|
|
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 10:30 | |
| @Kiek; Dat dus ja ;____; Ik moet Dropbox erin namaken en echt, ik wordt gestoord ervan x'D
Nou ja, ik ga me verder aankleden en naar school, ben al aan de late kant (A) |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 10:44 | |
| Omg kiek hoeveel moet dat wel ni kosten :3 |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 10:53 | |
| Dat moment dat je je echt rot schrikt, eerst denkt dat iemand een grapje maakt maar dat het serieus is. En je er vervolgens achter komt dat het wel mee valt, omg XD |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 11:04 | |
| Wow Julia. Jij zat net op een emotional roller coaster. xD |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 11:06 | |
| Haha ja XD ik heb mijn rolberoerte voor vandaag wel weer gehad haha. Van je collega's moet je het hebben. Gelukkig zijn ze verder wel lief =p . |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 11:08 | |
| - Bluewisp schreef:
- Is Blue really de enige die het fout vind dat er zoveel katten bij de highstones zijn op nogal vriendelijke termen? xD
Zeal vertrouwd het ook niet echt :') Ik heb wss een verzorgpaard van 4 jaar oud!! Hij is echt enorm groot en ik mag er wss wedstrijden mee gaan doen. + Het is vlakbij m'n school!! Oké, m'n dag kan niet meer stuk<33 |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 11:09 | |
| @Chi, Ooh dat is zoo leuk! <3 Jaloers @Julia, Haha gelukkig dat ze verder lief zijn. xD |
|
| |
Kiek 244 Afwezig I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 11:09 | |
| - Cyber schreef:
- Omg kiek hoeveel moet dat wel ni kosten :3
..... 450 euro..... :"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 11:14 | |
| @Chi: Dat klinkt echt super gaaf, gefeliciteerd <3 ! @Dani: Ja gelukkig wel anders had ik hem nu door elkaar gerammeld XD @Kiek: *Schrik* XD |
|
| |
61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 11:21 | |
| Goedemorgen c: En gefeli Chi M'n huisgenoot is vannacht niet thuis gekomen omdat hij te dronken was om naar huis te fietsen. :') |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 11:29 | |
| - springt op en neer - Het enige probleem was dus de plek, aangezien het vlakbij m'n school is (en ik ben 2 uur onderweg naar mn school, haha) maar het blijkt dus dat ik maar 45 minuutjes onderweg zal zijn! c:
Ik ben veel te happy, haha. Bij m'n vorige verzorgpaard was ik 30 min onderweg, fietsende, en nu kan ik lekker 45 minuten op mn gat zitten xD
Thanks iedereen<3 |
|
| |
Kiek 244 Afwezig I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 11:40 | |
| Super Chi! Weet je al wat voor soort paardje het is? c: |
|
| |
{ Evy af 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 11:40 | |
| Wauw, super Chi!
Hi mensen c: |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 11:50 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Wat voor spelletje is dat Marmar?
Een spel dat gaat over een mensenkind dat in een soort ondergrondse wereld vol monsters terecht komt. Je kunt zowat ieder wezen dat je tegenkomt verslaan/vermoorden, maar het hoeft niet. Of je bepaalde belangrijke karakters vermoord of juist laat leven bepaald hoe de game gaat en het is zo awesome en en en [insert fangirl noises here] ((PS. het kost 10 euro en is te vinden op Steam)) ((PPS. Poppy is gebaseerd op een karakter uit die game (Papyrus) :'3)) |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 11:55 | |
| Het is een Bwp'er! Afstamming van Armstrong-fantastique. Of zo iets :') Ik mocht vandaag al langskomen, maar dat gaat niet aangezien ik mn ma nog even moet helpen met huishouden :/ Spijtig, anders was ik meteen weg haha |
|
| |
{ Evy af 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 11:56 | |
| Roguenamen worden uiteindelijk door een mod/admin gekleurd, right? Moet je dan een pb sturen? Ik heb hier zo geen verstand van xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 11:59 | |
| Oeeh... warmbloedje :') Heb ik het zelf niet zo op, want die worden me echt te snel heet in de kop. Ik en warmbloeden combineren nooit zo goed.. :'D Maar wel supervet! Hoop dat je snel kan gaan kijken! |
|
| |
61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 12:05 | |
| Roguenamen worden vanzelf wel een keer gekleurd door een admin c:
Je mag al beginnen zonder kleurtje |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 12:08 | |
| Wiskunde is saaaaaaai -.- |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 12:55 | |
| T is ook nog een redelijke jonge.. oei wat gaat dat worden :') Ik ga vandaag toch al<3 Nu snel klaarmaken zodat ik mn bus nog kan halen c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|