Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Ironsoul
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:24

X schreef:
Zira schreef:
JA HE oml ze is echt zo goed ik hou van Melanie <3
@Max; oeh ik ga ze eens opzoeken ;o Ik heb zoveel band waar ik gek op ben x'D maar 10 years, fall out boy, three days grace, Coldplay, Kensington en Keane zijn echt <33

Omg arme ziel, A$AP en Angel Haze is rap :')
Maar Angel Haze is echt underrated tbh. Ze rapt echt over veel te real dingen, over depressies en je alleen voelen en liefdesverdriet etc
Als je echt es wilt janken, moet je Battle Cry opzoeken :')
Terug naar boven Ga naar beneden
X
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Het heeft vleugels, maar kan niet vliegen
33
Actief

CAT'S PROFILE
X
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:33

Ironsoul schreef:
X schreef:
Zira schreef:
@Max; oeh ik ga ze eens opzoeken ;o Ik heb zoveel band waar ik gek op ben x'D maar 10 years, fall out boy, three days grace, Coldplay, Kensington en Keane zijn echt <33

Maar Angel Haze is echt underrated tbh. Ze rapt echt over veel te real dingen, over depressies en je alleen voelen en liefdesverdriet etc

Rap is niet helemaal mijn ding nee :'D
Ah wel, zal Battle Cry opzoeken. Al betwijfel ik of een liedje me kan laten huilen xD
Zelfs Hachi lukte dat niet (a)
Tank
Member
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:35

X schreef:
Ironsoul schreef:
X schreef:
Zira schreef:

Ah wel, zal Battle Cry opzoeken. Al betwijfel ik of een liedje me kan laten huilen xD

O m g jij steen :'D nee haha ik bedoel gewoon dat het een heftige song/clip is tbh :c
X
Member
33
Actief

CAT'S PROFILE
X
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:38

Tank schreef:
X schreef:
Ironsoul schreef:
X schreef:
Zira schreef:

O m g jij steen :'D nee haha ik bedoel gewoon dat het een heftige song/clip is tbh :c

ik heb geen hart (a)
Er was wel een boek die me liet huilen tho :c Ogen van de koning, zo onwijs sneu en mooi boek T^T

En het is echt een goed liedje ;o heel diep inderdaad
Lycheepaw
Member
{ Evy af
45
Actief

CAT'S PROFILE
Lycheepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:39

X schreef:
Tank schreef:
X schreef:
Ironsoul schreef:
X schreef:
Zira schreef:

ik heb geen hart (a)
Er was wel een boek die me liet huilen tho :c Ogen van de koning, zo onwijs sneu en mooi boek T^T

En het is echt een goed liedje ;o heel diep inderdaad
Vind Battle Cry niet heel zielig to be honest xD En ik jank om alles , echt alles (a)
Tank
Member
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:41

Ik zeg toch, dat arme kind is underrated asf x3 ze komt op wereldtour langs hier in de VK club, echt een super mini zaaltje, en er staan nog geen 200 mensen aanwezig op fb.. Wss komt de helft ook al niet :')
Maar haar tickets zijn super cheap en omg ik ben zo blij dat ze komt <3 ik ga in de vakantie een tattoo zetten in her honor c: ze is echt wel de enige artist die mij heeft weten te raken als persoon c':

Ze heeft btw ook es meegedaan als co-host in Catfish, toen Max zijn film maakte en Nev bekende personen als co-hosts meenam voor een keertje Very Happy

&Battle Cry is tbh wel zielig want het is super self reflective, ze heeft echt wel veel meegemaakt en yeah poor baby :c
Fortuna
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:44

@Xam nope Battle cry is wel een mooi leidje maar de tranen komen niet. Lukt bij geen een leidje btw
X
Member
33
Actief

CAT'S PROFILE
X
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:44

awesome ;o ga je naar haar concert toe?
en sorry, catfish zegt me niets xD

ik ga naar een concert van Three Days Grace, ben nog nooit naar zo'n groot concert geweest. Kijk er echt zo naar uit ;w;

Lycheepaw
Member
{ Evy af
45
Actief

CAT'S PROFILE
Lycheepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:46

Ik ga naar Imagine Dragons ;D
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:46

Woa, ben ik even weg, spammen jullie het vol zonder mij tss :')
Tank
Member
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:47

Natuurlijk ga ik naar dr concert omfg
Misschien ga ik speciaal de dag erna nog naar Amsterdam om een tweede keer te gaan, maar dat moet ik nog bespreken met mijn madre :')
Het is maar 16,50 voor een ticket dus :'D
&het enige concert dat ik ooit zag, was Lady Gaga's Artrave, geheel vrijwillig (ahum) meegegaan met mijn vriendin c':
X
Member
33
Actief

CAT'S PROFILE
X
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:51

Tank schreef:
Natuurlijk ga ik naar dr concert omfg
Misschien ga ik speciaal de dag erna nog naar Amsterdam om een tweede keer te gaan, maar dat moet ik nog bespreken met mijn madre :')
Het is maar 16,50 voor een ticket dus :'D
&het enige concert dat ik ooit zag, was Lady Gaga's Artrave, geheel vrijwillig (ahum) meegegaan met mijn vriendin c':

Hehe, veel plezier alvast dan c: 16,50 is idd bijzonder weinig ;o

Oeh, Lady gaga moet vast ook behoorlijk druk zijn geweest x'D
Ik ben enkel naar Whitin Temptation geweest, wat wel echt super vet was <3

Hier is het topic btw, arme Tank :'D https://www.warriorcatsnl.com/t27440-oh-golly-are-you-trapped-tank#638936

@Evy; omfg dat is zo gaaf ;w; neem me mee
Vitani
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:57

Vitie heeft een nieuw jasje gekregen! <3 Love
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:58

Hai :3
Tank
Member
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:58

@X; jaaa het was wel een top show, super druk, en omdat mijn liefje echt een die hard little monster is, zijn we van s morgens 6 uur tot s avonds 8 uur (tot de deuren opengingen dus) gaan aanschuiven, zodat we dicht bij het podium konden staan :') er stonden wel heel irritante mensen achter ons tho :c was bijna mijn geduld verloren, vooral toen die ene tegen mijn liefje begon te schreeuwen x.x
Also ik ben dom, ik heb nog een concert gedaan, dat van A$AP Rocky en Wiz Khalifa op 28 oktober :')
Flashpaw
Member
Endria/Knight
227
Actief

CAT'S PROFILE
Flashpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 21:00

Hi Julia^^
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 21:01

Endria =D !
X
Member
33
Actief

CAT'S PROFILE
X
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 21:02

@Xam; Zo lang o.o" Dat je niet volledig bent door gedraaid xD Dat geduld zou ik dus nooit van m'n leven hebben, al helemaal niet met dat soort mensen achter me idd.

btw, jij kan echt snel posten o.o Je hebt in 6 minuten gewoon een volledige post geplaatst, hoe doe je dat?? xD

@Julia; heya!
@Vitani; ahh, super gaaf!
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 21:02

Julia!
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 21:03

Hihi :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: