Algemene Onzin Topic - Pagina 31

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 11:29

Blackeye schreef:
Eventjes, dit is raar, Ik sta aangemeld als Shadowclan kat, als ik naar de lijst ga dan staat daar "Je bent lid van deze groep" maar als ik in de online personen lijst kijk sta ik daar niet dikgedrukt en grijs als mn naam... Iemand die me eventjes kan helpen?
Dit is omdat je je wel aangemeld hebt bij die groep, maar nog niet geaccepteerd bent in de groep zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackeye
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Z~
7
Actief

CAT'S PROFILE
Blackeye
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 11:32

Fisheye schreef:
Blackeye schreef:
Eventjes, dit is raar, Ik sta aangemeld als Shadowclan kat, als ik naar de lijst ga dan staat daar "Je bent lid van deze groep" maar als ik in de online personen lijst kijk sta ik daar niet dikgedrukt en grijs als mn naam... Iemand die me eventjes kan helpen?
Dit is omdat je je wel aangemeld hebt bij die groep, maar nog niet geaccepteerd bent in de groep zelf.
Ik heb mezelf ook al in de aanmeldingstopic gezet en daar ben ik zelf ook al geaccepteerd... duuussss... Tsja.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 11:33

Geaccepteerd door de Clanleider betekent nog niet geaccepteerd voor het kleurtje. Dat wordt vast ergens vandaag of morgen wel gedaan.
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 11:37

Blackeye schreef:
Fisheye schreef:
Blackeye schreef:
Ik heb mezelf ook al in de aanmeldingstopic gezet en daar ben ik zelf ook al geaccepteerd... duuussss... Tsja.

Ja, je bent binnen Shadowclan geaccepteerd, maar nog niet in de groep voor de kleur. Daar zal Soof/Shrewstar je een deze dagen wel accepteren en dan wordt je naam gekleurd.

Als je geaccepteerd bent in het aanmeld topic, mag je wel al posten Wink

--

En toen zat je de hele tijd in beeld bij een filmpje voor TV Limburg, hoezee :')
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 12:02

Zo paardjes weer bekapt =)
Silvercloud
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 19:09

Hellooow;D
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 19:11

Hey all! c:
Creamy heeft zo'n mooi setje<3

Ff pauze nemen van Bedrijfseco en Frans xD
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 19:13

Heeey ^^
Zoo Crescent heeft voor het eerst sneeuw gezien jongens. x'3
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 19:17

Little gedraagt zich in dat topic met tall ook alsof ze nog maar voor t eerst sneeuw ziet xD
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 19:27

hmm, ik denk dat wind wel al es eerder sneeuw gezien hebt, maar heel zeker ben ik niet xD
Ach ja, zelfs al had ze het nog niet eerder gezien, ze is niet bepaald in de mood om enthousiast te zijn op het moment ^^"
ik mis happy wind

oh, en ik heb voor het eerst in 2 jaar nog es een appel gegeten ^^
Cole
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 19:29

@Chi, Haha sneeuw is gewoon super cool. xD
@Bunny, Crescent maakt haar wel weer vrolijk. Is haar specialiteit. >:3 Ik ga het proberen
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 19:35

Zealspark schreef:
Hey all! c:
Creamy heeft zo'n mooi setje<3

Ff pauze nemen van Bedrijfseco en Frans xD

Dankjewel <3 !

Ook weer een nieuwe voor Claw. Ik kan er niet zo goed vanaf blijven ik vind steeds plaatjes haha XD
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 19:37

Ohh maar dat ken ik xD
Normaal verander ik m'n setjes om de zoveel dagen, ben veel te verslaafd aan editten enzo :')
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 19:38

HI BUNNY
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 19:43

Zealspark schreef:
Ohh maar dat ken ik xD
Normaal verander ik m'n setjes om de zoveel dagen, ben veel te verslaafd aan editten enzo :')

Ach ja het is wel leuk, gheghe
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 19:44

@Dani Ik reken erop >D
@Yanthe Hiii
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 20:05

Mijn leerkrachten wouden weer grappig doen en me een extra powerpoint presentatie taak meegeven tijdens de examens ;w; - gaat dood -

Puppysnarl
Member
99
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Puppysnarl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 20:11

@Chi: leraren zijn toch ook zo leuk *kuchhh*, succes met je examens trouwens!

Heyy btw, iemand topicje met Puppy?
Scout
Member
27
Actief

CAT'S PROFILE
Scout
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 20:16

Ga zou reageren op het onze.

Applenose
Member
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 20:17

Scout schreef:
Ga zou reageren op het onze.

Is goed, doe maar rustig aan Wink (Puppykit is een account van mij)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: