|
|
Merel 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 13:03 | |
| - Quietpaw schreef:
- Luciddream schreef:
- H.. hoi? *awkward silence*
Komt iemand de nieuwe noob verwelkomen? Welkom nieuwe noob HET PRAAT TERUG! -social anxiety alarm- Oké, was dat even gezellig. Ik ga nu weer naar school anders kom ik te laat voor mijn college. Als ik vanmiddag thuis ben ga ik Luciddream in elkaar flansen en een voorsteltopic maken. Misschien zie ik je daar nog wel! ^^ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| |
| |
Merel 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 13:05 | |
| - Fisheye schreef:
- Quietpaw schreef:
- Luciddream schreef:
Komt iemand de nieuwe noob verwelkomen? Welkom nieuwe noob Hoi & Welkom :3 Dankjewel. Je avatar is eng. For real. Ik dacht eerst dat ik het me verbeeld had. Ik had eerst die kat met zn oog dicht gezien en daarna met dat gele oog halfopen en dat was wel even een mindfuck omdat ik echt dat dat ik me dat verbeeld had en het daarna weer gebeurde. T_T |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 13:08 | |
| - Luciddream schreef:
- Fisheye schreef:
- Quietpaw schreef:
- Luciddream schreef:
Komt iemand de nieuwe noob verwelkomen? Welkom nieuwe noob Hoi & Welkom :3 Dankjewel.
Je avatar is eng. For real. Ik dacht eerst dat ik het me verbeeld had. Ik had eerst die kat met zn oog dicht gezien en daarna met dat gele oog halfopen en dat was wel even een mindfuck omdat ik echt dat dat ik me dat verbeeld had en het daarna weer gebeurde. T_T Bedoel je dat Fisheye (de kat) eng is of dat het eng is dat de avatar veranderd als de webpagina vernieuwd wordt? xD Anyway, ik hoop dat je het hier leuk gaat hebben :3 |
|
| |
Merel 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 13:09 | |
| - Fisheye schreef:
Bedoel je dat Fisheye (de kat) eng is of dat het eng is dat de avatar veranderd als de webpagina vernieuwd wordt? xD Anyway, ik hoop dat je het hier leuk gaat hebben :3 Allebei denk ik. ,_, Ik hoop het ook! Ik ben erg enthousiast, ben benieuwd hoe lang ik dat vast kan houden. Ik ga nu naar school. 15:30 ongeveer weer thuis. (: |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 13:20 | |
| Hehe haihai Merel |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 13:26 | |
| Ik ben er zojuist achtergekomen dat je gradients kunt maken met HTML en hoe dat moet xD nu ben ik blij :3 |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 13:35 | |
| Zometeen maar naar de wetswinkel om te kijken wat mijn rechten zijn wat betreft T-Mobile.... |
|
| |
»Quinty« 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 13:39 | |
| I forgot about so many account I have ;___;
Also, Hi Merel, welkom C: Jij bent toevallig niet dezelfde Merel als van WolfStory? ^^.
@Kiki; Gewoon klagen. Als zij jouw briefje zijn kwijt geraakt, is het niet jouw schuld. Gewoon zeggen dat je niet kan, dat je dat eerlijk hebt aangegeven en dat als ze er een probleem mee hebben, zíj maar eens hun zaken op orde moeten krijgen :'D |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 13:43 | |
| Nee, met m'n werk kan ik niet veel meer. Alleen maar hopen dat iemand mijn avonddienst wilt hebben. Toevallig niet iemand hier die het wetboek uit z'n hoofd kent of advocaat is :"D |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 13:46 | |
| - Howl schreef:
Toevallig niet iemand hier die het wetboek uit z'n hoofd kent of advocaat is :"D Op het gebied van de agrarische sector wel maar ik neem aan dat je daar niets aan hebt =p |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 13:52 | |
| - Claw schreef:
- Howl schreef:
Toevallig niet iemand hier die het wetboek uit z'n hoofd kent of advocaat is :"D Op het gebied van de agrarische sector wel maar ik neem aan dat je daar niets aan hebt =p Nee, ik wil weten wat ik tegen T-Mobile kan doen... :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 13:53 | |
| HTML gradient dingen maken is één ding, ervoor zorgen dat de code werkt zoals ik het wil is een ander >< |
|
| |
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 13:56 | |
| Er bestaan veel HTML gradient generators ook hé, dat je 't even weet xD |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 13:59 | |
| - Tank schreef:
- Er bestaan veel HTML gradient generators ook hé, dat je 't even weet xD
Ja dit dus. Heeft al meerdere keren mijn leven gered. :") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 14:00 | |
| - Tank schreef:
- Er bestaan veel HTML gradient generators ook hé, dat je 't even weet xD
Het is niet de gradient die niet werkt, want die werkt perfect, het is meer dat ik waarschijnlijk ergens een foutje in de code heb zitten of dat ik iets probeer te doen dat niet mogelijk is (voor mijn code-vaardigheden) xD Maar ik heb het alweer opgegeven, ik zoek het wel een andere keer uit xD |
|
| |
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 14:38 | |
| Aye c: Ten eerste staat er al een foutje in je code -aa- bij .forumlink stond er text-d acoration. Vervolgens, om de a:hover kleur te bepalen, moet je me eerst even de #waarde van de kleur geven die het moet worden c: - Code:
-
.forumlink { font-weight: normal; text-decoration: none; }
a:link { color:; -webkit-transition: color 1s; -moz-transition: color 1s; -ms-transition: color 1s; -o-transition: color 1s; transition: color 1s; text-decoration: none; }
a:hover { color: #b54336; text-decoration: none; }
|
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 14:39 | |
| |
|
| |
Loïs 242 Actief "When a woman says later, what she really means is not ever!"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 14:42 | |
| Oeh tnx Xam/Max x3 De # waarde is #b54336 c; |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 nov 2015 - 14:43 | |
| Ik zie HTML codes, hoezee :') Ik mag dit blok weer gaan knutselen met Jquery xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|