|
|
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:08 | |
| - Neverpaw. schreef:
- Nir en Vitani moeten zowiezo dikke bffs worden en dan kunnen ze uiteindelijk samen BloodClan overnemen en dan uiteindelijk het hele woud :3
Ja, dus kom topic xD dan zal Vitie Nirie naar haar toekomst brengen >3 |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| - Vitani schreef:
- @Max we zullen zien c: Yu wijst hem toch af, dussss HAHAH Afgewezen sukkel, Vitani 1-0
And Tank is my fluffie bal/bodyguard/babysitter en bff dus pas maar op Jajajajaja, neeneeneenenee Ga maar zitten op de bank, neem kopje warme chocolademelk, en treur niet. Want tortor heeft nog drie reservechickies |
|
| |
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Tank die rondhangt tussen alle jonkies like wat gebeurt er xDD |
|
| |
Amy 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:10 | |
| - Vitani schreef:
- Neverpaw. schreef:
- Nir en Vitani moeten zowiezo dikke bffs worden en dan kunnen ze uiteindelijk samen BloodClan overnemen en dan uiteindelijk het hele woud :3
Ja, dus kom topic xD dan zal Vitie Nirie naar haar toekomst brengen >3 Is goed :3 Dan kunnen we Lolo vragen of ze kan joinen met Zira en dan kan Nir zo vragen of ze bij BC mag :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:11 | |
| - Tornado schreef:
- Vitani schreef:
- @Max we zullen zien c: Yu wijst hem toch af, dussss HAHAH Afgewezen sukkel, Vitani 1-0
And Tank is my fluffie bal/bodyguard/babysitter en bff dus pas maar op Jajajajaja, neeneeneenenee
Ga maar zitten op de bank, neem kopje warme chocolademelk, en treur niet. Want tortor heeft nog drie reservechickies
Je kunt echt zien dat Tortor jaloers is op Vitie, want 1. Vitani mag geen kater bij der want je begint meteen een discussie xD en je Tor vind het niet leuk dat ze bff's is met Tank, punt: Tor is op vitani c:
@Never Isgoed! Ik maak het wel c: |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:12 | |
| - Vitani schreef:
- Tornado schreef:
- Vitani schreef:
And Tank is my fluffie bal/bodyguard/babysitter en bff dus pas maar op Jajajajaja, neeneeneenenee
Ga maar zitten op de bank, neem kopje warme chocolademelk, en treur niet. Want tortor heeft nog drie reservechickies
Je kunt echt zien dat Tortor jaloers is op Vitie, want 1. Vitani mag geen kater bij der want je begint meteen een discussie xD en je Tor vind het niet leuk dat ze bff's is met Tank, punt: Tor is op vitani c:
@Never Isgoed! Ik maak het wel c: IK (Maxiedemaxie) vben tegen pedo's xD Nee jk, you wish dat hij verliefd was, maar Tortor is NOG niet verliefd op haar |
|
| |
Amy 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:13 | |
| - Vitani schreef:
- Tornado schreef:
- Vitani schreef:
@Never Isgoed! Ik maak het wel c: Super! Dan stuur ik zo meteen Lolo een pb'tje en noem me maar Amy :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:13 | |
| - Flamepaw* schreef:
- Vitani schreef:
- Tornado schreef:
- Vitani schreef:
@Never Isgoed! Ik maak het wel c: IK (Maxiedemaxie) vben tegen pedo's xD
Nee jk, you wish dat hij verliefd was, maar Tortor is NOG niet verliefd op haar Nog niet, maar dag komt wel haha, en wie heeft er gewonnen? Bitani woep woep, nu ga ik een topic maken voor Never c: |
|
| |
Het heeft vleugels, maar kan niet vliegen 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:14 | |
| Godsamme T^T heel voorsteltopic weg doordat die klote iPad beslist uit te vallen. Het zit me ook niet mee vandaag :') |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:15 | |
| - Vitani schreef:
- Flamepaw* schreef:
- Vitani schreef:
- Tornado schreef:
- Vitani schreef:
@Never Isgoed! Ik maak het wel c: IK (Maxiedemaxie) vben tegen pedo's xD
Nee jk, you wish dat hij verliefd was, maar Tortor is NOG niet verliefd op haar Nog niet, maar dag komt wel haha, en wie heeft er gewonnen? Bitani woep woep, nu ga ik een topic maken voor Never c: Wauw, Vitani zelf is ook jaloers, hoor. Alleen dat laat ze ni merken omdat ze weet dat Yu hem gaat afwijzen, dus BAM! trouwens, wie begint topicje dat Tornado haar als slaaf gebruikt? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:16 | |
| @Max maak jij? Dan doe ik die van Amy even snel c: en who cares? Ik krijg Tornado toch wel >D |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:17 | |
| - Vitani schreef:
- @Max maak jij? Dan doe ik die van Amy even snel c: en who cares? Ik krijg Tornado toch wel >D
Weet je ni, misschien komt er nog een poes en gaat hij met haar ervandoor of gaat hij dood, who knows |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:17 | |
| - Tornado schreef:
- Vitani schreef:
- @Max maak jij? Dan doe ik die van Amy even snel c: en who cares? Ik krijg Tornado toch wel >D
Weet je ni,
misschien komt er nog een poes en gaat hij met haar ervandoor
of gaat hij dood, who knows
nee want dan gaat ze huilen, dus gewoon nee. |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:18 | |
| - Vitani schreef:
- Tornado schreef:
- Vitani schreef:
Weet je ni,
of gaat hij dood, who knows
nee want dan gaat ze huilen, dus gewoon nee. HAH! Daar! Het bewijs! Oke, waar the Mousebrain zijn we mee bezig? xD |
|
| |
Amy 47 Actief
| |
| - Tornado schreef:
- Vitani schreef:
Weet je ni,
of gaat hij dood, who knows Of hij ziet Nir en valt als een blok voor haar :') En dan deelt Nir Tor met Vit en dan is iedereen happy :') |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| guys serieus gebruik even de chatbox :") Alleen in 20 minuten hebben jullie al 3 pagina's volgespamt x3 |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:19 | |
| - Neverpaw. schreef:
- Tornado schreef:
- Vitani schreef:
Weet je ni,
of gaat hij dood, who knows Of hij ziet Nir en valt als een blok voor haar :') En dan deelt Nir Tor met Vit en dan is iedereen happy :') Best idee ever xD |
|
| |
Amy 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:21 | |
| - Tornado schreef:
- Neverpaw. schreef:
- Tornado schreef:
- Vitani schreef:
Weet je ni,
of gaat hij dood, who knows Of hij ziet Nir en valt als een blok voor haar :') En dan deelt Nir Tor met Vit en dan is iedereen happy :') Best idee ever xD Duh, ik ben gewoon geniaal :') @Lolo, je moet sewwes als je wilt het topic tussen Vitani en Never(Nirvana) joinen dan kan Nir toestemming vragen of ze bij de Clan mag aansluiten :3 |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:22 | |
| Ik wacht al in de chatbox ^^ |
|
| |
Amy 47 Actief