|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 11:29 | |
| - Blackeye schreef:
- Eventjes, dit is raar, Ik sta aangemeld als Shadowclan kat, als ik naar de lijst ga dan staat daar "Je bent lid van deze groep" maar als ik in de online personen lijst kijk sta ik daar niet dikgedrukt en grijs als mn naam... Iemand die me eventjes kan helpen?
Dit is omdat je je wel aangemeld hebt bij die groep, maar nog niet geaccepteerd bent in de groep zelf. |
|
| |
Z~ 7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 11:32 | |
| - Fisheye schreef:
- Blackeye schreef:
- Eventjes, dit is raar, Ik sta aangemeld als Shadowclan kat, als ik naar de lijst ga dan staat daar "Je bent lid van deze groep" maar als ik in de online personen lijst kijk sta ik daar niet dikgedrukt en grijs als mn naam... Iemand die me eventjes kan helpen?
Dit is omdat je je wel aangemeld hebt bij die groep, maar nog niet geaccepteerd bent in de groep zelf. Ik heb mezelf ook al in de aanmeldingstopic gezet en daar ben ik zelf ook al geaccepteerd... duuussss... Tsja. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 11:33 | |
| Geaccepteerd door de Clanleider betekent nog niet geaccepteerd voor het kleurtje. Dat wordt vast ergens vandaag of morgen wel gedaan. |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 11:37 | |
| - Blackeye schreef:
- Fisheye schreef:
- Blackeye schreef:
Dit is omdat je je wel aangemeld hebt bij die groep, maar nog niet geaccepteerd bent in de groep zelf. Ik heb mezelf ook al in de aanmeldingstopic gezet en daar ben ik zelf ook al geaccepteerd... duuussss... Tsja. Ja, je bent binnen Shadowclan geaccepteerd, maar nog niet in de groep voor de kleur. Daar zal Soof/Shrewstar je een deze dagen wel accepteren en dan wordt je naam gekleurd. Als je geaccepteerd bent in het aanmeld topic, mag je wel al posten -- En toen zat je de hele tijd in beeld bij een filmpje voor TV Limburg, hoezee :') |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 12:02 | |
| Zo paardjes weer bekapt =) |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 19:09 | |
| |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 19:11 | |
| Hey all! c: Creamy heeft zo'n mooi setje<3
Ff pauze nemen van Bedrijfseco en Frans xD |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 19:13 | |
| Heeey ^^ Zoo Crescent heeft voor het eerst sneeuw gezien jongens. x'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 19:17 | |
| Little gedraagt zich in dat topic met tall ook alsof ze nog maar voor t eerst sneeuw ziet xD
|
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 19:27 | |
| hmm, ik denk dat wind wel al es eerder sneeuw gezien hebt, maar heel zeker ben ik niet xD Ach ja, zelfs al had ze het nog niet eerder gezien, ze is niet bepaald in de mood om enthousiast te zijn op het moment ^^"
ik mis happy wind
oh, en ik heb voor het eerst in 2 jaar nog es een appel gegeten ^^
|
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 19:29 | |
| @Chi, Haha sneeuw is gewoon super cool. xD @Bunny, Crescent maakt haar wel weer vrolijk. Is haar specialiteit. >:3 Ik ga het proberen |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 19:35 | |
| - Zealspark schreef:
- Hey all! c:
Creamy heeft zo'n mooi setje<3
Ff pauze nemen van Bedrijfseco en Frans xD Dankjewel <3 ! Ook weer een nieuwe voor Claw. Ik kan er niet zo goed vanaf blijven ik vind steeds plaatjes haha XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 19:37 | |
| Ohh maar dat ken ik xD Normaal verander ik m'n setjes om de zoveel dagen, ben veel te verslaafd aan editten enzo :') |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 19:38 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 19:43 | |
| - Zealspark schreef:
- Ohh maar dat ken ik xD
Normaal verander ik m'n setjes om de zoveel dagen, ben veel te verslaafd aan editten enzo :') Ach ja het is wel leuk, gheghe |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 19:44 | |
| @Dani Ik reken erop >D @Yanthe Hiii |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 20:05 | |
| Mijn leerkrachten wouden weer grappig doen en me een extra powerpoint presentatie taak meegeven tijdens de examens ;w; - gaat dood -
|
|
| |
99 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 20:11 | |
| @Chi: leraren zijn toch ook zo leuk *kuchhh*, succes met je examens trouwens!
Heyy btw, iemand topicje met Puppy? |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 dec 2015 - 20:16 | |
| Ga zou reageren op het onze.
|
|
| |
Cynthia 256 Actief
| |