|
|
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 11:44 | |
| oké zierbeest gaat deze niet winnen van claw x3 |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 11:59 | |
| Ben weer thuis <3
Nu nog wachten tot zijn naam oranje wordt |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 12:01 | |
| @Kiek: Ik kan dat begrijpen Kiki. Misschien kun je proberen leuke dingen met hem te gaan doen. Ga lekker wandelen of grondwerk met hem doen. Als het echt niet gaat kun je kijken of er iemand in de buurt is die jullie wil helpen. Niet de moed verliezen. Het is logisch dat je je vertrouwen kwijt bent. Jullie moeten beide nog aftasten wat je aan elkaar hebt. Ik hoop dat je het vertrouwen weer terug kunt vinden <3 !
@Lolo: Haha sorry (a)
@Max: Wat fijn! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 12:02 | |
| Wacht max, heeft Tornado de BC verlaten? ^^" |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 12:07 | |
| Lolo; Nee, hij is ontvoert door Twolegs, maar Yandere en Vitani gaan hem bevrijden, Brat gaat Zira of Claw informeren
Neem anders een kijkje in het topic in Twoleg Place daar vind je dat topic wel waar hij ontvoert wordt |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 12:59 | |
| Blijven volhouden Kiki. Hij is punt een enorm jong en moet nog veel leren. Hij voelt het aan als je onzeker bent en zal dan dingen uitproberen. Dan is het aan jou om streng te zijn en duidelijk aan te geven wat mag en niet. En als je vind dat je te onervaren voor hem bent, doe dan ervaring op! Dit is de ultieme kans om bij te leren. Zowel hij als jij zult hiervan kunnen leren.
Ik bijvoorbeeld, ben bijna gevallen bij de buitenrit zondag. Aron had al een paar keer gebokt en holey cow voor even dacht ik dat hij een racepaard was ipv een springpaard. Ik hield hem tegen want we gingen draven en die voor ons schoten plots in galop, like what? Zij hadden paarden van 14-15 jaar bij maar ik en die achter me reed reden op paarden van 3-4 jaar! Dus ik hield hem in draf omdat hij al een paar keer ferm gebokt had, zei die achter me van 'laat los, laat los!' dus deed ik dat uiteindelijk gewoon. Well, laten we zeggen dat ik in de tien jaar dat ik paardrij nog nooit zohard ben gegaan :'D En plots gooide Aron zijn kont enorm hoog in de lucht en zat ik plots in zijn nek. Op de een of de andere manier heb ik mezelf weer in het zadel geduwd. En nu beschouwd iedereen me daar plots als een heilige ruiter :') Maar srsly. Dat was wel eventjes eng, wow.
Sorry voor t lange bericht xD |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 13:15 | |
| Ja, ik heb er ook al een beste rodeorit op zitten met Artri. Maar het is gewoon dat als ik mijn been aanleg om hem bijvoorbeeld in stap iets harder te laten lopen dat hij al bijna ontploft. Ik voel zijn rug dan onder mij bollen. Ook trekt hij nog heel vaak de teugels uit mijn handen.. :c
Over op probleem twee. Want ik moet m'n mobiele contract laten ontbinden met T-mobile. Ben klaar met die ballentent :"D |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 13:21 | |
| Haha maar dat is normaal hoor! Aron doet dat ook nog altijd en hij is al vier :'D Dat komt omdat niemand echt al serieus met hem gewerkt heeft en hij dus nog steeds denkt dat hij nog veulen is, de arme scheet
Als hij de teugels uit je handen trekt moet je -klinkt misschien hard, maar ander doet hij jou pijn- eens een keer goed terug snokken. Hij zal misschien verschieten maar wel snappen dat dit niet mag. En probeer ook zijn kopje goed omlaag te houden. Want dan heb je meer controle over je paard en dan ligt zijn aandacht volledig bij jou. En vooral niet blijven trekken als hij ontploft! Tegenhouden en dan weer lossen. En dat herhalen totdat hij rustiger is. Als je blijft trekken wordt hij enkel onrustiger c:
Maar hij is nog steeds jong dus zulk gedrag is normaal, no worries c: natuurlijk ken ik hem niet en weet ik dus ook niet of deze tips effectief zullen zijn xD Maar dan is normaal de basis die ze gebruiken bij jonge paarden. Op de privé stal waar ik nu rijd hebben ze me dat geleerd. En aangezien zij ook met best frisse en jonge paarden werken (ze kopen ongeleerde paarden aan en verkopen die nadien weer opgeleerd) denk ik wel dat dit klopt c: Succes anyways! |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 13:36 | |
| Yey net weer naar huis gestuurd door me mentor.. Ik had migraine aanvallen >c |
|
| |
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 13:41 | |
| Migraine is een hel o.o hoe kan jij nog op je computerscherm/mobiel kijken xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 13:43 | |
| jeuhh dingen klaarstaan voor volgende week x'D |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 13:45 | |
| - Tank schreef:
- Migraine is een hel o.o hoe kan jij nog op je computerscherm/mobiel kijken xD
Moeilijk.. Maar ik heb afleiding nodig En het is via me telefoon dus het licht valt mee.. |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 13:47 | |
| Heerlijke dag in Groningen, m'n fiets is gestolen en ik ben blijkbaar de hele dag vrij ;d |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 15:36 | |
| Naww. Fietsen die gestolen worden zijn echt super k*t. Dagje vrij is wel cool. Ikke ben klaar met school. |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 15:41 | |
| Altijd super als mensen je fiets jatten. Is mijn ook een keer gebeurd.
Ik moet nog anderhalf uur. Daarna weer werken... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 15:45 | |
| ik ben ook uit! de toch van school naar huis was hel. mijn jas was nog nat, mijn handschoenen waren nog nat en op de één of andere manier waren mijn schoenen ook nat. Als dingen nat zijn worden ze koud :U Mijn handen vroren er bijna af ongeveer. Dus nu lekker warme choco voor mezelf hehe |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 16:10 | |
| Chocomel heb je wel verdient dan. :'D Ikke moet 2 minuten lopen naar school. c: |
|
| |
52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 17:43 | |
| Ooit, ooit ga ik docenten aanklagen omdat ze overal Quincy inzetten ;_____; |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 18:39 | |
| Hi all c:
@Dani; lucky bastard, ik doe altijd een half uur om naar school te fietsen, en dan verkleum ik in de winter xc |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 nov 2015 - 19:36 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |