|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 21:30 | |
| Ahw thanks Demi! c: Het was ook heel interessant om te doen n____n |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 21:35 | |
| Ik ga maar eens naar bed welterusten all :3 |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 21:42 | |
| Bitter moet weer actief ugh ~ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 21:43 | |
| Ik deed mn pws over t effect van red bull en placebo's daarvan. Was wel grappig, mochten we testjes gaan bedenken voor mensen. Gelukkig was onze bio docent uiteindelijk vriendelijker in cijfer geven dan hij deed lijken bij tussentijdse momentjes. God dat kritiek soms, dan leek het alsof ie ons een 4 ging geven. Uiteindelijk was t een 7,5 geloof k dus da viel mee x'D Nu schrijf ik ongeveer die hoeveelheid voor een essay in 1 blokje |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 21:48 | |
| @Demi Topic met dr zusje Reed? C: Hele familie weer actief c:<
@Waz Oh ja, als ik mijn voortgangsverslagen terug krijg staan die vol met rood doorkraste dingen en daar krijg ik echt de kriebels van :c Maar ik zie ze niet snel een onvoldoende geven (hoop ik hiehie) |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 21:52 | |
| @Soof: Oké ^^ Ik heb er net één aangemaakt in het kamp, daar kan je wel reageren c: Hoe oud moeten ze nu trouwens zijn? c': |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 21:53 | |
| @Waz&Soof; Mijn docent was juist omgekeerd. Tussendoor vet positief en zeggen dat het goed ging en op het laats was 't zo van "Ja, eigenlijk vind ik 't te kort, er moet meer informatie in en meer pagina's." We hebben er een 5,5 voor gekregen omdat onze presentatie wel goed was, maar anders waren we in het onvoldoende gezakt ... |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 21:54 | |
| @Demi Nath zei dat ze wel 5 moons konden zijn n___n
@Q Oh.. :/ dat is wel naar :c Wel kei goede presentatie skills? :"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 21:56 | |
| |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 22:05 | |
| Maar ons nestje moet ouder zijn niet? Nou ja hoeft niet. :'D Wij ook topic Demi? Bitter x Crescent? Ik reageer morgen met Vixen btw. ^^
|
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 22:06 | |
| - Crescentkit schreef:
Maar ons nestje moet ouder zijn niet? Nou ja hoeft niet. :'D Wij ook topic Demi? Bitter x Crescent? Ik reageer morgen met Vixen btw. ^^ Is goed ^^ Maak ik of jij? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 22:16 | |
| Ik zal wel ff snel maken. c: Kan Crescent weer zeggen hoe mooi haar oogjes wel niet zijn, haha. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 22:19 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- @Q
Oh.. :/ dat is wel naar :c Wel kei goede presentatie skills? :"D Oh god nee, absoluut niet :') Ik mag morgen weer gaan bewijzen dat ik absoluut niet kan presenteren, maar goed :'D Nee, onze docent vond de inhoud van de presentatie wel goed en ik denk dat ze medeleven met ons had ofzo iets .. idk xD |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 22:48 | |
| Zira en Ophelia gaan nooit goed komen, ben ik bang c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 23:11 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 dec 2015 - 6:47 | |
| |
|
| |
fox 130 Actief » I saw my mama’s inheritance
stone wall unilateral descent «
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 dec 2015 - 7:31 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 dec 2015 - 7:32 | |
| Hee San :3 Is het goed als ik je even een pm stuur =D ? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 dec 2015 - 8:01 | |
| Ik ben geen fan van het kwart voor zeven op, acht uur in de bus principe *geeuwt* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 dec 2015 - 8:57 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|