|
|
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 10:45 | |
| 400 berichten op deze gast. Woow. Ik krijg echt inspi van de verhaallijnen waar hij in zit. x3 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 10:49 | |
| Weinig vergeleken Swallow :') Ik wil Swallow ook laten ontvoeren door Bloodclan :c Lijkt me grappig, want Swallow gaat dan echt flippen x] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 10:54 | |
| Er zijn zoveel katten die zijn ontvoerd door BC: Silverstar(Claw), Acefray(Claw), Foxfire(Yu?), Foxkit(Brat) & Sandkit(Cole). |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 10:55 | |
| Nu Sandie toch in BC is, zijn er nog wat BC katten die een topic willen doen?
En het lijkt me idd niet handig als er nog meer katten ontvoert gaan worden XD |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 10:55 | |
| Foxkit is ook gekitnapt door bc :3
OMG Eternity is een dikke turk xD (bel naar zo'n nummer voor mishandeling?..) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 10:56 | |
| Nah, Swallow zal wel de reddingsploeg leiden neeh xd
Maar Sand x Muta? :') Muta is voor een BC'er zeer vriendelijk c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 10:57 | |
| Het is wel nice allemaal, maar ik zou wachten tot er wat katten terug zijn. x3 Sand blijft niet lang meer denk ik. :C Cole nii blij
@Laura, Jaa Fox stond erbij haha. |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 10:58 | |
| Eig moet Sand pas terug als dr andere sibs apprentice zijn. Het kan zo zijn dat ze in ons huidige topic aangevallen worden door een hond en dat ze nog wat wonden oploopt? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 10:59 | |
| Cole en Sand zijn echt cute saampjes though <3 Swallow zal ze voor eeuwig shippen zodra ze er achter komt dat ze schattig zijn >:3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 11:02 | |
| - ,Sandkit schreef:
- Eig moet Sand pas terug als dr andere sibs apprentice zijn. Het kan zo zijn dat ze in ons huidige topic aangevallen worden door een hond en dat ze nog wat wonden oploopt?
Oja is prima. ^^ Moet wel een hond zijn die Cole een beetje aankan, haha. Wacht ga naar die Tale chat. Kan dat? @Nyn, Maar drama moet nog komen. >:3 |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 11:04 | |
| - Cole schreef:
- ,Sandkit schreef:
- Eig moet Sand pas terug als dr andere sibs apprentice zijn. Het kan zo zijn dat ze in ons huidige topic aangevallen worden door een hond en dat ze nog wat wonden oploopt?
Oja is prima. ^^ Moet wel een hond zijn die Cole een beetje aankan, haha. Wacht ga naar die Tale chat. Kan dat?
@Nyn, Maar drama moet nog komen. >:3 Ja true xd Ik ga Swallow ook later in een liefdesstruggle laten komen :') Ik weet nog niet hoe, maar daar verzin ik wel iets op (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 11:05 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 11:10 | |
| - Cyber schreef:
- Foxkit is ook gekitnapt door bc :3
OMG Eternity is een dikke turk xD (bel naar zo'n nummer voor mishandeling?..) nee ik denk als we de kinderbesherming bellen dat het alleen maar erger word heb erge ervaringen met de kinderbesherming plus dan ga je weer krijgen van : Oh heb je de kinberbesherming op me gebeld?? er is al veel vijandigheid tussen mijn moeder en haar ze is zoon achosiale iemand |
|
| |
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 11:14 | |
| I - Brat schreef:
- Cyber schreef:
OMG Eternity is een dikke turk xD (bel naar zo'n nummer voor mishandeling?..) nee ik denk als we de kinderbesherming bellen dat het alleen maar erger word heb erge ervaringen met de kinderbesherming plus dan ga je weer krijgen van : Oh heb je de kinberbesherming op me gebeld?? er is al veel vijandigheid tussen mijn moeder en haar ze is zoon achosiale iemand
iedereen hekel aan Eternity komt Scarlett aan: 8) I don't give a shit |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 11:18 | |
| - Scarlett. schreef:
- I
- Brat schreef:
- Cyber schreef:
OMG Eternity is een dikke turk xD (bel naar zo'n nummer voor mishandeling?..) nee ik denk als we de kinderbesherming bellen dat het alleen maar erger word heb erge ervaringen met de kinderbesherming plus dan ga je weer krijgen van : Oh heb je de kinberbesherming op me gebeld?? er is al veel vijandigheid tussen mijn moeder en haar ze is zoon achosiale iemand
iedereen hekel aan Eternity komt Scarlett aan: 8) I don't give a shit brat be like: and then |
|
| |
Patatje Joppie:) 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 11:39 | |
| Lang geleden dat ik op deze meid zat <3 |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 12:04 | |
| |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 12:22 | |
| omg arrow s1ep23 ik heb gehuild ;w; |
|
| |
Dani(banani) 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 12:23 | |
| Naww Lolootje. Is Arrow leuk? Want ik twijfelde of ik het moest kijken. :'D |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 nov 2015 - 12:24 | |
| arrow is heel leuk, maar the flash (een soort serie erbij) vind ik nog leuker ;3 Want arrow is allemaal heel serieus en the flash is ook comedy en zo hehe.
Maar ja, ga het kijken want het is echt gaaf! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|