|
|
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 11:01 | |
| Cole of Pyre kan altijd meedoen. >:3 Ik ging net bij NLT met play-doh werken en nu ruiken mijn handen naar mijn kindertijd. c:
|
|
| |
{ Evy af 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 11:15 | |
| - Cole schreef:
Cole of Pyre kan altijd meedoen. >:3 Ik ging net bij NLT met play-doh werken en nu ruiken mijn handen naar mijn kindertijd. c: Lekkurrr CCCC: |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 11:18 | |
| |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 11:31 | |
| Ik heb mn scriptie onderwerp!!
hoe voorkom ik slechte adem bij honden |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 12:06 | |
| - Lycheepaw schreef:
- Cole schreef:
Cole of Pyre kan altijd meedoen. >:3 Ik ging net bij NLT met play-doh werken en nu ruiken mijn handen naar mijn kindertijd. c: Lekkurrr CCCC: Yeeeeeeh @Tessa, Zou dat ook bij katten werken, want mijn katten hebben daar last van. x'D |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 12:36 | |
| Presentaties die uitlopen moeten verboden worden. |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 12:44 | |
| - Northernlight schreef:
- Ik heb mn scriptie onderwerp!!
hoe voorkom ik slechte adem bij honden Als je hond zo uit z'n bek stinkt zou je misschien is moeten kijken of hij niet rotte tanden heeft c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 12:45 | |
| - Crescentkit schreef:
- Lycheepaw schreef:
- Cole schreef:
Cole of Pyre kan altijd meedoen. >:3 Ik ging net bij NLT met play-doh werken en nu ruiken mijn handen naar mijn kindertijd. c: Lekkurrr CCCC: Yeeeeeeh @Tessa, Zou dat ook bij katten werken, want mijn katten hebben daar last van. x'D Yep Vaak is het tandplak en/of tandsteen en dat kan verholpen worden bij de dierenarts of je moet zelf poetsen ^^. Ja jongens de tanden van je hond en kat moet je ook poetsen vooral doordat ze vlees eten en dus meer bacterien krijgen De ene hond/kat heeft er meer last van genetisch dan de ander zo heb ik een teckel met een belabberd gebit waar we ongelovelijk poetsen en 2 teven die we eens in de zo veel tijd poetsen en die hebben nergens last van. @ Kiki Ja daar gaat de scriptie over want paradontitis kan zich uit eindelijk uiten in fistels of losschietende stukken tandsteen die in het bloed terecht kunnen komen. en allerlei gebitskwaaltjes heb de titel ook veranderd naar hoe voorkom ik gebitsproblemen bij mijn hond. Veel dingen gelden ook voor katten. |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 12:49 | |
| Veel van die anti-tandsteen botjes en spul zijn toch ook niet goed voor de hond/kat? Dacht dat ik daar laatst wat over gelezen had.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 12:52 | |
| Ja de dierenarts die die dentasticks aanraad word betaald door pedigree. Je kan beter gewoon hele harde botten hebben. Hoe harder hoe beter, dan schuurt het langs de tanden en haalt dan delen tandsteen weg. Aantal honden in het asiel mogen ook geen dentasticks ivm kotsen. Zo heb je ook mondwater voor de stank uit de bek maar dat is alleen symptomen bestrijden niet het probleem. |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 12:54 | |
| Nieuw winter setje voor white : D
het plaatje van z'n ava is eigenlijk een poes maar shht xD |
|
| |
Sanne 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 13:13 | |
| Waarom noem ik trams altijd trein, en treinen altijd tram?
#vraagstukvandedag |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 13:18 | |
| @Sanne, Heb het ook altijd. Al woon ik al mijn hele leven op een plek met trein en tram. |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 13:35 | |
| Oké guys, ik vertrek nu naar m'n nieuwe verzorgpaard (Aron) en zal proberen om vandaag wat foto's te maken<3
En ik hóóp dat het niet geregend heeft daar, aangezien hij plassen niet zo heel leuk vind :') .. |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 13:36 | |
| - Spottedwish schreef:
- Oké guys, ik vertrek nu naar m'n nieuwe verzorgpaard (Aron) en zal proberen om vandaag wat foto's te maken<3
En ik hóóp dat het niet geregend heeft daar, aangezien hij plassen niet zo heel leuk vind :') .. Worden dan zijn prinsheerlijke voetjes vies? :') Onze tinker is gek op stampen in plassen, terwijl hij van die dikke sokken heeft. Witte sokken...... |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 13:37 | |
| - Howl schreef:
- Spottedwish schreef:
- Oké guys, ik vertrek nu naar m'n nieuwe verzorgpaard (Aron) en zal proberen om vandaag wat foto's te maken<3
En ik hóóp dat het niet geregend heeft daar, aangezien hij plassen niet zo heel leuk vind :') .. Worden dan zijn prinsheerlijke voetjes vies? :') Onze tinker is gek op stampen in plassen, terwijl hij van die dikke sokken heeft. Witte sokken...... Ja O:) Hij heeft ook witte sokken. Vier witte sokken. Dat word gezellig poetsen na het rijden xD |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 14:18 | |
| Sorry dat ik niet post, heb er atm even helemaal geen puf voor en inspi is ook ver te zoeken >.< |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 15:45 | |
| Geeft niet Chrissy c: --- Bezig met een lineart voor een build your own cat avatar, maar dan groter :') |
|
| |
68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 15:49 | |
| - Slatefur schreef:
- Geeft niet Chrissy c:
---
Bezig met een lineart voor een build your own cat avatar, maar dan groter :') Komt er ook een built-in snor bij? |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 15:49 | |
| Nee Demi, geen snorren, hahaha. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |