|
|
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 12:13 | |
| Ik heb een half jaar terug een best leuke gekocht en heb 'm maar één keer gedragen omdat ik stopte met paardrijden. Was heel zonde van m'n gespaarde geld, die dingen zijn echt niet normaal duur :') |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 12:48 | |
| Bij western was t allemaal veel makkelijker.. Een jeansbroek and that's it xD Alleen kosten die laarzen wel 250 euro.. maar ze gaan ook wel héél lang mee :3 |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 13:09 | |
| 250 voor laarzen? Wow : O Ik heb echt nog veel te veel spullen. Laarzen, een cap, broeken, jasjes, handschoenen, halsters, complete bakken vol poetsspullen, allemaal wedstrijd spullen, dekjes en alles. Moet het ooit nog eens schoon maken en verkopen of weggeven of zo. 't staat nu al bijna een jaar onaangeraakt in de schuur.. |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 13:38 | |
| |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 13:53 | |
| Vandaag de laatste keer hard trekken aan Axure, dan heb ik dit weekend tenminste vrij en tijd voor Walter ;___; |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 14:50 | |
| Ik ben zo moe. Ben blij als ik morgen eindelijk uit kan slapen :"D |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 15:02 | |
| Zelfde hier Kiek. c': Ik heb net wel luiers in brand gestoken. >:3 |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 15:40 | |
| Ehm Dani, moest jij je frustratie ergens op kwijt =p haha?
Nog 5 minuutjes, dan mag ik eindelijk naar huis =D |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 15:41 | |
| Nog 1 trainings topic en dan is Brokie eindelijk een Member <3 |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 15:44 | |
| @Julia, Ghehe >:3 Neeee we gingen testen of het brandbaar was en wat erin zat en al dat soort dingen bij scheikunde. x3 Was wel goed voor frustratie idd. |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 15:54 | |
| Done, all done ;____;
Nu hopen op groen licht voor deze opdracht en dan hoef ik voorlopig Axure niet meer aan te raken <3 |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 16:01 | |
| Hi allemaal ^^ Ik ben terug van de boekenbeurs, en ik heb maar 2 boeken gekocht; Doedel je dag, een soort dagboek met tekeningetjes, en Waterfall, het vervolg op Teardrop. Oh, en ik heb ook een warriorcats zak gekocht ;3 |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 16:10 | |
| @Bunny; Die heb ik ook zien hangen. En een hele hoek met wc boek ^^ &ik heb heel de serie van Eragon gekocht <'3 |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 16:15 | |
| @Yanthe Die zakken zijn cool he? ;3 Voelde me wel heel ongemakkelijk toen er een klein jongetje van miss 5 met dezelfde zak rondliep xD En ja, Eragon! Die heb ik bij bol.com besteld, moet ze alleen nog ff lezen ghehe ^^" Over bol.com gesproken, heb je hun stand gezien? met strandstoelen en bloemenkettingen xD
|
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 16:18 | |
| Yush, die heb ik vermeden, maar het was wel nice x'D |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 16:20 | |
| Er stond niet zo veel volk bij, dus we zagen het gewoon als we voorbij liepen :') Daar was het ook lekker fris want al die zwetende lichamen bijeen, pfft xD -- Also, wind's naam is veranderd, ze is nu officieel warrior yeah <'3 |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 16:21 | |
| - Winddancer schreef:
- Er stond niet zo veel volk bij, dus we zagen het gewoon als we voorbij liepen :')
Daar was het ook lekker fris want al die zwetende lichamen bijeen, pfft xD -- Also, wind's naam is veranderd, ze is nu officieel warrior yeah <'3 So proud <3 |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 16:22 | |
| Waarom worden mensen boos op mij als ik ze wijs op het feit dat fotos maken van vreemde mensen een dikke inbreuk is op hun privacy? :"D |
|
| |
Yanthe 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 16:24 | |
| Hazel is nog steeds apprentice x'D |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 16:29 | |
| @Babs <'3 Trouwens, ik zou graag nog es een topicje snowy x wind doen.. Als je daar tijd voor zou hebben (a" -- @Yanthe Poor Hazel ;3 -- Ik heb een nieuw setje gemaakt voor wind, winterachtig, want dat verdient ze als warrior <'3 En het gaat ff wennen zijn voor ik elke keer in der posts winddancer ga schrijven,d at weet ik zeker xD Eerst even der ceremonie doen.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|