Oh golly, are you trapped? [Tank]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Oh golly, are you trapped? [Tank]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
X
Member
Oh golly, are you trapped? [Tank] DPKsfdL
Het heeft vleugels, maar kan niet vliegen
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons, or something~!
Gender:
Rank:
X
BerichtOnderwerp: Oh golly, are you trapped? [Tank]   Oh golly, are you trapped? [Tank] Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:49

Thihihi, dat was nog eens een gezicht! Een enorme, nogal gevaarlijk uitziende kat zat vast in een kooi! X vond het bijzonder amusant, gezien het niet echt iets was wat je nu iedere dag zag, daarom besloot hij eens hallo te zeggen.
Rustig trippelde de witte kater op de gekooide andere kater af, waarna hij rustig voor hem ging zitten. Het idee om hem eruit te halen kwam niet bij X naar boven. "Hallo daar~!" Begroette hij hem, waarna hij nog eens goed de kater bekeek, alsof hij de situatie nog eens in schatte. "Dat zit vast niet zo lekker." Hij legde de nadruk op het woord 'vast', al besloot hij zijn geweldige woordgrap toch nog een beetje toe te lichten. "Snap je? Vast? Want je zit ook vast in een kooi?" Afwachtend keek hij de grijze kater aan, hopend dat die zou lachen.


-eerst Tank.


I'm peeling the skin off my face
'Cause I really hate being safe

Oh golly, are you trapped? [Tank] 6wOP2cS
The normal's, they make me afraid
The crazies, they make me feel sane
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Oh golly, are you trapped? [Tank] LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Oh golly, are you trapped? [Tank]   Oh golly, are you trapped? [Tank] Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:55


tank
so far from home
Het meest vervelende aan vast zitten, was niet het feit dat hij geen eten had of dat hij zich amper kon bewegen, het was gewoon de pure verveling. Als het regende, dan werd hij nat, maar dan droogde hij ook weer op. Tank was niet zo van het zeuren. Zijn groene ogen gleden voor de zoveelste keer over het terrein. Boom, boom, struik, gras, boom, struik, boom. Hij kon het al bijna dromen. Wat hij nu niet droomde, was een witte jonge kater, die op hem af kwam trippelen. "Hallo daar~!" Begroette de knul hem vrolijk. Bij God en al wat leeft, dit kon hij nu eigenlijk wel missen. Al was het ook wel een afleiding van de verveling.

"Dat zit vast niet zo lekker." Vervolgde de jonge kat. Wauw, wat een komiek. "Snap je? Vast? Want je zit ook vast in een kooi?" Legde de kater uit. Het kereltje keek hem aan alsof hij elk moment verwachtte dat hij in lachen zou uitbarsten. Tank zuchtte even hoorbaar, keek de kater met een moordende blik aan, al bleef hij voor de rest wel kalm. "Wil je even wisselen? Kan je zelf merken hoe gezellig het is hierbinnen", Zei hij met zijn zware stem. Met plezier zou hij het witte geval hier achterlaten tbh..


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
X
Member
Oh golly, are you trapped? [Tank] DPKsfdL
Het heeft vleugels, maar kan niet vliegen
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons, or something~!
Gender:
Rank:
X
BerichtOnderwerp: Re: Oh golly, are you trapped? [Tank]   Oh golly, are you trapped? [Tank] Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 21:17

De vrolijke uitdrukking was plots van zijn gezicht verdwenen. Geërgerd keek hij de enorme kater aan, ietwat beledigd omdat hij zijn grap niet leek te waarderen. Sterker nog, hij zuchtte hoorbaar. Wat een onbeleefd mormel.
"Wil je even wisselen? Kan je zelf merken hoe gezellig het is hierbinnen", Klonk zijn onwijs zware stem. X schudde vrijwel meteen zijn kop. "Nope!" Bracht hij uit, een klein grijnsje op zijn snuit. "Ik vind het eigenlijk wel prima zo, ik lekker vrij en zorgeloos, en jij in een stomme kooi, waar je je amper in kan bewegen..."Geamuseerd keek hij hem aan. "Uiteindelijk ga jij dood van de honger. Ha! Dat is pas echt humor, vind je niet?"


I'm peeling the skin off my face
'Cause I really hate being safe

Oh golly, are you trapped? [Tank] 6wOP2cS
The normal's, they make me afraid
The crazies, they make me feel sane
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Oh golly, are you trapped? [Tank] LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Oh golly, are you trapped? [Tank]   Oh golly, are you trapped? [Tank] Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 21:23


tank
so far from home
Meneer was duidelijk de grappigste thuis. Alhoewel, het feit dat er niet gelachen werd, bewees wel het tegendeel. En daar leek de kleine kater het niet echt mee eens te zijn. Meteen veranderde zijn uitdrukking alsof hij in een citroen had gebeten. Toen Tank voorstelde om te ruilen, schudde hij meteen zijn kopje. "Nope!" Grijnsde hij. "Ik vind het eigenlijk wel prima zo, ik lekker vrij en zorgeloos, en jij in een stomme kooi, waar je je amper in kan bewegen..." Vervolgde hij, nog een keer benadrukkend dat hij inderdaad wel in een stomme kleine kooi zat. Captain Obvious. "Uiteindelijk ga jij dood van de honger. Ha! Dat is pas echt humor, vind je niet?" Zei hij zelfingenomen. Tank keek hem nog steeds met een indringende blik aan. "Stop dan maar met die grappen van je, of ik ga nog eerder dood van het lachen", Zei hij op de meest saaie toon die hij maar kon uitbrengen. Ghehe, best grappig hoe hij zelfs van in dit metalen geval op de zenuwen van de kat kon werken.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Oh golly, are you trapped? [Tank] 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Oh golly, are you trapped? [Tank]   Oh golly, are you trapped? [Tank] Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 22:00

De hondentanden aan haar half verscheurde zwarten halsband rinkelde toen de roodbruinige poes haar tempo verhoogde en over de openvlakte sprinte, de wind blies stevig door haar korte vacht maar gaf een heerlijk verfrissende verkoeling bij zo'n snelle sprintje. De slanke maar best aardig gespierde poes stapte de donderpad over die de grens maakte van de Rogue gebied, ze was er niet vaak te vinden maar het kamp werd haar eventjes te saai nu dus besloot ze vandaag maar weer eens op uit te gaan. Haar rode ogen waren tot spleetjes geknepen, en tuurde het gebied af. Hier was niks bijzonders te vinden dan een zwakke lucht van, je raad het nooit. Rogue, dus al snel verandere de poes haar koers en liep door. Haar puntige oren spitste bij een zwakke geluid van katten die tegen elkaar spraken, een grijns gleed over haar lippen en meteen draaide ze poes zich om en trippelde naar het bron van geluid. Een kooi liet de poes een frons op haar gezicht toveren, dit zag je niet zelfen. Nieuwschiegheid overspoelde haar en wachtte de poes geen enkele moment en trippelde naar de zilverklerige bak. De stemmen die ze al eerder had gehoord klonken nu luid en duidelijk, en meteen zag ze een witte vacht voor de kooi zitten. Snel dook de member ineen, een sloop zachtjes naar voren zodat de mogelijk meerdere katten haar niet door hadden. Haar oren gespitst op ieder geluidje. het ging over de kooi dat was duidelijk en blijkbaar zat er nog iemand in die ijzeren ding ook. Een grom rommelende in haar keel toen ze veder bleef luisteren, zo te zien was die sneeuwwitje de andere kat aan het uitdagen. Zielig.. Haar spieren spande aan, en met een soepel en onverwachtse sprong belande ze op de kooi. Een valse lachje was op haar snuit gekropen en haar rode ogen stonden vol met vuur, "Zozo, een theekransje wat leuk zeg" Mauwde ze, en keek de witte kater aan. Hij was blijkbaar een lolbroek dus kon hij haar sarcasme grapjes wel begrijpen, haar nagels glipte uit haar hulzen. En haar blik ging naar de kooi, waar blijkbaar een gigantische grijze kater in zat. Haar grijns wat alsmaar groter, "En waarom zit deze arme stakker in de kooi? Kan je hem er niet uithalen?" Mauwde ze weer doelend op de witte kater, "Misschien zou hij het ook wel leuk vinden om gezellig naast je te komen zitten," Ze wist heus wel dat die sneeuwwitje die grote kater uitdaagde omdat hij vast zat, dus wou ze met alle plezier de kooi openen.


-May I?  


