|
|
Merel 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 10:37 | |
| Geen school? Uwotm8? Waarom?
Enneh.. Ik wil wel? Maar Lucid is wel RC dus misschien kunnen we dan bij zo'n border doen? Ik ga wel zo ff weg boodschappen doen btw. x3 |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 10:39 | |
| Ugh Wiskunde. ;-; Al had ik een 8,2 vorige toets. Ben zo trots op mezelf. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 10:40 | |
| Geen school omdat het de laatste tijd wat minder goed met me gaat ^^"
En ik zal het topic wel aanmaken en PM het wel naar je toe~ :> |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 10:41 | |
| @Merel (Nee das een van mijn bijnaampjes, mijn hele naam is: Marlitha) Dat is de risco neemt, de ene keer gaat het goed en heefr niemand het door, maar er zijn ook katten die in eens inspringen en zien dat je 'vriendjes' bent met een Rogue/of iemand van een andere clans ect, Ik vind het altijd wel leuk tho xD maakt de topics spannender + dan moet je extra je best doen om te laten zien dat je loyaal bent En ik ben ziekjes dus tja.. Geen school voor mij vandaag
@Marieke Eentje met Vitani? Ze is aangereden so.. Ze is een beetje angstig tho xD |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 10:43 | |
| - Luciddream schreef:
- Hmmkay. En vriendschappen binnen verschillende clans ook not done? Je komt elkaar natuurlijk wel in vrede tegen op die gathering bij fourtrees.
@Howl: Ben je dan zo iemand die de hele dag achter de computer scripts in zit te voeren of doe je ook andere dingen? Mijn broertje studeert ICT en die zit dan gewoon een beetje op z'n reet scripts te maken. Voor twee vrienden die Game Design en ICT dan een niveautje hoger studeren idem. (En ze vinden het allemaal geweldig dus ik zal niets zeggen ) Vriendschappen binnen clans bestaan zeker wel! Voorbeeldje is mijn account Mistpaw uit Thunderclan die dikke vrienden is met Acefray uit Shadowclan. En ja, ik zit pretty much de hele dag op m'n dikke reet. Afbeeldingen bewerken, website code's typen en het internet afstruinen voor nieuwe dingetjes. :") En ik moet zeggen dat ik na bijna 4 jaar deze studie er geen hol meer aan vind. |
|
| |
Merel 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 10:46 | |
| Oh wat gezellig allemaal, iedereen ziek of spijbelen (:. Ik ben veel te enthousiast over het RPG'en, for no reason. Zit helemaal te stuiteren. Ik stond zelfs meteen op uit mn bed toen mn wekker ging. Ik hoop dat ik dat enthousiasme vast kan houden. Ik weet van mezelf dat ik echt zo'n omslagpunt kan hebben waarbij ik er helemaal geen zin meer in heb. --'
Ik ga ff boodschapje doen en dan kom k posten Marieke!
EDIT: @Howl: Waarom doe je dat dan nog als je het stom vindt? |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 10:49 | |
| Omdat ik van het middelbaar ben gegaan zonder diploma's. Ik heb dus niks. Als ik van school af zou gaan zou ik bij MBO niveau 1 moeten beginnen. Niet om het een of ander, maar dan kom ik in een klas met allemaal kinderen die eigenlijk niet naar school willen. Dat trekt mijn motivatie ontzettend naar beneden toe. Ik doe nu MBO niveau 4 en ik ben hopelijk volgend jaar klaar. Dan ga ik lekker naar het HBO! |
|
| |
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 11:14 | |
| ik heb donderdag standaard vrij!
En moet echt even een goed gesprek gaan houden met mn coach want ik merk gewoon dat de stress van school me gewoon echt heel prikkelbaar maakt. Ben niet van jan met de korte achternaam MBO gaan doen.
Heeft iemand nog tips voro het omgaan met stress van school? |
|
| |
Merel 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 11:18 | |
| @Plumpaw: Gewoon de pijn wegdrinken op kroegavond :') |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 11:18 | |
| Even lekker een weekendje ertussenuit? Ik weet dat dat voor mij ontzettend heeft geholpen na mijn examenstress, waarvoor ik gezakt was :') Gewoon even lekker niks, je hoofd leegmaken en dan weer rustig alles oppakken. Daar heb ik altijd wat aan! c: |
|
| |
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 11:23 | |
| Merel ik drink niet om redenen plus ik wil mijn diploma halen zodat ik weg kan van het achterlijke systeem wat ze onderwijs noemen. Heb werkelijk heel weinig geleerd op school Heb meer geleerd op mijn werk waar ik ben gevraagd te komen werken haha zonder diploma xD
Kiek Ja precies het was erger en toen ben ik vorige week de hele week niet naar school gegaan omdat het te veel werd maar gisteren was het zo van oh ja scriptie 20 jan, internetopdracht 3 dec, rassenkennis toets elke vrijdag. 9 dec toets financiering, begin februari ondernemingsplan. 20 jan presentatie + ergens in die periode nog een presentatie van varken met een klasgenoot en in feb maart nog eens schapenstage.
waarom moet alles tegelijk?! 'We stomen jullie klaar voor HBO' Ja maar ik wil geen HBO ik doe MBO om juist die stress niet te hebben. Anders had ik wel HBO gedaan xD
Oke Tessa geklaag uit xD |
|
| |
98 Actief In dreams you lose your heartaches. Whatever you wish for, you keep.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 11:24 | |
| Ik hou wel van deze kleine baby. <3 Kan niks en kan door haar slechte longen niks. Best wel zielig eigenlijk.
@Tessa, Sporten helpt bij mij. ^^ |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 11:43 | |
| Ik heb voor het eerst van me leven Gimp 2 gebruikt :') Resultaat: Litteken op Vivi's ava gemaakt |
|
| |
Merel 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 11:46 | |
| @Tessa; Wat voor mij altijd killing is is hangen. Ik moet zorgen dat ik mijn gedachten echt ergens op kan focussen (zowel boek lezen als iets actiefs ondernemen met vrienden is allebei goed). Zolang ik maar niet 9gag ga scrollen of pointless youtube video's ga kijken of als een zombie naar mijn mobiel zit te staren tot iemand reageert. Je moet jezelf mentaal bezighouden, te veel je gedachten laten afdwalen = aan school denken = stressvol. |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 14:54 | |
| God, ik wil eigenlijk ook best wel posten, maar ik heb les en ga vanavond eten bij schoonfamilie ... Misschien morgen, na mn feedback bespreking. Of vanavond <'3
Stille hint; iemand topicje met Honey? xD |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 15:23 | |
| Concentratie is op. Ik ben zo vermoeid. Als ik zo thuis ben moet ik eerst slapen voordat ik weer kan werken. :') |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 15:27 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 15:36 | |
| @Endria; Is goed, wie maakt? C: |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 15:40 | |
| - Honeyscent schreef:
- @Endria; Is goed, wie maakt? C:
Jij? Ik ben ergens mee bezig atm^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 nov 2015 - 15:43 | |
| - Graywing schreef:
- Honeyscent schreef:
- @Endria; Is goed, wie maakt? C:
Jij? Ik ben ergens mee bezig atm^^ Is goed, maar dan komt die wel vanavond laat pas, zodra ik terug ben van mn etentje xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|