|
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 21:10 | |
| Paardrijden heb ik 3 of 4 jaar gedaan :3 nah toch beu en was niets voor mij. En nu zou ik het ook niet meer kunnen hha |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 21:35 | |
| Random eerste opzetje van magazinepagina die ik moest maken c": |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 21:38 | |
| Ik heb 7 jaar paardgereden maar was het helemaal zat nadat ik voor de zoveelse keer gebeten werd door m'n rijpaard, zn hoef in mn maag gevoeld had en mn ribben meerdere keren door m gebroken had. Dat deed ie btw bij iedereen, niet alleen bij mij. Ik rij nu alleen nog maar privé haha.
@ Mimi, Wow, dies echt heel mooi :OO |
|
| |
≵ Lili[et] 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 21:39 | |
| Eigenlijk moet deze dame nodig wat actiever maar inspi is nu ergens anders :c |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 21:40 | |
| - Killerkit schreef:
- Ik heb 7 jaar paardgereden maar was het helemaal zat nadat ik voor de zoveelse keer gebeten werd door m'n rijpaard, zn hoef in mn maag gevoeld had en mn ribben meerdere keren door m gebroken had. Dat deed ie btw bij iedereen, niet alleen bij mij. Ik rij nu alleen nog maar privé haha.
@ Mimi, Wow, dies echt heel mooi :OO Dankzij het beeldmateriaal hoor x'd |
|
| |
Hannah 319 Actief If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 21:55 | |
| Goedenavond ^^
Mmmh, ik zit na te denken of ik Clover moet vermoorden of niet... |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 21:57 | |
| - Cloverblossom schreef:
- Goedenavond ^^
Mmmh, ik zit na te denken of ik Clover moet vermoorden of niet... NEEE!!! Ik ga je echt slaan |
|
| |
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 21:59 | |
| - Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Goedenavond ^^
Mmmh, ik zit na te denken of ik Clover moet vermoorden of niet... NEEE!!! Ik ga je echt slaan Ik wil mezelf ook slaan als ik eraan denk maar ik kan er niet echt actief houden nu mijn kerstrapport eraankomt :/ |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 21:59 | |
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Goedenavond ^^
Mmmh, ik zit na te denken of ik Clover moet vermoorden of niet... NEEE!!! Ik ga je echt slaan Ik wil mezelf ook slaan als ik eraan denk maar ik kan er niet echt actief houden nu mijn kerstrapport eraankomt :/
maar dan hoeft ze niet meteen dood ;-; |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 22:00 | |
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Goedenavond ^^
Mmmh, ik zit na te denken of ik Clover moet vermoorden of niet... NEEE!!! Ik ga je echt slaan Ik wil mezelf ook slaan als ik eraan denk maar ik kan er niet echt actief houden nu mijn kerstrapport eraankomt :/ karakters hoeven niet per se dood, ook al kan je ze eventjes niet actief houden. 't Zou jammer zijn als je haar zomaar vermoord! |
|
| |
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 22:01 | |
| - Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Goedenavond ^^
Mmmh, ik zit na te denken of ik Clover moet vermoorden of niet... NEEE!!! Ik ga je echt slaan Ik wil mezelf ook slaan als ik eraan denk maar ik kan er niet echt actief houden nu mijn kerstrapport eraankomt :/
maar dan hoeft ze niet meteen dood ;-; Ik kan haar niet zomaar onder het stof leggen :/ en ik denk dat ik er niet zo goed tegen kan als ik het aan iemand anders geef |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 22:02 | |
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Goedenavond ^^
maar dan hoeft ze niet meteen dood ;-; Ik kan haar niet zomaar onder het stof leggen :/ en ik denk dat ik er niet zo goed tegen kan als ik het aan iemand anders geef Is delen geen optie? Want ik wil Clover echt niet dood hebben :c dan word Grizzly en Rustie verdrietig |
|
| |
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 22:04 | |
| - Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Goedenavond ^^
maar dan hoeft ze niet meteen dood ;-; Ik kan haar niet zomaar onder het stof leggen :/ en ik denk dat ik er niet zo goed tegen kan als ik het aan iemand anders geef Is delen geen optie? Want ik wil Clover echt niet dood hebben :c dan word Grizzly en Rustie verdrietig ik kom er pas achter dat Rustie 10 manen ouder is dan Clover, xD Ik weet nog niet zeker. Ik zal kijken wat het beste is maar momenteel blijft ze leven |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 22:05 | |
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Goedenavond ^^
maar dan hoeft ze niet meteen dood ;-; Ik kan haar niet zomaar onder het stof leggen :/ en ik denk dat ik er niet zo goed tegen kan als ik het aan iemand anders geef Is delen geen optie? Want ik wil Clover echt niet dood hebben :c dan word Grizzly en Rustie verdrietig ik kom er pas achter dat Rustie 10 manen ouder is dan Clover, xD
Ik weet nog niet zeker. Ik zal kijken wat het beste is maar momenteel blijft ze leven Pfff, gelukkig c: En nu is Rustie te oud voor je eh? Tsss |
|
| |
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 22:07 | |
| - Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Goedenavond ^^
maar dan hoeft ze niet meteen dood ;-; Ik kan haar niet zomaar onder het stof leggen :/ en ik denk dat ik er niet zo goed tegen kan als ik het aan iemand anders geef Is delen geen optie? Want ik wil Clover echt niet dood hebben :c dan word Grizzly en Rustie verdrietig ik kom er pas achter dat Rustie 10 manen ouder is dan Clover, xD
Ik weet nog niet zeker. Ik zal kijken wat het beste is maar momenteel blijft ze leven Pfff, gelukkig c: En nu is Rustie te oud voor je eh? Tsss XD Je moet ook nog reageren op topicje(s) Clover x Rust |
|
| |
M 152 Afwezig Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 22:08 | |
| - Spoiler:
- Cloverblossom schreef:
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Fortuna schreef:
- Cloverblossom schreef:
- Goedenavond ^^
Ik weet nog niet zeker. Ik zal kijken wat het beste is maar momenteel blijft ze leven Pfff, gelukkig c: En nu is Rustie te oud voor je eh? Tsss XD Je moet ook nog reageren op topicje(s) Clover x Rust
1. Ik zit op me telefoon 2. Ik ben nu te lui 3. Ik post morgen c: |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 22:09 | |
| @Lotte, Je kan ze tijdelijk op je inactieve lijst zetten en na je kerstrapport weer actief maken. Ik hou nu ook maar enkele accounts actief maar dat betekend niet dat al m'n andere dood of weggegeven moeten worden c: |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 22:59 | |
| @ Lotte: Nee niet vermoorden. Dat zou zonde zijn, je hebt al best veel met der gedaan (: - Iemand een topic met Killer? c: |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 7:17 | |
| |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 7:59 | |
| |