|
|
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 20:33 | |
| - Claw schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Claw schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Julia! Wat vind je van Dehlia? Moet er nog meer karakter aan hem gegeven worden of is tie zo goed? ik zit te twijfelen of ik nog meer karaktertrekjes toevoeg of dat ik het zo laat en aaah x3
Poeh lastig. Ik vind hem zo ook wel heel leuk, maar je moet dat zelf een beetje bekijken Lolo. Hij is jouw karakter =) . da's waar x3. Maar je denkt wel van 'dat is een aanmelding die af is'? want hij komt zo klein over voor mijn gevoel xd Alles staat erin toch? Het hoeft ook niet groot te zijn. klopt alles staat erin ja, denk ik. Nou ja, dankjewel voor het kijken haha <3 |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 20:34 | |
| - Sinstream schreef:
- Cyber schreef:
- Inzakke mentaal? @ san senpai
haha nee dat ook niet ik heb gewoon altijd als ik goed gegeten heb mezlef echt leeg voel lopen x3 @ Laura Senpai~ @ claw, ik zie ook dubbel @sanie hehe nu denk ik aan iets vies xD nauwjah. Ik heb ook lekker gegeten ;,) Hen jij ook exames? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 20:34 | |
| - Claw schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Claw schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Julia! Wat vind je van Dehlia? Moet er nog meer karakter aan hem gegeven worden of is tie zo goed? ik zit te twijfelen of ik nog meer karaktertrekjes toevoeg of dat ik het zo laat en aaah x3
Poeh lastig. Ik vind hem zo ook wel heel leuk, maar je moet dat zelf een beetje bekijken Lolo. Hij is jouw karakter =) . da's waar x3. Maar je denkt wel van 'dat is een aanmelding die af is'? want hij komt zo klein over voor mijn gevoel xd Alles staat erin toch? Het hoeft ook niet groot te zijn. klopt alles staat erin ja, denk ik. Nou ja, dankjewel voor het kijken haha <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 20:35 | |
| - Sinstream schreef:
- Cyber schreef:
haha nee dat ook niet ik heb gewoon altijd als ik goed gegeten heb mezlef echt leeg voel lopen x3 @ Laura Senpai~ @ claw, ik zie ook dubbel @sanie hehe nu denk ik aan iets vies xD nauwjah. Ik heb ook lekker gegeten ;,) Hen jij ook exames? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 20:35 | |
| - Sinstream schreef:
- Cyber schreef:
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 20:36 | |
| - Sinstream schreef:
- Cyber schreef:
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 20:37 | |
| - Sinstream schreef:
- Cyber schreef:
|
| |
Dani(beest) 269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 20:38 | |
| Denk dat actieforum weer zijn probleempjes heeft. |
|
| |
San 196 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 20:38 | |
| - Cyber schreef:
- Sinstream schreef:
- Cyber schreef:
haha nee dat ook niet ik heb gewoon altijd als ik goed gegeten heb mezlef echt leeg voel lopen x3 @ Laura Senpai~ @ claw, ik zie ook dubbel
@sanie hehe nu denk ik aan iets vies xD nauwjah. Ik heb ook lekker gegeten ;,) Hen jij ook exames? @ Niet doordenken laurie! hehe nee nog niet ;3 hehehehehehhehehehehehe |
|
| |
San 196 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 20:39 | |
| - Cyber schreef:
- Sinstream schreef:
- Cyber schreef:
haha nee dat ook niet ik heb gewoon altijd als ik goed gegeten heb mezlef echt leeg voel lopen x3 @ Laura Senpai~ @ claw, ik zie ook dubbel
@sanie hehe nu denk ik aan iets vies xD nauwjah. Ik heb ook lekker gegeten ;,) Hen jij ook exames? @ Niet doordenken laurie! hehe nee nog niet ;3 hehehehehehhehehehehehe |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 20:44 | |
| En, het is weer zover: actieforum flipt m weer -.- |
|
| |
Dani(beest) 269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 20:45 | |
| De truc is dat je maar 1 keertje op verzenden moet klikken. Al hij dan niet wil laden gewoon weg klikken. Dan staat hij er wel. Nou zo doe ik het. x3 |
|
| |
The thing in front of the rock 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 20:50 | |
| - Vixencry schreef:
- De truc is dat je maar 1 keertje op verzenden moet klikken. Al hij dan niet wil laden gewoon weg klikken. Dan staat hij er wel.
Nou zo doe ik het. x3 +1 |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 20:53 | |
| Zo, even een postje gemaakt. Iemand die nog een topic zoekt? Ik heb er een open staan bij het StarLake Iedereen welkom! |
|
| |
Bob 150 Actief Without losing a piece of me
How do I get to heaven?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 20:56 | |
| Ik wil tien dingen tegelijk doen, maar ondertussen doe ik helemaal niets... Help. |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 21:02 | |
| Omg, I carried that game so hard x'D Amazing x'D |
|
| |
NIEMAND 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 21:11 | |
| Iemand een topicje met EGel? - Wat voor game Q? |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 21:15 | |
| Hmm, ik vraag me af of ik iets nog moet toevoegen aan de personality van Confident :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 21:37 | |
| Ik heb meningen nodig over de header van m'n site, maar ik mag de site niet hier neerzetten haha. dus wie wilt op mijn forum kijken (ik stuur de link als je aanduid dat je wilt kijken x3) ? |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 dec 2015 - 21:40 | |
| - Egel schreef:
- Wat voor game Q?
Oh, League of Legends :') Ik ging 10/1 bij die match. De match daarna helaas verloren xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|