Oh golly, are you trapped? [Tank] 23rs22uOh golly, are you trapped? [Tank] 2ihw1ebOh golly, are you trapped? [Tank] Nh02adOh golly, are you trapped? [Tank] 2jd04lw Oh golly, are you trapped? [Tank] S0zyg0Oh golly, are you trapped? [Tank] 34t4yuoOh golly, are you trapped? [Tank] 2a9nyp3Oh golly, are you trapped? [Tank] 5cggsg
Oh golly, are you trapped? [Tank] Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
X
Member
Oh golly, are you trapped? [Tank] DPKsfdL
Het heeft vleugels, maar kan niet vliegen
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons, or something~!
Gender:
Rank:
X
BerichtOnderwerp: Re: Oh golly, are you trapped? [Tank]   Oh golly, are you trapped? [Tank] Icon_minitimema 23 nov 2015 - 19:36

Het begon hem nu langzamerhand lichtelijk te irriteren dat deze kater maar geen emotie toonde. Hij hoefde eigenlijk niet eens meer te lachen, boos worden mocht ook. Maar niet die stomme droge uitdrukking, alsof hij niet serieus werd genomen. Dat vond X namelijk best wel stom. Best wel boel stom.
"Stop dan maar met die grappen van je, of ik ga nog eerder dood van het lachen"Miauwde de kater droog, maar dat merkte X niet. daar moest hij even over na denken, eigenlijk. "Volgensmij kan je niet dood gaan aan lachen, hoor. Anders had ik wel heel veel katten op die manier vermoord, haha!" Een geluid klonk achter hen en X draaide zijn kop op, zodat hij recht in de ogen keek van een andere Bloodclanner. Hij kende haar niet, immers was hij best nieuw in de Bloodclan. Maar ach, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Ze sprong bovenop de kooi van Meneer brombeer. "Zozo, een theekransje wat leuk zeg" Sprak de poes sarcastisch. X had echter geen idee wat het begrip 'sarcasme' in hield. "En waarom zit deze arme stakker in de kooi? Kan je hem er niet uithalen?" De poes doelde duidelijk op de enorme kater. "Misschien zou hij het ook wel leuk vinden om gezellig naast je te komen zitten," X schudde ruw zijn kop op die vraag. "Neh, ik vind het eigenlijk wel grappig zo." Hij grinnikte en keek met glimmende ogen naar Brombeer. "Want hij kan helemaal niets doen nu!" Hij keek met een veelzeggende blik naar de poes, hopend dat die het even amusant vond als hij.

Beetje laat, sorry daarvoor!


I'm peeling the skin off my face
'Cause I really hate being safe

Oh golly, are you trapped? [Tank] 6wOP2cS
The normal's, they make me afraid
The crazies, they make me feel sane
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Oh golly, are you trapped? [Tank] LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Oh golly, are you trapped? [Tank]   Oh golly, are you trapped? [Tank] Icon_minitimedi 24 nov 2015 - 13:00


tank
so far from home
Voor nu had hij zich maar neergelegd bij zijn lot. Daarom kon hij ook niet anders dan er onverschillig over zijn. Waarom zou hij zich druk maken in dingen waar hij niks aan kon doen? Precies, dat was nergens voor nodig. Oh, als hij aan de andere kant van de tralies had gestaan, dan zou het wel anders zijn geweest. Dan zou hij zo’n klein mormel als de witte kater gewoon verpletteren in een woede-aanval. Yup, dat klonk wel als iets wat hij voor elkaar zou kunnen krijgen ja. Voor nu kon hij hem alleen maar irriteren met zijn woorden, iets wat hij dan ook wel deed. "Volgensmij kan je niet dood gaan aan lachen, hoor. Anders had ik wel heel veel katten op die manier vermoord, haha!" Kraamde de kater uit. Tank trok even zijn wenkbrauw sarcastisch op. Waarom vond hij zichzelf eigenlijk zo grappig?

Veel tijd om er over na te denken, kreeg hij niet. Er kwam nog een andere kat in het vizier, al kon hij die niet goed zien doordat ze op zijn kooi was gesprongen. De twee wisselden wat woorden, waar hij besloot op in te springen. "Ik zit in deze kooi omdat mijn trainer me er in heeft gestopt. En ik zou het zo leuk vinden om even naast mijn witte vriend te kunnen zitten", Bromde hij, terwijl hij zijn groene ogen waarschuwend samenkneep. Niet dat hij verwachtte dat de twee de kooi zouden open doen. De poes zou het misschien proberen, maar dan liep ze het risico dat meneer Lolbroek haar zou aanvallen, en dat was nu ook weer niet de bedoeling.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Oh golly, are you trapped? [Tank]   Oh golly, are you trapped? [Tank] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh golly, are you trapped? [Tank]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: