgt Rough het voor dat ik t weer verder leuk ga vinden.
Met mij gaat het verder goed. Gisteren karate examen afgerond en ik heb nu een zwarte streep op m'n blauwe band (7de kyu. Kyu is de graad en het gaat van 10de naar 1ste, hierna volgen de dannen van 1ste naar 10de). Dus ik ben blij, veel spierpijn en blauwe plekken nu, moest enorm veel doen. Woensdag was een technische examen, dus alle technieken door nemen, fighting techniques en kata. Gisteren hardloop test (8km), niet afgemaakt want bij 6 wou m'n knie niet meer, fightning test (kumite), waar ik 12 rondes moest en je wordt echt afgemaakt, uiteindelijk is het een kwestie van overeind blijven en de klappen opvangen en daarna een breektest (stoten en een schop). Dus dat (: Morgen begint mijn toetsweek.
Hoe is het met jou?
Aha yeah ik voel je wel een beetje op dat vlak, tis dan ook volkomen te snappen eh ^^ Oh wauw, klinkt heftig! Gefeliciteerd c: en veel succes met je toetsweek :3
Nou ik heb gwn iets aan m'n rug waardoor er nogal ongemakkelijk symptomen zijn :") Verder gaat het wel goed~ M'n paardje is helemaal genezen van de operatie en is nu weer aan het revalideren. Ook op school gaat gwn alles super, ben voor dit trimester uitgekozen voor de sterkste leerlinge in wetenschappen <3 En tis ook mijn laatste jaar middelbaar, dus mijn eindwerk is ook al op de goede weg c: Het gaat over honing so yes Oh wat naar, iets met je rug is nooit fijn. En mooi dat je paardje is genezen <3 Oh wauw, gefeliciteerd, dat is hartstikke mooi! Over honing xD Haha, chill. Nou dit gaat helemaal goed komen. Wat wil je hier na gaan doen? @Lolo; Dankjewel meis <3 En ik merk t wel (: @Demi; Ja, ja, is ook zo, Raptor x Quiet <3 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 21:25 | |
| Dieuw, oh wauw, das echt niet fijn :c Als er iets is staat m'n inbox altijd open, mijn ouders zijn ook gescheiden so als je iets eruit wil dan ben ik altijd vrij om je te helpen ^^ Oh, ik zit al een paar weken thuis hehe, normaal had ik examens maar ik doe maar de helft omdat well yeah... Zit thuis xD
Nath, volgend jaar gaat het wss dierengeneeskunde worden in Gent <3 Mijn tweede keuze is biomedische wetenschappen~ Maar eig vind ik alles wat iets medisch heeft echt amazing om te doen, buiten eig geneeskunde, want dat lijkt me echt té zwaar... Dus nu ben ik eig al bezig met extra lessen en opleidingen te volgen om goed te kunnen beginnen volgend jaar, hehe c:
|
|
| |
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 21:28 | |
| Welke pestkop wilt Runningtime verder pesten? :3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 21:30 | |
| |
|
| |
Ammehoela 15 Actief breathing in snowflakes
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 21:31 | |
| Ik maak me zorgen... :/ Ik ben bang dat ik Spotted niet actief ga houden (doe ik al, maar het lijkt me zooo zonde) |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 21:42 | |
- Dieuw, oh wauw, das echt niet fijn :c Als er iets is staat m'n inbox altijd open, mijn ouders zijn ook gescheiden so als je iets eruit wil dan ben ik altijd vrij om je te helpen ^^
Oh, ik zit al een paar weken thuis hehe, normaal had ik examens maar ik doe maar de helft omdat well yeah... Zit thuis xD
Thanks Bootje <3 & succes met je halve-examens! xD |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 21:46 | |
| ik ben bang voor je, Nath o_o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 22:00 | |
| Waarom zijn mensen bang voor me, het is niet like... dat ik jullie sla ofzo ;w; |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 22:11 | |
| Dieuw omg! <3 Ik heb je lang niet meer gesproken, al woon je bijna in dezelfde straat. x3
Ik heb een gesprek nodig, want school wil me dood hebben. Jongeeens hellup. |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 22:50 | |
| - Innerghost schreef:
- Waarom zijn mensen bang voor me, het is niet like... dat ik jullie sla ofzo ;w;
Dat filmpje op FaceBook waar je zo even een plank in elkaar knalt maakte me bang |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 22:53 | |
| @Demi; Hahahaha, betekend niet dat ik iemands arm ga breken, of iemands hoofd, of ribben, of benen of rug xD Don't worry :') Iedereen kan een plank door slaan, het is meer een mentaal iets dan een krachtig iets. Het gaat om techniek en geloven dat je het kan. 'T is jammer dat het verhaal van Shihan niet op 't filmpje staat c: |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 22:56 | |
| Doet het geen pijn? Want lijkt mij eigenlijk best pijnlijk. :'D |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 23:24 | |
| Mh, ik heb plots zin om te posten. x'D |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 dec 2015 - 1:05 | |
| @Dani; Ik heb met wat lessen op het middelbaar ook een plankje moeten stukslaan. De pijn valt reuze mee, als je snel kan slaan met genoeg kracht voel je het bijna niet :') |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 dec 2015 - 7:40 | |
| |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 dec 2015 - 8:52 | |
| En vandaag lig ik ziek op de bank... |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 dec 2015 - 8:53 | |
| Ooh :c ... Beterschap Kiek <3 ! |
|
| |
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 dec 2015 - 9:53 | |
| Beterschap Kiek. :< Ik ga zo richting mijn laatste toets.. ;v; wish me luck. feckin scheikunde. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|