|
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 19:00 | |
| op dit moment wil ik mijn oude windclan apprentice Fairypaw weer actief maken xD |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 19:01 | |
| Tijd om Quiet's leven te verzieken 8) |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 19:02 | |
| @Demi, hoezo verzieken? :c |
|
| |
61 Actief
| |
| Nawh arme Quiet :c Er zijn nu gelukkig héél veel Windclan apprentices om het leven weer beter te maken :3 |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Lol, waarom zou Sassy niet helpen bij de zoektocht naar Ace :') |
|
| |
61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 19:03 | |
| Ik wil tenminste een topic doen met elke actieve Windclan apprentice. Ik ga eens een lijst opstellen, hahaha en dan mensen lastigvallen. |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 19:03 | |
| - Sparrowfeather schreef:
- @Demi, hoezo verzieken? :c
Hij moet wat meer drama in z'n leven ;d Hij kan niet altijd naïeve, blije Quiet blijven. |
|
| |
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 19:14 | |
| Mweh, Scarlett setje is echt <33 |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 19:28 | |
| Babs, wie maakt er?
*ziet iets staan over zoektocht voor Ace* Oeh, daar moet ik ook nog wat mailtjes voor sturen x3 |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 19:29 | |
| |
|
| |
61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 19:35 | |
| Jams@ Jij?c: Ik heb net een spelletje opgestart, hahaha. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 19:36 | |
| ik weet alleen nog niet precies hoe ik Quiet's leven wat hectisch ga maken ._. |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 19:41 | |
| Is goed, hij verschijnt zo, eerst douchen xD
|
|
| |
Sanne 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 19:48 | |
| Oke oke, even gebrainstormt. Dus Saffrie moet even een poeziewoezie vinden waar hij helemaal hoteldebotel op wordt, maar dan wordt het een soort van leading on verhaal. Want Saffrie kruipt voor dr maar zij doet niks voor hem...
Beetje cliché mweeeehhh mwieemawaaw |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 19:52 | |
| @Saffron, miss Oceanpaw. Ze zal met haar verleden niet snel aan een kat durven te binden. En zoveel leeftijdsverschil is er niet. |
|
| |
Sanne 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 19:58 | |
| ik ga nog ff kijken hoe ik het precies wil uitwerken. Maar uiteindelijk gebeurd dat altijd wel in de RPG
komt sws aanmeldtopic voor dan denk.. maar not sure nog |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 20:00 | |
| blijkbaar word ik nogal verveeld als ik warriorcats niet heb om rond te surfen xD Ik ga voorlopig wel alleen white (en miss drizzle.. of wind..) actief houden :') Also, ik schrok toen de banner opeens halloween achtig was xD |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 20:04 | |
| Hey Bunny! Lang geleden c: Mandarijntjes zijn echt lekker<3 |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 20:05 | |
| - Whitelion schreef:
- blijkbaar word ik nogal verveeld als ik warriorcats niet heb om rond te surfen xD
Ik ga voorlopig wel alleen white (en miss drizzle.. of wind..) actief houden :') Also, ik schrok toen de banner opeens halloween achtig was xD Haha, daar schrokken veel mensen van, ja xD |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 nov 2015 - 20:06 | |
| Ik denk nog steeds dat die vleermuizen insecten zijn die over m'n beeldscherm heen kruipen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|