|
|
fox 130 Actief » I saw my mama’s inheritance
stone wall unilateral descent «
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 16:51 | |
| - Quietpaw schreef:
- Bah, m'n opa ligt weer in het ziekenhuis.
Oh erg voor je Demi beterschap! |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 16:58 | |
| Oh dear ;____;
Ik ben uitgenodigd voor een ranked match in league, waarom stemde ik ermee in ;___; Ik speel geen ranked met een reden *paniek* |
|
| |
Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 17:05 | |
| Nog twee dagen, en dan vrijjjj <3 |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 17:11 | |
| Schrijf je een geboorte post voor je account, verwijderd je moeder je post perongeluk >.> Daar gaat me post met 1256 woorden *zucht* |
|
| |
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 17:22 | |
| |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 17:27 | |
| Dat moment wanneer je je acount terugwilt maar het vast niet mag omdat het allang al gebeurt is (Hurricane was bae :C) |
|
| |
Dani(beest) 269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 17:44 | |
| Ik ga voor je reageren Demi. c: Ik moet gewoon ff verzinnen wat ik moet trainen de hele tijd. x3 Laatst kwam ik trouwens een plaatje tegen die heel erg op Bitter leek. Als je hem wil. Schreeuw. :'D |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 17:49 | |
| - Vixencry schreef:
- Ik ga voor je reageren Demi. c: Ik moet gewoon ff verzinnen wat ik moet trainen de hele tijd. x3
Laatst kwam ik trouwens een plaatje tegen die heel erg op Bitter leek. Als je hem wil. Schreeuw. :'D yoooooooo |
|
| |
Dani 235 Actief "Take me to your happily ever after"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 18:03 | |
| - Quietpaw schreef:
- Vixencry schreef:
- Ik ga voor je reageren Demi. c: Ik moet gewoon ff verzinnen wat ik moet trainen de hele tijd. x3
Laatst kwam ik trouwens een plaatje tegen die heel erg op Bitter leek. Als je hem wil. Schreeuw. :'D yoooooooo Mooie schreeuw. x3 Het is jouw kant op |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 18:52 | |
| @Max: dat mag inderdaad niet, want dood is dood ^^" ik vind het nog steeds grappig dat je hem deels op Panthergrowl gebaseerd had tho! |
|
| |
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 19:06 | |
| |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 19:12 | |
| - Spoiler:
Vandaag foto's getrokken<3 Let vooral niet op m'n houding, ik heb me deze maand vooral gefocust op de houding van Aron dus zit ik er een beetje op als een patattennzak xD Hij is zo rustig en geconcentreerd, ben stiekem toch trots<3 |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 19:19 | |
| - Spoiler:
Joh Chi, ik ben ook een zak aardappels te paard hoor! B) Eerst het paard er maar is goed onder, daarna de rest wel! Maar wat een joekel is hij zeg! Echt een enorm beest, je lijkt zo klein op hem... wowie! |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 19:21 | |
| Wanneer je bijna je pws af hebt <3 (Lay-out is voor de laatste dag tbh O:-) ) Ik kan bijna weer de vrije tijd proeven |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 19:40 | |
| Wanneer moet je klaar zijn, Soof? Waar doe je 't over? Ik ken de pijn van het PWS nog wel :') Al is mijn huidige project niet veel beter |
|
| |
fox 130 Actief » I saw my mama’s inheritance
stone wall unilateral descent «
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 19:49 | |
| iK Ga vrijdag schaatsen *met de hele school* maar ben daar eigenlijk helemaal niet zo blij mee ;/ |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 20:01 | |
| - Honeyscent schreef:
- Wanneer moet je klaar zijn, Soof?
Waar doe je 't over? Ik ken de pijn van het PWS nog wel :') Al is mijn huidige project niet veel beter Vrijdag 3 En ik doe het over tweetaligheid, omdat ik echt 0,0 zin had in een bèta pws :") Succes tho! We komen er samen wel doorheen! |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 20:14 | |
| - Mistpaw* schreef:
- Spoiler:
Joh Chi, ik ben ook een zak aardappels te paard hoor! B) Eerst het paard er maar is goed onder, daarna de rest wel! Maar wat een joekel is hij zeg! Echt een enorm beest, je lijkt zo klein op hem... wowie! Ja, dat vind ik dus ook! Ik bedoel, een mooie houding gaat niet helpen als je paard niet luistert want dan lig je op de grond xD En haha, moet je weten dat ik nu zelfs vind dat hij meevalt d: De eerste keer was ik bang om hem uit te stal te halen vanwege zijn grootte en nu is het zo iets van niets xD edit: Ben trouwens echt verliefd op jouw tinker! Mijn vader heeft er ook een he, en ik vind het toch echt prachtige beesten! o: |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 20:27 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Honeyscent schreef:
Waar doe je 't over? Ik ken de pijn van het PWS nog wel :') Al is mijn huidige project niet veel beter Vrijdag 3 En ik doe het over tweetaligheid, omdat ik echt 0,0 zin had in een bèta pws :") Succes tho! We komen er samen wel doorheen! Oh, interessant onderwerp! Veel succes met je PWS ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 dec 2015 - 21:21 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Honeyscent schreef:
Waar doe je 't over? Ik ken de pijn van het PWS nog wel :') Al is mijn huidige project niet veel beter Vrijdag 3 En ik doe het over tweetaligheid, omdat ik echt 0,0 zin had in een bèta pws :") Succes tho! We komen er samen wel doorheen! Oeh, klinkt interessant C: Ik heb mijn PWS toen over Dyslexie in het Middelbaar onderwijs gedaan :') voor Nederlands, dat was alles behalve leuk xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|