|
|
Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 20:24 | |
| - X schreef:
- Zira schreef:
- JA HE oml ze is echt zo goed ik hou van Melanie <3
@Max; oeh ik ga ze eens opzoeken ;o Ik heb zoveel band waar ik gek op ben x'D maar 10 years, fall out boy, three days grace, Coldplay, Kensington en Keane zijn echt <33 Omg arme ziel, A$AP en Angel Haze is rap :') Maar Angel Haze is echt underrated tbh. Ze rapt echt over veel te real dingen, over depressies en je alleen voelen en liefdesverdriet etc Als je echt es wilt janken, moet je Battle Cry opzoeken :') |
|
| |
Het heeft vleugels, maar kan niet vliegen 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 20:33 | |
| - Ironsoul schreef:
- X schreef:
- Zira schreef:
@Max; oeh ik ga ze eens opzoeken ;o Ik heb zoveel band waar ik gek op ben x'D maar 10 years, fall out boy, three days grace, Coldplay, Kensington en Keane zijn echt <33 Omg arme ziel, A$AP en Angel Haze is rap :') Maar Angel Haze is echt underrated tbh. Ze rapt echt over veel te real dingen, over depressies en je alleen voelen en liefdesverdriet etc Als je echt es wilt janken, moet je Battle Cry opzoeken :') Rap is niet helemaal mijn ding nee :'D Ah wel, zal Battle Cry opzoeken. Al betwijfel ik of een liedje me kan laten huilen xD Zelfs Hachi lukte dat niet (a) |
|
| |
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 20:35 | |
| - X schreef:
- Ironsoul schreef:
- X schreef:
- Zira schreef:
@Max; oeh ik ga ze eens opzoeken ;o Ik heb zoveel band waar ik gek op ben x'D maar 10 years, fall out boy, three days grace, Coldplay, Kensington en Keane zijn echt <33 Omg arme ziel, A$AP en Angel Haze is rap :') Maar Angel Haze is echt underrated tbh. Ze rapt echt over veel te real dingen, over depressies en je alleen voelen en liefdesverdriet etc Als je echt es wilt janken, moet je Battle Cry opzoeken :') Rap is niet helemaal mijn ding nee :'D Ah wel, zal Battle Cry opzoeken. Al betwijfel ik of een liedje me kan laten huilen xD Zelfs Hachi lukte dat niet (a) O m g jij steen :'D nee haha ik bedoel gewoon dat het een heftige song/clip is tbh :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 20:38 | |
| - Tank schreef:
- X schreef:
- Ironsoul schreef:
- X schreef:
- Zira schreef:
@Max; oeh ik ga ze eens opzoeken ;o Ik heb zoveel band waar ik gek op ben x'D maar 10 years, fall out boy, three days grace, Coldplay, Kensington en Keane zijn echt <33 Omg arme ziel, A$AP en Angel Haze is rap :') Maar Angel Haze is echt underrated tbh. Ze rapt echt over veel te real dingen, over depressies en je alleen voelen en liefdesverdriet etc Als je echt es wilt janken, moet je Battle Cry opzoeken :') Rap is niet helemaal mijn ding nee :'D Ah wel, zal Battle Cry opzoeken. Al betwijfel ik of een liedje me kan laten huilen xD Zelfs Hachi lukte dat niet (a) O m g jij steen :'D nee haha ik bedoel gewoon dat het een heftige song/clip is tbh :c ik heb geen hart (a) Er was wel een boek die me liet huilen tho :c Ogen van de koning, zo onwijs sneu en mooi boek T^T En het is echt een goed liedje ;o heel diep inderdaad |
|
| |
{ Evy af 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 20:39 | |
| - X schreef:
- Tank schreef:
- X schreef:
- Ironsoul schreef:
- X schreef:
- Zira schreef:
@Max; oeh ik ga ze eens opzoeken ;o Ik heb zoveel band waar ik gek op ben x'D maar 10 years, fall out boy, three days grace, Coldplay, Kensington en Keane zijn echt <33 Omg arme ziel, A$AP en Angel Haze is rap :') Maar Angel Haze is echt underrated tbh. Ze rapt echt over veel te real dingen, over depressies en je alleen voelen en liefdesverdriet etc Als je echt es wilt janken, moet je Battle Cry opzoeken :') Rap is niet helemaal mijn ding nee :'D Ah wel, zal Battle Cry opzoeken. Al betwijfel ik of een liedje me kan laten huilen xD Zelfs Hachi lukte dat niet (a) O m g jij steen :'D nee haha ik bedoel gewoon dat het een heftige song/clip is tbh :c ik heb geen hart (a) Er was wel een boek die me liet huilen tho :c Ogen van de koning, zo onwijs sneu en mooi boek T^T
En het is echt een goed liedje ;o heel diep inderdaad Vind Battle Cry niet heel zielig to be honest xD En ik jank om alles , echt alles (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 20:41 | |
| Ik zeg toch, dat arme kind is underrated asf x3 ze komt op wereldtour langs hier in de VK club, echt een super mini zaaltje, en er staan nog geen 200 mensen aanwezig op fb.. Wss komt de helft ook al niet :') Maar haar tickets zijn super cheap en omg ik ben zo blij dat ze komt <3 ik ga in de vakantie een tattoo zetten in her honor c: ze is echt wel de enige artist die mij heeft weten te raken als persoon c': Ze heeft btw ook es meegedaan als co-host in Catfish, toen Max zijn film maakte en Nev bekende personen als co-hosts meenam voor een keertje &Battle Cry is tbh wel zielig want het is super self reflective, ze heeft echt wel veel meegemaakt en yeah poor baby :c |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 20:44 | |
| @Xam nope Battle cry is wel een mooi leidje maar de tranen komen niet. Lukt bij geen een leidje btw |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 20:44 | |
| awesome ;o ga je naar haar concert toe? en sorry, catfish zegt me niets xD
ik ga naar een concert van Three Days Grace, ben nog nooit naar zo'n groot concert geweest. Kijk er echt zo naar uit ;w;
|
|
| |
{ Evy af 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 20:46 | |
| Ik ga naar Imagine Dragons ;D |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 20:46 | |
| Woa, ben ik even weg, spammen jullie het vol zonder mij tss :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 20:47 | |
| Natuurlijk ga ik naar dr concert omfg Misschien ga ik speciaal de dag erna nog naar Amsterdam om een tweede keer te gaan, maar dat moet ik nog bespreken met mijn madre :') Het is maar 16,50 voor een ticket dus :'D &het enige concert dat ik ooit zag, was Lady Gaga's Artrave, geheel vrijwillig (ahum) meegegaan met mijn vriendin c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 20:51 | |
| - Tank schreef:
- Natuurlijk ga ik naar dr concert omfg
Misschien ga ik speciaal de dag erna nog naar Amsterdam om een tweede keer te gaan, maar dat moet ik nog bespreken met mijn madre :') Het is maar 16,50 voor een ticket dus :'D &het enige concert dat ik ooit zag, was Lady Gaga's Artrave, geheel vrijwillig (ahum) meegegaan met mijn vriendin c': Hehe, veel plezier alvast dan c: 16,50 is idd bijzonder weinig ;o Oeh, Lady gaga moet vast ook behoorlijk druk zijn geweest x'D Ik ben enkel naar Whitin Temptation geweest, wat wel echt super vet was <3 Hier is het topic btw, arme Tank :'D https://www.warriorcatsnl.com/t27440-oh-golly-are-you-trapped-tank#638936@Evy; omfg dat is zo gaaf ;w; neem me mee |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 20:57 | |
| Vitie heeft een nieuw jasje gekregen! <3 Love |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 20:58 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 20:58 | |
| @X; jaaa het was wel een top show, super druk, en omdat mijn liefje echt een die hard little monster is, zijn we van s morgens 6 uur tot s avonds 8 uur (tot de deuren opengingen dus) gaan aanschuiven, zodat we dicht bij het podium konden staan :') er stonden wel heel irritante mensen achter ons tho :c was bijna mijn geduld verloren, vooral toen die ene tegen mijn liefje begon te schreeuwen x.x Also ik ben dom, ik heb nog een concert gedaan, dat van A$AP Rocky en Wiz Khalifa op 28 oktober :') |
|
| |
Endria/Knight 227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 21:00 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 21:01 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 21:02 | |
| @Xam; Zo lang o.o" Dat je niet volledig bent door gedraaid xD Dat geduld zou ik dus nooit van m'n leven hebben, al helemaal niet met dat soort mensen achter me idd.
btw, jij kan echt snel posten o.o Je hebt in 6 minuten gewoon een volledige post geplaatst, hoe doe je dat?? xD
@Julia; heya! @Vitani; ahh, super gaaf!
|
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 21:02 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 21:03 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|