|
|
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 17:15 | |
| Daan, we hadden nog altijd een topic tussen Tiger x Leo >3 *zeer subtiel*
Whoeh~ Alleen nog de ogen en de tekening van Crescent is klaar :"D |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 17:28 | |
| |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 17:43 | |
| Heey Hannaa! Lolo eigenlijk moet jij op skype. >:3 Join mij en Evy. |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 17:48 | |
| Quiet needs more topics ._. |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 18:34 | |
| omg inspi where did you go |
|
| |
Hannah 319 Actief If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 18:35 | |
| Guys, goed nieuws :'D
Max is langzaamaan beter aan het worden <3 |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 18:38 | |
| - Cloverblossom schreef:
- Guys, goed nieuws :'D
Max is langzaamaan beter aan het worden <3 Wat een super nieuws! |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 19:05 | |
| Ooh wat geweldig om te horen Lotte :3 ! |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 19:06 | |
| - Cloverblossom schreef:
Max is langzaamaan beter aan het worden <3 Yes! Hopen dat dit zo blijft! |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 19:09 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 19:20 | |
| - Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
Max is langzaamaan beter aan het worden <3 Wat een super nieuws! das inderdaad super goed nieuws! |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 19:24 | |
| Indeed goed nieuws :'D
Heeft iemand toevallig nog een kat die ik kan tekenen? xD Het liefste maar eentje want het word dan een headshot met details en die duren lang :'3 |
|
| |
Lotte 99 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 19:25 | |
| - Palekit, schreef:
- Indeed goed nieuws :'D
Heeft iemand toevallig nog een kat die ik kan tekenen? xD Het liefste maar eentje want het word dan een headshot met details en die duren lang :'3 Goldie hier? |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 19:27 | |
| - Goldenrain schreef:
- Palekit, schreef:
Heeft iemand toevallig nog een kat die ik kan tekenen? xD Het liefste maar eentje want het word dan een headshot met details en die duren lang :'3 Goldie hier? Is goed, :'D Heb je misschien een foto waar alle kleuren/vachtpatroon erop staan? ^^ En dan even de oogkleur erbij zeggen en dan begin ik :3 |
|
| |
Lotte 99 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 19:32 | |
| - Palekit, schreef:
- Goldenrain schreef:
- Palekit, schreef:
Heeft iemand toevallig nog een kat die ik kan tekenen? xD Het liefste maar eentje want het word dan een headshot met details en die duren lang :'3 Goldie hier? Is goed, :'D Heb je misschien een foto waar alle kleuren/vachtpatroon erop staan? ^^ En dan even de oogkleur erbij zeggen en dan begin ik :3 Hij is een goudbruine, cyperse kater met goudbruine ogen :3 ( het is echt moeilijk goudbruine katten te vinden) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 19:34 | |
| - Goldenrain schreef:
- Palekit, schreef:
- Goldenrain schreef:
- Palekit, schreef:
Heeft iemand toevallig nog een kat die ik kan tekenen? xD Het liefste maar eentje want het word dan een headshot met details en die duren lang :'3 Goldie hier? Is goed, :'D Heb je misschien een foto waar alle kleuren/vachtpatroon erop staan? ^^ En dan even de oogkleur erbij zeggen en dan begin ik :3 Hij is een goudbruine, cyperse kater met goudbruine ogen :3 (het is echt moeilijk goudbruine katten te vinden) Bedankt :'D En I know, langharige gestipte grijze tabby's ook niet -heeft ook maar 1 setje voor Ace waar ze tevreden mee is- |
|
| |
Lotte 99 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 19:36 | |
| - Palekit, schreef:
- Goldenrain schreef:
- Palekit, schreef:
- Goldenrain schreef:
- Palekit, schreef:
Heeft iemand toevallig nog een kat die ik kan tekenen? xD Het liefste maar eentje want het word dan een headshot met details en die duren lang :'3 Goldie hier? Is goed, :'D Heb je misschien een foto waar alle kleuren/vachtpatroon erop staan? ^^ En dan even de oogkleur erbij zeggen en dan begin ik :3 Hij is een goudbruine, cyperse kater met goudbruine ogen :3 (het is echt moeilijk goudbruine katten te vinden) Bedankt :'D En I know, langharige gestipte grijze tabby's ook niet -heeft ook maar 1 setje voor Ace waar ze tevreden mee is- Welkom in de club <3 |
|
| |
Hannah 59 Actief Death inspires me like a dog inspires a rabbit
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 19:46 | |
| omfg, Mutt is nu gwn badass x'D
Zn ava |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 19:52 | |
| - Mutt. schreef:
- omfg, Mutt is nu gwn badass x'D
Zn ava omg xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 nov 2015 - 19:52 | |
| Een Windclanner die Quiet komt redden? c': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|