|
|
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 9:06 | |
| Diepe zucht. Nog 1 dag. Dan is het weekend. Dan ga ik vrijdag naar een concert en zaterdag naar paard en koets. Alles komt goed B) |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 9:11 | |
| |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 9:25 | |
| - Mousepaw. schreef:
- het is zo moeilijk om te bespelen wat Mouse nu allemaal doet want haar mentor is inactief...
maar dat wil ik niet in de RPG terug laten komen, aangezien 't bijna onmogelijk is dat een kat gewoon niet op komt dagen voor zijn trainingen... Ik heb hetzelfde met Mist. ;c @Julia, Yeeeh ze zijn weg. Haha |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 9:27 | |
| - Howl schreef:
- Diepe zucht. Nog 1 dag. Dan is het weekend. Dan ga ik vrijdag naar een concert en zaterdag naar paard en koets. Alles komt goed B)
Ooh, welk concert? Enenen kun je bij het TCxBC gevecht reageren? :3 |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 9:46 | |
| Over exact 3 kwartier moet ik op de uni zijn, lig nog in bed en moet 20 min fietsen. Misschien moet ik maar eens in actie komenxD
Goedemorgen~ |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 10:09 | |
| - Everstar schreef:
- Howl schreef:
- Diepe zucht. Nog 1 dag. Dan is het weekend. Dan ga ik vrijdag naar een concert en zaterdag naar paard en koets. Alles komt goed B)
Ooh, welk concert? Enenen kun je bij het TCxBC gevecht reageren? :3 Destine! Het is hun allerlaatste als die band, dus heel bijzonder! c: En ja zal ik doen! Ik werd afgeleid door een goedkope makeup webshop... :'D |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 10:10 | |
| Veel plezier Kiek <3 ! Ik heb besloten dat ik vandaag wel wat rustig aan mag doen op mijn werk =p . |
|
| |
Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 10:23 | |
| Wat doe je voor werk? c: btw ben jij de Julia als in Julia van Disa geweest op WS? c: |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 10:28 | |
| |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 10:32 | |
| - Brindleleaf schreef:
- Veel plezier Kiek <3 !
Ik heb besloten dat ik vandaag wel wat rustig aan mag doen op mijn werk =p . Dit is een goed plan en ga ik zeker ook volgen :'D Ik word knettergaar van die website man. |
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 10:55 | |
| Lieve Kai<3 Ik hoop dat ik straks ga kunnen rijden met die opengesprongen blaren ;__; Ik heb m'n lesje wel geleerd, nooit meer zonder handschoenen haha |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 11:01 | |
| ik koop een broek, na 1 week kwijt. Ik koop een andere broek een jaar geleden, die heb ik nu nog steeds en die geraakt niet kwijt O.o en nu moet ik met die 1 jaar oude, kapotte broek naar m'n oma, dag dag :3 |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 11:05 | |
| WHYYYYYYYY ;-;
((Undertale uitgespeeld... Ik wil dit niet.. Ik wil ook niet opnieuw beginnen ;-; )) |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 11:24 | |
| Hahaha Chi, op de harde weg moet je leren. Ik heb zelf een litteken over mijn vinger zitten omdat de mijne een longeertouw door mn hand heen trok :"D |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 11:43 | |
| Kiek! <3 *kijkt met puppyoogjes* Vergeet je ons topic Claw, Howl en Blur niet (a) . |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 11:47 | |
| - Howl schreef:
- Hahaha Chi, op de harde weg moet je leren. Ik heb zelf een litteken over mijn vinger zitten omdat de mijne een longeertouw door mn hand heen trok :"D
D: Ik krijg al rillingen als ik eraan denk dat dat bij mij gebeurd ;__; Ik ga deze zaterdag naar de decathlon en daar chaps en handschoenen kopen. En fatsoenlijke rijlaarzen, aangezien de deze al redelijk versleten zijn xD ik had ze ooit eens geleend van een vriendin |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 12:00 | |
| Ik moet een nieuwe broek (want mn kont is zo dik), laarzen/chaps en cap hebben. Mijn cap kan nog wel even mee, maar die is in principe niet meer goed gekeurd. Maar alles is zo duur. Rijbroeken voor 40/50 euro jeetje. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 12:03 | |
| In mijn rijbroeken zit allemaal een gat, maar nieuwe zijn inderdaad veel te duur. Dus laat het mooi zo XD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 12:04 | |
| Oeps, herinner me net dat ik ook nog een rijbroek nodig heb xD Wel, dat gaat een duur winkelbezoekje worden.. :') |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 nov 2015 - 12:09 | |
| Rijbroeken zijn echt niet te betalen. En hoe dikker je kont, hoe duurder het wordt :'( |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|