|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 19:26 | |
| Klinkt geweldig Chi!! En goed dat je bent blijven zitten, dat geeft ze al meteen een goed beeld van je! Reken maar dat we foto's eisen ja >3
Nice Nynke!
Ik moet echt eens aan geschiedenis xD |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 19:34 | |
| Wanneer ik wil tekenen maar geen inspiratie heb worden dit soort monsters geboren ^ |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 20:01 | |
| Misschien wel goed ja dat 'ie plots wegsprong en ze konden zien dat ik echt 10 jaar ervaring heb x'D Ik voelde me namelijk echt n slechte ruiter, de overgang van een pony naar zó'n groot paard viel te merken aan hoe ik reed. Precies weer n beginneling.. :')
Maar de eigenares zei dat ik goed gereden had en dat dat normaal is. Duurt sws ongeveer een maand vooraleer iemand aan de gang van een nieuw paard gewend is. Dus ik heb nog genoeg de tijd om me te bewijzen >3 |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 20:19 | |
| Ik ben van slome manege pony's naar een verzorg draver gegaan. Ik kan je vertellen dat van klein naar groot een stuk enger en onwenniger is dan van groot naar klein :'D Zit ook veel liever op kleine paardjes, minder hoogte om te vallen! |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 20:26 | |
| Yep x'D Zeker aangezien hij vier jaar is en nog redelijk fris staat. :') De eigenaar maakte wel zo'n grapje van, ja als je dan valt heb je genoeg tijd om na te denken hoe je wilt landen. Omdat 'ie zo groot is x'D |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 20:32 | |
| help ik ben getraumatiseerd, ik ga nooit meer het water in sortieenmer.com |
|
| |
Jamie 239 Actief “She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 20:33 | |
| Van een hoog paard afvallen is precies hetzelfde als van een pony xD Ik ben dan pas overgestapt van les en vorige week mooi op de bakrand geland van een grote merrie af (a') Maar het vallen is niet echt anders naar mijn gevoel als in hoogteverschil, ik kon gewoon niet mooi landen op het zand xD |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 20:43 | |
| Ik weet nog niet hoe dat gaat aanvoelen, en ik hoop dan ook dat dat nog héééél lang gaat duren voordat het zover is x'D Al denk ik dat ik binnenkort wel eens kennis ga mogen maken met de grond :') |
|
| |
Sanne 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 21:18 | |
| Vallen van een pony heb ik nog nooit gedaan. Grote paarden wel c: Een keer had ik genoeg ruimte om een soort salto te maken en op mijn knieën te landen.
|
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 21:20 | |
| Holy mozes, Emma en ik gaan hard, hahaha.
En vallen van een paard herken ik helaas ook x'D |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 21:22 | |
| - Mousepaw. schreef:
- help ik ben getraumatiseerd, ik ga nooit meer het water in
sortieenmer.com hahaha In real zou je me 2 seconden kunnen geven want ik kan niet zwemmen hahahahaha ja als een kneus ik hou het denk serieus 2 minuten vol in stilstaand water |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 21:22 | |
| Ze eet die domme muis ook gewoon niet D: Ik moet je zo even verlaten trouwens, ik heb m'n zus Castle belooft :')
En vallen van een paard wel eens gehad, meteen twee minuten buiten bewustzijn xD Ik moest m'n ouders smeken of ik nog mocht blijven rijden, die waren erger geschrokken dan ik~ |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 21:24 | |
| Toen hij daarnet plots gek begon te doen dacht ik echt van 'ja nu lig ik er' xD En Emma jij moet nog op Little posten! D: |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 21:26 | |
| - Northernlight schreef:
- Mousepaw. schreef:
sortieenmer.com hahaha In real zou je me 2 seconden kunnen geven want ik kan niet zwemmen hahahahaha ja als een kneus ik hou het denk serieus 2 minuten vol in stilstaand water
Dat is zo naar... echt wtf. *draagt reddingsvest voor altijd* |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 21:30 | |
| M'n kat krabde me onder mijn nagel en nu wordt mijn vinger geel ._. |
|
| |
Sanne 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 21:33 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 21:36 | |
| D: Dat doe ik na Castle Chi! *wordt weggetrokken door zus* Sorry! See y'all later! Ik post zsm! |
|
| |
Lolobeest [A.K.A Lolita, Lolo of Loïs] 259 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 21:38 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Northernlight schreef:
- Mousepaw. schreef:
sortieenmer.com hahaha In real zou je me 2 seconden kunnen geven want ik kan niet zwemmen hahahahaha ja als een kneus ik hou het denk serieus 2 minuten vol in stilstaand water
Dat is zo naar... echt wtf. *draagt reddingsvest voor altijd* Ja ew :c z'n nagel valt eraf na een tijdje. ew. |
|
| |
Laura 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 21:40 | |
| Is er iemand die tijdens het geboortetopic van Arcane's kittens Willow wilt overhalen naar de nusery te gaan? Wat er zal gebeuren zie je wel ^^
|
|
| |
Lolobeest [A.K.A Lolita, Lolo of Loïs] 259 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 21:42 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|