Algemene Onzin Topic - Pagina 21

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende
Beserk
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Berser11
fox
130
Actief
» I saw my mama’s inheritance
stone wall unilateral descent «

CAT'S PROFILE
Rank:
Beserk
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 16:51

Quietpaw schreef:
Bah, m'n opa ligt weer in het ziekenhuis.

Oh erg voor je Demi beterschap!
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 16:58

Oh dear ;____;

Ik ben uitgenodigd voor een ranked match in league, waarom stemde ik ermee in ;___;
Ik speel geen ranked met een reden *paniek*
Dewflower
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 17:05

Nog twee dagen, en dan vrijjjj <3
Ravenfall
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 17:11

Schrijf je een geboorte post voor je account, verwijderd je moeder je post perongeluk >.>
Daar gaat me post met 1256 woorden *zucht*
Dewflower
StarClan
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 17:22

Aww :C Das stom!
Bloodmask
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Bloodmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 17:27

Dat moment wanneer je je acount terugwilt maar het vast niet mag omdat het allang al gebeurt is (Hurricane was bae :C)
Vixencry
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 17:44

Ik ga voor je reageren Demi. c: Ik moet gewoon ff verzinnen wat ik moet trainen de hele tijd. x3
Laatst kwam ik trouwens een plaatje tegen die heel erg op Bitter leek. Als je hem wil. Schreeuw. :'D
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 17:49

Vixencry schreef:
Ik ga voor je reageren Demi. c: Ik moet gewoon ff verzinnen wat ik moet trainen de hele tijd. x3
Laatst kwam ik trouwens een plaatje tegen die heel erg op Bitter leek. Als je hem wil. Schreeuw. :'D

yoooooooo
Mistfeather
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 O0b2ft
Dani
235
Actief
"Take me to your happily ever after"

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 18:03

Quietpaw schreef:
Vixencry schreef:

yoooooooo

Mooie schreeuw. x3
Het is jouw kant op
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 18:52

@Max: dat mag inderdaad niet, want dood is dood ^^" ik vind het nog steeds grappig dat je hem deels op Panthergrowl gebaseerd had tho!
Dewflower
StarClan
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 19:06

MIep, tis stil hier~
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 19:12

Spoiler:
Vandaag foto's getrokken<3 Let vooral niet op m'n houding, ik heb me deze maand vooral gefocust op de houding van Aron dus zit ik er een beetje op als een patattennzak xD
Hij is zo rustig en geconcentreerd, ben stiekem toch trots<3
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 19:19

Spoiler:

Joh Chi, ik ben ook een zak aardappels te paard hoor! B) Eerst het paard er maar is goed onder, daarna de rest wel!
Maar wat een joekel is hij zeg! Echt een enorm beest, je lijkt zo klein op hem... wowie!
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 19:21

Wanneer je bijna je pws af hebt <3
(Lay-out is voor de laatste dag tbh O:-) )
Ik kan bijna weer de vrije tijd proeven
Honeyscent
StarClan
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 19:40

Wanneer moet je klaar zijn, Soof? Waar doe je 't over?
Ik ken de pijn van het PWS nog wel :') Al is mijn huidige project niet veel beter
Beserk
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Berser11
fox
130
Actief
» I saw my mama’s inheritance
stone wall unilateral descent «

CAT'S PROFILE
Rank:
Beserk
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 19:49

iK Ga vrijdag schaatsen *met de hele school* maar ben daar eigenlijk helemaal niet zo blij mee ;/
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 20:01

Honeyscent schreef:
Wanneer moet je klaar zijn, Soof?  Waar doe je 't over?
Ik ken de pijn van het PWS nog wel :') Al is mijn huidige project niet veel beter
Vrijdag En ik doe het over tweetaligheid, omdat ik echt 0,0 zin had in een bèta pws :")
Succes tho! We komen er samen wel doorheen!
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 20:14

Mistpaw* schreef:
Spoiler:

Joh Chi, ik ben ook een zak aardappels te paard hoor! B) Eerst het paard er maar is goed onder, daarna de rest wel!
Maar wat een joekel is hij zeg! Echt een enorm beest, je lijkt zo klein op hem... wowie!

Ja, dat vind ik dus ook! Ik bedoel, een mooie houding gaat niet helpen als je paard niet luistert want dan lig je op de grond xD

En haha, moet je weten dat ik nu zelfs vind dat hij meevalt d: De eerste keer was ik bang om hem uit te stal te halen vanwege zijn grootte en nu is het zo iets van niets xD
edit: Ben trouwens echt verliefd op jouw tinker! Mijn vader heeft er ook een he, en ik vind het toch echt prachtige beesten! o:
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 20:27

Ashdrizzle schreef:
Honeyscent schreef:
Vrijdag En ik doe het over tweetaligheid, omdat ik echt 0,0 zin had in een bèta pws :")

Oh, interessant onderwerp! Veel succes met je PWS ^^
Honeyscent
StarClan
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 21:21

Ashdrizzle schreef:
Honeyscent schreef:

Oeh, klinkt interessant C:
Ik heb mijn PWS toen over Dyslexie in het Middelbaar onderwijs gedaan :') voor Nederlands, dat was alles behalve leuk xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: