|
|
Pommeline 82 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Age is not important anymore [7 moons]Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 14:49 | |
| - Raccoonkit schreef:
- Ik ga dood van studeren :'C
Argh, ik ook |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 14:52 | |
| Ik zit te twijfelen nu naar de paarden gaan en dan mijn uren die ik eigenlijk nog moet werken vanavond in halen of blijven zitten en dat nu doen XD. Het is zulk lekker weer... |
|
| |
Marte 76 Actief Kiss me if I'm wrong, but dinosaurs still exist right?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 15:03 | |
| Warrior cats leidt echt teveel af bij examens ;-;
nog nooit zoveel online geweest xD |
|
| |
Zoe 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 15:31 | |
| Zo te horen ben ik blij dat ik geen examens heb, ik wens jullie *alweer waarschijnlijk* veel succes, omdat jullie dit nodig hebben |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 15:34 | |
| Het wordt hier gewoon om kwart over 4 al donker :') |
|
| |
Zoe 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 15:36 | |
| - Claw schreef:
- Het wordt hier gewoon om kwart over 4 al donker :')
Zo vroeg?! Daymn. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 15:39 | |
| Ja ik keek nog even of het zin had om naar de paarden te gaan, maar niet dus XD |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 15:41 | |
| Thanks Bo2<3
En haha, Dani, ik heb hier dus twaalf pagina's samenvatting van wiskunde liggen en moet nog een hoofdstuk doen.. Echt waar, zodra dat examen af is verband ik die papieren ;--; |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 15:42 | |
| - Claw schreef:
- Ja ik keek nog even of het zin had om naar de paarden te gaan, maar niet dus XD
Hier komt het zometeen pas hoor, rond een uur of 5 :') |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 15:43 | |
| Hier is het de hele dag donker want ik ben te lui om de gordijnen open te doen (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 15:47 | |
| De zon begint hier wel al echt te zakken helaas. Nou ja in weekend maar weer rijden c: |
|
| |
66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 15:52 | |
| Een kitten aanmelding van me gaat zo ontploffen! xD Grapje, zoveel inspi!! x) |
|
| |
Bunny 132 Actief Show you what my determination has still left for you to get back to.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 15:53 | |
| Kennen jullie dat gevoel dat je zoveel wilt/moet doen, de hele middag de tijd hebt maar de hele middag niks anders hebt gedaan dan naar de tv staren? <': |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 15:55 | |
| Voor al de mensen die nog veel moeten leren en examens moeten doen; heel veel succes en doorzetten! Als je eenmaal klaar hebt heb je dan een prachtig resultaat, zeker als je er dan hard voor hebt gewerkt c:
Zo~ Ben even naar m'n paardje geweest, ookal mag ik eig niet van de dokter... maar oh well, ik was eigenlijk echt superblij om hem te zien en hem met wat hulp wat heb kunnen verzorgen <3
Dan ga ik nu ff bijposten c: |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 15:55 | |
| Juul dat is ik in het leven :U |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 16:08 | |
| @Chi, Wauw dat is wel echt heel veel. Snap dat je dan geen zin hebt dan. Ik heb morgen alleen Nederlands en Wiskunde heb ik vrijdag, maar zijn vooral dingen die ik al weet.
@Juul, Ongeveer wat ik nu aan het doen ben. Heb net wel mijn schrift gepakt. Maar het enige wat ik heb opgeschreven is:'Nederlands Periode 2' Gaat lekker. x3 |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 16:30 | |
| Misschien ga ik toch nog een setje voor hem maken, een hele kleine baby setje XD
Iedereen succes met leren voor toetsen en examens :3 |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 17:20 | |
| ik wil een shadowclan kater |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 17:22 | |
| Maar dat mag niet van jezelf zeker =P ?
Zo ik zal Brindle haar leven wat opschudding geven XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 17:26 | |
| nope dat mag idd niet van mezelf x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|