|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:15 | |
| - Zira schreef:
- Furzekit' schreef:
- Lolo en ik zijn onze eerste posts aan het lezen en ze is de mijne aan het voorlezen. HELP
"Graykit voelde zich ongemakelijk hij zag niks, maar hij voelde dat iedereen zat te kijken .En hij had het ook nog koud. Hij snapt niet waarom zijn zusje zo opgewonden was. Het is hier niet leuk, Ik kan niets zien ik heb het koud en honger dacht hij. En die stemen vind ik maar eng. Gratkit kreeg wel veel informatie binnen. Zijn moeder heet redeye en zijn vader flashcoat. De zusje en broertjes bleken het leuk te vinden maar ik niet. Ik voelde me alleen ben ik de enige die het hier niet leuk vind zei Graykit"
Dani's eerste post x3 Omg wouwww hij is nog erger dan de mijne x3 Grapjuuuh (a) |
| | | Dani(banani) 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:16 | |
| - Spoiler:
- MoonWhisper schreef:
- Moonwhisper werd wakker, en het eerste wat ze hoorde was het gezeur van Goldentail. Ze kreeg er echt genoeg van, van dat verwaande gedrag! Maar ja, Goldentail was ouder als haar, en Moonwhisper had nou niet echt zin om een gevecht met Goldentail aan te gaan. Goldentail was namelijk, omdat ze ouder was, ook sterker dan haar. Dit wist Moonwhisper maar al te goed. Zij had namelijk nog maar net haar training afgerond. Eerst had ze respect gehad voor de poes, maar al snel verdween dat als sneeuw voor de zon. Over sneeuw gesproken, er lag al erg veel. Met een zucht stond Moonwhisper op. 'Ik moet maar is gaan jagen...' zei ze in zichzelf en ze liep de slaapplek uit. Zelf had Moonwhisper niet vaak honger, maar ze joeg voor de kittens. Dit was erg belangrijk, omdat de meesten katten en poezen zoals Goldentail alleen maar aan zichzelf en hun honger dachten. Hadden hun geen honger? Dan gingen ze ook niet jagen. Zo was Moonwhisper niet.
- Leafskin schreef:
- Leafskin had gezien toen de grijze apprentice het kamp uit rende. Zo te zien gaat hij richting de River, dacht ze en ach ja, die was toch bevroren, dus kon er niks gebeuren. Leafskin wierp een blik op de prooistapel en zag dat hij erg klein was, dus besloot ze om te gaan jagen. Misschien zit er ergens in de River een wak, waar ik goed kan vissen, en anders maak ik er een." dacht ze vastberaden en ze liep richting de River, de grijze apprentice, Lightningpaw, achterna. Eenmaal bij de River aangekomen, keek ze over het ijs heen of er ergens een wak was. Ze zag er een en ze trippelde erop af. Ze keek ernaar, en vol afschuw zag ze pootjes op het ijs en toen het wak. "Lightningpaw!" riep ze en ze keek onderzoekend om zich heen. "Hij zit er nog onder," kwam ze tot de verschrikkelijke conclusie en ze probeerde om door het ijs te kijken. Opeens hoorde ze een sterk gekras, dat leek op nagels die over een steen gaan. "Dat moet Lightningpaw zijn! De Starclan zij dank!" Voorzichtig en behoedzaam stapte Leafskin het ijs op. Ze kon het bijna al horen kraken. Snel verzon ze een plan, waarbij óf Lightningpaw gered kon worden óf zij zakte ook door het ijs. Wanhopig begon ze te springen op het ijs en er ontstonden langzaam maar zeker meerdere scheuren in het ijs.
NOU STOMMERD |
| | | Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:18 | |
| |
| | | Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:18 | |
| HAHAHA IK LACH ME DOOD
Op een vrolijke dag huppelde een vrolijke kat, genaamd Coralwater, door het bos van de Thunderclan. Met een fris briesje in haar vacht liep de beeldschone lapjeskat tussen de bomen door. Ze genoot met volle teugen van de warmte op haar vacht. Vlak bij de Owltree zag ze een verleidelijk blaadje liggen. Ze sloop er opaf, en sprong. Met kreetjes van opwinding gooide ze het blaadje weer omhoog en sprong er weer op. Ze speelde zo even verder. Op een gegeven moment stopte ze ermee en ging door het gras rollen, wat ze heerlijk vond. Ik wou dat ik zo altijd door kon gaan, zonder gestoord te worden.. dacht ze bij zichzelf. Ze ging zitten en waste zich weer schoon. Door het spelen was haar vacht namelijk erg vies geworden. Nadat ze dat had gedaan, plofte ze neer op het gras en ging wat dommelen.
C'est moi |
| | | d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:21 | |
| @Lolo, Jij hebt echt geluk, want ze vallen echt mee. xD
Dommelen. x'D |
| | | Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:21 | |
| HAHAHA 'ze wilde dat ze zo voor altijd door kon gaan zonder gestoord te worden' - beste line ever |
| | | Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:22 | |
| ja hé :') Ik heb ergens ook nog mijn aller eerste kitten aanmelding, wacht ff |
| | | Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:24 | |
| Ik ga echt niet terugkijken naar mijn oude posts x'D Jullie dappere mensen |
| | | Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:27 | |
| - Slatefur schreef:
- Ik ga echt niet terugkijken naar mijn oude posts x'D Jullie dappere mensen
Idd, ik durf mijn huidige posts al amper te lezen^^ |
| | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:29 | |
| Oeh Babs, ik ga jou oude posts eens teruglezen. |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:32 | |
| - ...:
General: Name: Snowkit Future namens: Snowpaw-Snowstorm Age: Unborn Rank: Kitten Future rankings: Apprentice-Warrior Gender: She-cat Parents: Thrushdrive en Snowynight-I'm following your pawsteps forever.-- Sibblings:?-We play together. Clan: Shadowclan- I'm loyal to this clan forever. Leader:Shrewstar- You are my destiny Deputy:Innerghost- I' m following you forever.
Inside: Nieuwsgierig: Snowkit is erg nieuwsgierig. Dat maakt haar een goede leerling, maar ze komt wel vaak in de problemen. Aardig: Snowkit is een aardige kat. Ze is behulpzaam en altijd vrolijk. Ze wil alles doen voor haar Clan. Eerlijk: Snowkit haat liegen. Ookal is het een kat van een andere clan zal ze alles wat hij vraagt eerlijk beantwoorden. Dat is soms erg onhandig. Zo kan ze snel een geheim van de clan verklappen.
Outside: Fur: Helemaal wit Eyes: Blauw Length fur: lang Pads: Roze Nose: roze Build: Slanke kattin.
Me: Name: Nynke Nickname: Nyn Age: 12 Gender: Female Rpg-Experience: 2 maanden denk ik.. Net begonnen.Smile Motivation: Ik zit maar net op deze site en wil graag beginnen met wat leuke accjes. (Heb er maar vier..Sad ) Jullie lijken me een leuk stel en heb wat topicjes van jullie gevolgt. Super leuk koppel.Smile
Bloodwhisper
^ Mijn eerste kittenaanmelding argh :c Hij is vre-se-lijk |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:35 | |
| Toen wad dat Lolobeest eindelijk weg. Pfft. (Nee grapje ly, was heel gezellig <3) Alleen mijn oude posts. ;-; Ik snap niet hoe ik dat heb kunnen doen. |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:38 | |
| Haha, same Danibeest <3 Ik snap niet hoe noob ik toen was |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:39 | |
| Tjaa ik was 10. Ik vind dat rede genoeg om zo erg te posten. x'D |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:40 | |
| Ik was 12 :( Dat was vorig jaar dus whaa |
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:48 | |
| Zal ik even? - post:
Frostfeather liep door het bos. Onzeker snoof ze. Een bekende geur drong haar neusgaten binnen. "Ekster." fluisterde ze grijnzend tegen zichzelf. Al gauw zag ze het zwart-witte vogeltje. Al zittende boven in een boom zat het diertje zijn veren te poetsen. Hij lette totaal niet op Frostfeather, die inmiddels halverwege de boom was geklommen. Toch wilde ze het niet riskeren dat de ekster op het laatste moment weg zou vliegen. Daarom klom ze door een gat de boom in. De boom was hol vanbinnen, zoals ze had verwacht. Aan de binnenkant van de boom zocht ze een weg omhoog. Ze klom net iets hoger dan de tak waar de ekster nog altijd in de weer was met zijn veren. Ze klom van de top naar beneden en besprong de ekster van boven. Terwijl ze het tegenstribbelende dier in haar bek hield voelde ze de tak afbreken. Ze maakte dat ze wegkwam, maar het was te laat. Ze viel uit de boom naar beneden. Beneden belandde ze met allevier haar poten in de natte modder. Ze schudde haar vacht uit met een vertrokken gezicht. Toen liep ze naar het kamp met de ekster in haar bek. Onderweg groef ze de muis en de eekhoorn op die ze al had gevangen. Het mocht niet veel zijn, maar zo na bladkaal was deze prooi ontzettend welkom. Frostfeather liep het kamp in en gooide haar prooi op de stapel, die alsmaar groeide door alle jachtpatrouilles van vanochtend. Vrolijk bleef ze even staan kijken naar de prooi die binnen werd gebracht. Toen pakte ze een waterrat en een eekhoorn en ging op weg naar het ouderenhol om daar wat neer te leggen.
Eigenlijk zat de kittenaanmelding ook nog eens in een lelijke en te grote sheet... Hahahahahahha - kittenaanmelding... wat was ik aan het doen:
Swirlingkit || Kitten || ThunderClan
~ General info ~ ————————————————
Name: Swirlingkit --> Swirlingpaw --> Swirlingstorm Age: Unborn Prefix explanation: Swirling --> Ze is een zeer onrustig poesje. (Suffix explanation: Storm --> Ze is heel snel.) Gender: Female Rank: Kit Future ranks: Apprentice, Warrior, Elder Clan: ThunderClan Bloodline: Fully ThunderClan Sexuality: Heterosexual Season born: Newleaf
~ Looks ~ ————————————————
Build: Ze heeft een smal en klein lichaam, maar is lenig en snel. Swirlingkit staat hoog op haar poten en weet hoe ze moet profiteren van de wind terwijl ze rent, hierom ook haar suffix 'storm'. Fur: Swirlingkit heeft een spierwit en dik vachtje, wat ze zelf erg vervelend vindt. Immers blijven er vaak bladeren of bloemknoppen in haar vacht hangen en moet ze deze er zelf uit halen. Ze is er trots op de vacht van haar vader te mogen dragen en wast zichzelf vaak. Ze heeft een hekel aan alles wat haar vies kan maken, en heeft daarom ook zo'n hekel aan water en modder. Eyes: Haar ogen hebben een mooie blauwe tint. Meestal hangt er een felle schittering in, maar ze kan ook zeer kil en bedreigend uit haar ogen kijken. Nose: Haar neus en pootkussentjes zijn roze, maar worden omrand door een beetje zwart. Scars: Die heeft ze nog niet. Extra: Haar achterpootjes en het puntje van haar staart zijn zwart gekleurd. Kitten: Spoiler: Grown-up: Spoiler: Setje: Spoiler:
~ Personality ~ ————————————————
Keywords:Energetic ¤ Stubborn ¤ Short-tempered ¤ Loyal ¤ Believing ¤ Blabber mouth ¤ Loving ¤ Energetic ¤ Swirling is een beweeglijk poesje. Stilzitten is voor haar geen optie, waarom ze niet heel goed in jagen is. Ze heeft de juiste snelheid en reflexen, maar haar geduld is snel op en door haar bewegingen maakt ze teveel geluid. Ze is wel erg leergierig en verlangt ernaar om warrior te worden, maar de beste jager zal ze nooit worden. Swirlingkit is wel heel goed in vissen. Deze horen haar onder water niet zo hard en bij de waterkant kan ze stilliggen zolang als ze wil. Haar drukte komt juist weer positief terug in haar vechttechniek. Ze is haast onvermoeibaar en tijdens een gevecht voor haar Clan zie je deze poes niet opgeven tot haar tegenstander het opgeeft of tot zij naar de StarClan vertrekt. Ze zou nooit een tegenstander vermoorden, ze zou hem slechts (ernstig) verwonden.
¤ Stubborn ¤ Swirlingkit is heel eigenwijs en koppig. Ze doet alles het liefst alleen of met iemand waar ze echt heel goed mee kan opschieten; iemand die meedenkt en tegelijk ook luistert naar wat zij erover te zeggen heeft. Swirlingkit gaat het liefst haar eigen gang en wil dan door niets of niemand gestoord worden. Zelfs als ze weet dat ze hulp nodig heeft zal ze volhouden dat ze het allemaal zelf kan regelen. Ze drijft altijd haar zin door en stopt niet met zeuren tot ze heeft gekregen wat ze wilde. Als deze kitten het er ergens niet mee eens is laat ze dat duidelijk blijken.
¤ Short-tempered ¤ Ondanks alles heeft Swirlingkit echt een kort lontje. Haar geduld is gauw op en ze voelt zich gauw aangesproken. Zodra ze kwaad is kan ze dagen boos op je zijn, en spreekt ze waarschijnlijk koel en sarcastisch tegen je. Één beledigende opmerking kan al zeer hard aankomen bij haar. Ook is ze erg fanatiek. Iedereen moet meedoen zoals zij het wil en als dat niet gebeurt kan ze erg kwaad worden. Ze vindt snel dingen oneerlijk. Hier leert zij toch weer van; ze behandelt al haar kenissen gelijk, opdat ze hoopt dat zij dat ook met haar zullen doen.
¤ Loyal ¤ Swirlingkit is dol op haar vrienden en haar Clan. Ze houdt zich strict aan de warrior code. Katten uit andere Clans, rogues of kittypets keurt ze geen blik waardig als het geen volle maan is. Tegenover haar Clanmaatjes is ze juist nederig en respectvol, al is ze wel erg nieuwsgierig en bemoeit zich graag met dingen die haar niet aangaan. Ze zou alles opgeven voor haar Clan. Er is niets of niemand wat haar kan weerhouden van vechten tegen een andere Clankat op haar territory, al realiseert ze zich wel dat ze hem of haar alleen zou moeten waarschuwen met een verwonding, ze zou geen katten vermoorden. In een gevecht zou ze zichzelf daar misschien wel toe kunnen brengen, maar in een grensoverschrijding zou ze dat niet in haar kop halen.
¤ Believing ¤ Wat je Swirling ook vertelt; ze zal je geloven op je woord. Ze gelooft alles. Alle sprookjes, fabeltjes, gemene grapjes, werkelijk elk woord gesproken. Ze gelooft sterk in StarClan, waarom ze zich ook zo strict aan de warrior code houdt. Ze is vreselijk jaloers op haar leader en medicine cat, omdat ze kunnen spreken tot StarClan. Ze hoopt erop medicine cat apprentice te worden, al wil ze aan de andere kant liever warrior worden. In haar kittentijd krijgt ze toch steeds meer belangstelling voor warriors en besluit ze uiteindelijk dat dat haar bestemming zal zijn. Ondanks dat besluit kijkt ze toch nog vaak naar de sterren s'avonds.
¤ Blabber mouth ¤ Net zoals ze zo druk is, is deze ThunderClanpoes een echte kwebbelkous. Ze kan haar bek geen moment houden en wil altijd en overal haar sterke mening inbrengen. Brutaal is ze zeker niet, maar ze zal zich vastklampen aan haar eigen standpunt tot de andere katten ermee akkoord gaan. Ze is een poes van aanpak en denkt praktisch. Ze denkt graag overal bij mee, doet suggesties en geeft feedback om de plannen en ideeën van anderen te verbeteren. Ze vindt het leuk om haar Clanmaatjes te helpen, al doet zij het dan meer dan haar Clanmaatjes omdat ze het dan wel zelf wil doen.
¤ Loving ¤ Swirlingkit is zeer geïnteresseerd in de liefde sinds haar apprentice-tijd. Ze bekijkt de koppeltjes in haar Clan haast met bewondering en is daarbij ook gek op kittens. Als kitten in de nursery gedraagt ze zich zelf soms als queen voor haar broertjes, zusjes en de andere kittens in de den. Ze zou het geweldig vinden haar eigen partner te vinden, iemand die haar respecteert zoals ze is, en daarmee een nestje te krijgen. Dit idee ondervindt ze al als ze rond de negen manen is. History: Die heeft ze nog niet... Future: Die komt nog... Theme: Spoiler:
~ Skills ~ ————————————————
Speed and agility ××× --> Swirling is klein en snel en door haar fijngevormde tengere lichaam kan ze overal doorheen, hoe smal de doorgang ook is. Hunting פ¤ --> Swirling is niet de beste jager, aangezien ze net niet het geduld kan opbrengen om stil in een bosje te zitten. Climbing ×פ --> Al jong begon Swirling met het beklimmen van kleine rotsen en gevallen bomen in het ThunderClancamp. Ze heeft dit goed onder controle. Fighting ××× --> Swirling is een natuurtalent in close combat. Vanaf jongs af aan deed ze schijgevechtjes met haar broertjes en zusjes en keek altijd gefascineerd naar de schijngevechten die de warriors in het camp af en toe met elkaar deden. Stealth פ¤ --> Hetzelfde als bij hunting. Swimming פ¤ --> Swirling heeft een bloedhekel aan water en heeft zelfs niet willen leren zwemmen. Fishing ×פ --> Gek genoeg kan ze dit dan weer wel. Als ze er maar één of twee poten in hoeft te zetten vindt ze water niet het ergste wat er bestaat. Ze heeft de juiste reflexen om een langsschietende forel op tijd in haar klauwen te kunnen nemen. Quality ears פ¤ --> Dit komt deels doordat ze wit is met blauwe ogen. Meestal zijn deze katten doof en ze heeft geluk dat ze wel kan horen, al is het misschien slechter dan andere katten. Quality eyes ××× --> Omdat haar gehoor zo slecht is is haar zicht zich beter gaan ontwikkelen. Daarom is haar zicht erg goed. Quality nose ××× --> Hetzelfde als bij quality eyes.
~ Relations ~ <3 = I love you!! (: = I quite like you c: = I actually don't know you x: = I don't really like you :€ = I hate you!! ———————————————— Softvoice, mother <3 --> I love you mommy! I will make you proud! Rushleap, father <3 --> I will become the greatest warrior all for you! Northkit, godbrother (: --> Hey brother! I'll love you like you're my own bro (: [b]?, siblings <3 --> I love all of you guys, and I hope we all will remain together forever Foxflare, aunt c: --> Who are you? I only know your mommy’s sister!
~ Myself ~ ————————————————
Name: Evelynn Nicknames: Evy, Ev, Evyn Age: 170 moons --> veertien jaar en tweeënhalve maand Best known account: Ik denk Forestpaw* of Iciclespirit Accounts: Forestpaw*, Mysticpaw, Iciclespirit, Mistyrose, Whispercloud. Base: Ten eerste komt Swirlingkits naam uit haar theme. 'The wind is howling like this swirling storm inside,' is de basis van haar naam. Ik baseer de persoonlijkheid een beetje op de mensen om me heen, maar ook hoe ik het leuk vind een kat te spelen. Ik merk dat, als ik trieste katjes speel, er al snel mee stop. Gezellige en drukke katjes vind ik echt geweldige personages, vandaar deze drukke poes. Om er geen mary sue van te maken is ze een belabberde jager; dat past ook wel bij haar persoonlijkheid. Verder ben ik niet heel goed in katers spelen. Nouja, Forestpaw ter uitzondering, maar ik vind hem zo leuk dat ik het wel kan hebben. Swirlingkits uiterlijk ligt eigenlijk ook gebaseerd op let it go; immers komt haar naam uit een liedje over een meisje met ijskrachten, en vond ik daarom een witte poes met blauwe ogen wel passende. Experience: Ik RPG sinds ongeveer anderhalf jaar. Ik zit sinds kort pas op deze site, maar op andere sites heb ik al veel geRPG'd. Mijn posts verschillen van tweehonderd tot ongeveer vijfhonderd woorden en ik heb zelfs een keer de 1700 woorden gehaald, maar iedereen in de RPG was te lui om het te lezen x) Motivation: Ik wilde ook graag weten hoe het is een kitten in een nestje te spelen, daarom was dit een uitgelezen kans voor mij, die ik niet zomaar aan mijn neus voorbij laat gaan! Vooral niet met zo'n leuk stelletje als deze twee <3. Ik heb een paar topics van jullie gevolgd en ik hoopte er eigenlijk op dat jullie een nestje zouden aanvragen. En ja hoor, ik krijg ook een kansje. Dus maak ik bij deze Swirlingkit aan. Ik wens jullie alvast veel succes met kiezen en ik hoop dat mijn aanmelding goed genoeg is.
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:51 | |
| |
| | | Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:54 | |
| Goshh, geef me even mensen, in mijn eerste post hier was mijn kat een Shadowclanner met een Rogue naam xD Ik ga hem opzoeken~ |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:55 | |
| O wauw Evy, die zijn nog best goed haha xd
|
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 17:58 | |
| Tis ook niet echt m'n eerste RPG post... Die mogen jullie niet zien xD |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum