Algemene Onzin Topic - Pagina 39

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 17:40

Jinx schreef:
Cyber schreef:
greuvoejw Nynke xD

@Kip, jep Cyb heeft een crush op Zira en ik vind dat ze een nestje moeten xD ma die twee zijn halfsibs xD

ja en dan allemaal kittens met een mentale achterstand krijgen? :'D haha
Als Jinx erachter komt, komt er echt oorlog xD

jep, of heel klein of albino ofzo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 17:42

Omg dan wil ik echt een van die kittens spelen <3 Lijkt me zo gaaf heheh
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 17:43

@Laura uhm... echt iets voor Cyber. Zeker als hij twee kittens ontvoerd en eentje een klein beetje een wraakgevoelen heeft. (Note: Oceanpaw) Jij bent weer daar in dat topic. Oceanpaw is niet op haar mondje gevallen, zachtjes uitgedrukt.
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 17:44

Swallowpaw. schreef:
Omg dan wil ik echt een van die kittens spelen <3 Lijkt me zo gaaf heheh

+1
Killerkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
chwis bender
317
Afwezig

CAT'S PROFILE
Killerkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 17:45

Incest zorgt eerder voor kinderen die geestelijk gehandicapt zijn, in staat om nooit normaal te kunnen leven zonder hulp en ik geloof niet dat de BloodClan daar zo blij mee zal zijn. En er valt weinig te bespelen bij een kind die geestelijk gehandicapt is, sinds ze vrij weinig kunnen.
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 17:46

Cyber schreef:
Jinx schreef:
Cyber schreef:
greuvoejw Nynke xD

@Kip, jep Cyb heeft een crush op Zira en ik vind dat ze een nestje moeten xD ma die twee zijn halfsibs xD

ja en dan allemaal kittens met een mentale achterstand krijgen? :'D haha
Als Jinx erachter komt, komt er echt oorlog xD

jep, of heel klein of albino ofzo xD

Bij incest komen er niet enkel albino kittens, of worden ze niet alleen heel klein. xD was dat maar zo. Nee dan heb je meteen een hele grote kans dat er vanalles mis gaat in hun brein, dus dan heb je kittens met het syndroom van down, of kittens die gewoon helemaal niet meer kunnen praten of normaal lopen. Dan is er een kleine kans dat ze het overleven, al helemaal in the Bloodclan.

edit; Fachi was me voor :'D
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 18:24

ohnee allemaal van die spastische kindjes en domme kindjes enzo xD Nog beter
Poppypaw*
Member
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE!
313
Actief

CAT'S PROFILE
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 18:31

Incest is een slecht ding.....
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 18:34

vind het ook heel slecht hé, maar het is wel leuk als Cyb van die insect kits heeft met zijn halfzus. In het echte leven zou ik dat natuurlijk niet willen, incest.
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 18:34

persoonlijk heb ik er niet zoon erg probleem mee aangezien dit maar fictie is en niet echt maar met echte mensen is dit een andere verhaal
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 18:35

*fluit onschuldig* En daarom heb ik een crush op mijn neef gehad..
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 18:42

Ah wel, natuurlijk is het fictief xD Vind het zelf niet zo'n geweldig idee, gezien ik niet snap wat er nu zo leuk aan is om een kitten te bespelen die mentaal gewoon helemaal niet goed is. Maar goed, dat is mijn mening :')
Killerkit
Member
chwis bender
317
Afwezig

CAT'S PROFILE
Killerkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 18:43

Ik snap niet waarom je zoiets naar een rpg zou willen brengen als je er in het echt van walgt, het is echt niets grappigs of leuks of zo. Ik ga jullie niet tegenhouden, maar denk er aub eerst goed over na.

Well, ik ga me er verder wel buiten houden. Ik heb alleen een grote walging naar zulke dingen, vat het niet persoonlijk op.
Leopardspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 18:49

Naja xD we hebben hier ook katten die stemmen horen, dingen zien, doelloos moorden en meerdere ziektes bezitten :') Daarbij hebben vele een vorm van BPS met karakter switches, dus ik vind dat dit er ook gerust bij kan, we zijn nu toch niet meer politiek correct bezig. Al snap ik als mensen het niks vinden xD Daarbij kan incest pas later ten pas komen of alleen gelden tot vruchteloosheid, zoals bij Tutagamon. Die was van twee kanten incest xD *look, a nerd appeard*

Hmm, troubles, digitaal gaan tekenen of op papier...
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 18:54

Het lijkt dat wanneer jij t niet zou doen, dat je karakters het ook niet zouden doen. Houd het ff reëel, waarom zou een kat een heel nestje willen dat niet goed functioneert?
Lamb
Member
52
Actief

CAT'S PROFILE
Lamb
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 18:57

Dank u voor uw inspraak, Soof <3

Anywayz, iemand topicje met Lamb? Ik heb zo'n 10 min voordat mn eten klaar is xD
Egretpaw
Member
18
Actief

CAT'S PROFILE
Egretpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 18:57

@Hierboven, ik wil wel met Egret? :'3
Lamb
Member
52
Actief

CAT'S PROFILE
Lamb
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 19:00

Egretpaw schreef:
@Hierboven, ik wil wel met Egret? :'3

Mhm, is goed, binnen TC territory of erbuiten? C:

Kan wel zijn dat ik zo wat traag antwoord, zodra mn eten klaar is ga ik een epi van mn serie kijken xD
Egretpaw
Member
18
Actief

CAT'S PROFILE
Egretpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 19:03

Binnen? Wie maakt? :'3
Lamb
Member
52
Actief

CAT'S PROFILE
Lamb
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 19:04

Zou jij 'm willen maken? C: Maakt me niet zo veel uit waar~
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 39 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: