|
| Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| | | | Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| | | | Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| | | | Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Like Trash do 12 nov 2015 - 15:44 | |
| Goed, werken aan het mikken, dat was punt een. Palekit liet haar ogen over de ander heen glijden, hij had iets bekends, wat voor haar zei dat ze hem eerder had gezien. Ze kon dankzij haar humeur even niet opkomen waar ze hem van kende, of zijn naam. Dat kwam later, het kwam altijd later als ze het wou. De zwarte kater was groter als haar, en ook wat ouder als ze het goed kon schatten. De jonge kattin ontmoete de blik zonder angst en met een enorme felheid. Deze eigenschap maakte haar vechten niet beter, het zorgde ervoor dat ze de situatie niet goed in kon schatten. Het zou alleen werken als ze groot en sterk was, beiden miste ze tegenover deze kater. Bij de woorden van de ander legde ze haar oren in haar nek en keek ze hem stern aan. "Door je vrienden te pakken en op te rotten uit ons kamp" Sprak ze op een ietwat sceptische maar humeurige toon. Het was duidelijk dat ze wist dat ze hier weinig mee opschoot, al helemaal met netjes vragen. Ze zette hierna haar pelsje weer op en maakte zich klaar de ander nogmaals een klap te verkopen. De directe aanpak was immers de beste, en ze maakte zo in ieder geval haar punt duidelijk. |
| | | Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| |
| | | | Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| |
| Onderwerp: Re: Like Trash vr 13 nov 2015 - 14:41 | |
| Palekit vond de kater voor haar maar raar. In ieder geval was hij geen watje dat meteen in huilen uit barstte, maar dat was waarschijnlijk een eigenschap van die vage clan. Maar hij had iets bekends, ze had deze kat als eens eerder gezien. Ze herkende de details, en haar hoofdpijn was iets minder. Maar ze had nog nooit eerder een Bloodclanner gezien, en ze zou dit effect ook niet hebben als ze hem bij de inval had gezien. Hij stelde zich voor als Cole, en hoewel ze minder goed was in namen als in beelden, kon ze zeker zeggen dat ze de naam Cole niet kende. Bij zijn verdere woorden was ze zichtbaar verbaast. Ze was snel boos te krijgen, maar ook snel eruit te gooien. Haar blik lag schattend in zijn groene ogen. Dat verklaarde het. Toen hij verder ging ontwaakte ze uit haar stilte. "Natuurlijk herken ik je nog idioot" ze had weinig andere keus met haar geheugen. Maar ze had nooit de link gelegd tussen Coalkit en Cole, want ja, het was al een tijd geleden. Daarbij zou ze nooit iemand van haar clan kunnen afschrijven als verrader. Haar blik was nog altijd star in de ander geprikt, en het maakte duidelijk dat haar gedachtes niet veranderd waren. Hij leefde nog, en als je op kon groeien tussen die stel hersendoden betekende dat dat je sterk was of ook een gek zoals hun. Ze twijfelde nog over wat de kat voor haar was. "Ik had je alleen niet verwacht zó tegen te komen" En al helemaal niet omringt door Bloodclan in je eigen kamp, maar ja, wie had dat nu wel verwacht? |
| | | Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Like Trash | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |