|
|
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 17:35 | |
| Bij mij moet alles nog beginnen. Ik ga heel de kerstvakantie mogen leren ;_; |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 17:41 | |
| Ff kijken hoe 't hier gaat (: |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 17:49 | |
| Nath! Heeeey! Dat is ook alweer een tijdje geleden c: |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 17:58 | |
| Zo de kerstboom staat ook weer maar m'n handen en nu ook m'n laptop besef ik net zitten onder de goude en rode glitter |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 19:03 | |
| - Nevermind schreef:
- Nath! Heeeey! Dat is ook alweer een tijdje geleden c:
Dit is idd alweer een tijdje geleden! Je bent terug? Hmmm... als dat zo is krijg ik toch de neiging misschien Roughpaw nog op te pakken :') |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 19:09 | |
| - Innerghost schreef:
- Nevermind schreef:
Dit is idd alweer een tijdje geleden! Je bent terug? Hmmm... als dat zo is krijg ik toch de neiging misschien Roughpaw nog op te pakken :') Yeah, zit al weken thuis atm omdat ik ziek ben :") Dus ik dacht mijn tijd hier een beetje te doden ^^ Zodra ik weer naar school kan zal ik wss alleen Lurkie actief houden, of naja, Never, Snow en Lurkie♥~ Ligt eraan hoe druk ik het ga krijgen c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 19:22 | |
| - Snowdrop schreef:
- Innerghost schreef:
- Nevermind schreef:
Dit is idd alweer een tijdje geleden! Je bent terug? Hmmm... als dat zo is krijg ik toch de neiging misschien Roughpaw nog op te pakken :') Yeah, zit al weken thuis atm omdat ik ziek ben :") Dus ik dacht mijn tijd hier een beetje te doden ^^ Zodra ik weer naar school kan zal ik wss alleen Lurkie actief houden, of naja, Never, Snow en Lurkie♥~ Ligt eraan hoe druk ik het ga krijgen c: Ah ja, beterschap meis! Ja, ik was vanplan te stoppen met al mijn accounts en Innerghosts leven af te werken. Maar Rough mag er ook wel bij komen, nu jij er dan weer bent met Lurk c: |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 19:26 | |
| - Innerghost schreef:
- Snowdrop schreef:
- Innerghost schreef:
- Nevermind schreef:
Dit is idd alweer een tijdje geleden! Je bent terug? Hmmm... als dat zo is krijg ik toch de neiging misschien Roughpaw nog op te pakken :') Yeah, zit al weken thuis atm omdat ik ziek ben :") Dus ik dacht mijn tijd hier een beetje te doden ^^ Zodra ik weer naar school kan zal ik wss alleen Lurkie actief houden, of naja, Never, Snow en Lurkie♥~ Ligt eraan hoe druk ik het ga krijgen c: Ah ja, beterschap meis! Ja, ik was vanplan te stoppen met al mijn accounts en Innerghosts leven af te werken. Maar Rough mag er ook wel bij komen, nu jij er dan weer bent met Lurk c: Thx ^^ Aha~ Yeah ik ga wss ook al m'n accounts laten vallen buiten Lurkie, want die post gwn fijn c: Met Snow en Never moet ik meestal echt nog nadenken bij het posten, maar bij hem gaat het meestal vlotjes :3 Hoe gaat het btw? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 19:33 | |
| Ik denk dat ik het katten RPG'en een beetje vergroeit ben. T trekt me niet meer echt, Innerghost vind ik dan nog wel leuk en wie weet zorgt Rough het voor dat ik t weer verder leuk ga vinden. Met mij gaat het verder goed. Gisteren karate examen afgerond en ik heb nu een zwarte streep op m'n blauwe band (7de kyu. Kyu is de graad en het gaat van 10de naar 1ste, hierna volgen de dannen van 1ste naar 10de). Dus ik ben blij, veel spierpijn en blauwe plekken nu, moest enorm veel doen. Woensdag was een technische examen, dus alle technieken door nemen, fighting techniques en kata. Gisteren hardloop test (8km), niet afgemaakt want bij 6 wou m'n knie niet meer, fightning test (kumite), waar ik 12 rondes moest en je wordt echt afgemaakt, uiteindelijk is het een kwestie van overeind blijven en de klappen opvangen en daarna een breektest (stoten en een schop). Dus dat (: Morgen begint mijn toetsweek.
Hoe is het met jou?
|
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 19:34 | |
| Aw Nath ik mis Raptorpaw wel hoor! Maar ja, het is natuurlijk jouw keuze ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 19:49 | |
| Ja ik vond het ook heel leuk, maar er zijn dingen gebeurt wat het voor mij hier niet zo leuk meer maakt ^^" En Rap x Mouse vind ik nog steeds awesome... maar wie weet pak ik hem ook nog wel op in de kerstvakantie om te kijken hoe dat gaat. Maar het lukt mij gewoon niet meer 100% actief te zijn en ben ik alleen nog maar storyline-gericht actief, ipv, karaktergericht actief. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 20:07 | |
| - Innerghost schreef:
- Ik denk dat ik het katten RPG'en een beetje vergroeit ben. T trekt me niet meer echt, Innerghost vind ik dan nog wel leuk en wie weet zorgt Rough het voor dat ik t weer verder leuk ga vinden.
Met mij gaat het verder goed. Gisteren karate examen afgerond en ik heb nu een zwarte streep op m'n blauwe band (7de kyu. Kyu is de graad en het gaat van 10de naar 1ste, hierna volgen de dannen van 1ste naar 10de). Dus ik ben blij, veel spierpijn en blauwe plekken nu, moest enorm veel doen. Woensdag was een technische examen, dus alle technieken door nemen, fighting techniques en kata. Gisteren hardloop test (8km), niet afgemaakt want bij 6 wou m'n knie niet meer, fightning test (kumite), waar ik 12 rondes moest en je wordt echt afgemaakt, uiteindelijk is het een kwestie van overeind blijven en de klappen opvangen en daarna een breektest (stoten en een schop). Dus dat (: Morgen begint mijn toetsweek.
Hoe is het met jou?
Aha yeah ik voel je wel een beetje op dat vlak, tis dan ook volkomen te snappen eh ^^ Oh wauw, klinkt heftig! Gefeliciteerd c: en veel succes met je toetsweek :3 Nou ik heb gwn iets aan m'n rug waardoor er nogal ongemakkelijk symptomen zijn :") Verder gaat het wel goed~ M'n paardje is helemaal genezen van de operatie en is nu weer aan het revalideren. Ook op school gaat gwn alles super, ben voor dit trimester uitgekozen voor de sterkste leerlinge in wetenschappen <3 En tis ook mijn laatste jaar middelbaar, dus mijn eindwerk is ook al op de goede weg c: Het gaat over honing so yes |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 20:22 | |
| Post weg.
Wat haat ik dat toch |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 20:26 | |
| Oh Nath, als je erover wilt praten waarom je het hier niet leuk meer vind/wat er gebeurd is staat mijn inbox altijd open hé! Ik zou het heel leuk vinden, maar je moet natuurlijk zelf weten of je dat nog wel echt wilt en of dat ook lukt, voel je vooral niet onder druk gezet of zo, want RPG-en is natuurlijk voor de leuk <3 |
|
| |
68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 20:32 | |
| - Innerghost schreef:
- Ja ik vond het ook heel leuk, maar er zijn dingen gebeurt wat het voor mij hier niet zo leuk meer maakt ^^"
En Rap x Mouse vind ik nog steeds awesome... maar wie weet pak ik hem ook nog wel op in de kerstvakantie om te kijken hoe dat gaat. Maar het lukt mij gewoon niet meer 100% actief te zijn en ben ik alleen nog maar storyline-gericht actief, ipv, karaktergericht actief. Het was toch Raptor x Quiet? ;_; |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 20:35 | |
| God, ik ben hier lang niet meer geweest :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 20:37 | |
| DIEEEEEEEEEUWWWWWWWWWWW *tacklehug* |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 20:38 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 20:51 | |
| HOE GAAT HET?????? OMG TIS ZO LANG GELEDEN |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 dec 2015 - 20:55 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|