We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 nov 2015 - 20:34
Ophelia schreef:
Sassyrose schreef:
Ik ben zo inactief nu D:
ik wilde Aspenkit overnemen tbh
Cute, ze wordt bijna apprentice :') Ik ga proberen morgen of donderdag wat bij te posten guys !
Ophelia
Member
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 nov 2015 - 21:34
Het moment dat je de topics van een oude account leest en je dan herinnert dat je nog een kitten van hen speelde Ik kreeg de neiging Cinderfell's topics nog eens te lezen en toen stuitte ik op deze kleine dame die ik was vergeten :3 Ergens mis ik de tijd dat Cinderfell leefde wel hoor :3
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 nov 2015 - 21:39
oooh Little's ava is schattig <3
Ophelia
Member
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 nov 2015 - 21:50
Dat moment dat je nét wilt gaan slapen en een update krijgt van je favo groep. En Kai komt er in voor, samen met maar twee anderen. O M G <3 Kai is diegene met de snee en die eerst in dat bad zit
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 nov 2015 - 21:55
Hahahah xD Ik heb like ftw maaaanden niets meer van ze gehoord behalve live optredens en dan plots BAM. Als ze een comeback maken nét wanneer ik examens heb hé, dan dan.. :c Dan ga ik janken
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 nov 2015 - 21:55
AJSDLJFLKJSD hij is zo knap he met z'n haar zo pushed back <3 ik vond z'n witte haar toch wel het mooiste van alles wat die ooit heeft gehad huehue ;3 Maaar het is echt een leuk liedje damn!
EN DIE DAns omg kai ilu
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”