|
|
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 17:29 | |
| Yup goede cijfers maken mij ook blij. x'3 Ik ben niet vrolijk maar ook niet verdrietig of zoiets. Gewoon lui. xD |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 17:32 | |
| Lol, dan lees je je eerste voorsteltopic omg ik was echt nog een kind xD Maar ik ben alweer bijna 4 jaar op deze site :') |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 17:42 | |
| - Slatefur schreef:
- Slatepate is so sad :c
Slate is een lieve baby en moet Acefrays apprentice worden... B) |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 17:46 | |
| - Crookedberry schreef:
- Fisheye schreef:
- Mèh, ik wil een lay-out voor een forum maken maar heb geen forums/fora die een nieuwe lay-out nodig hebben
ik heb helemaal geen actieve forums/fora atm xD Ik heb hulp nodig bij een fora. Ik weet niet hoe je de html-codes laat werken op een forum. En ben jij Tick van op Kickstart? Jup, dat ben ik :'3 |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 17:47 | |
| - Fisheye schreef:
- Crookedberry schreef:
- Fisheye schreef:
- Mèh, ik wil een lay-out voor een forum maken maar heb geen forums/fora die een nieuwe lay-out nodig hebben
ik heb helemaal geen actieve forums/fora atm xD Ik heb hulp nodig bij een fora. Ik weet niet hoe je de html-codes laat werken op een forum. En ben jij Tick van op Kickstart? Jup, dat ben ik :'3 Jij kan echt awesome mooie setjes maken <3 |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 17:58 | |
| - Howl schreef:
- Slatefur schreef:
- Slatepate is so sad :c
Slate is een lieve baby en moet Acefrays apprentice worden... B) Nah, hahahaha. Slate heeft niet het hoofd om een med cat apprentice te worden. :p |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 18:05 | |
| |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 18:09 | |
| Slate's confidence is -1000 atm, hahaha. :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 18:44 | |
| Ik wil heeeeeel random ineens een karakter ergens gebaseerd op Papyrus of Sans xD Moet.Nieuwe.Account.Neiging.Weerstaan ;-; |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 18:53 | |
| - Fisheye schreef:
- Ik wil heeeeeel random ineens een karakter ergens gebaseerd op Papyrus of Sans xD Moet.Nieuwe.Account.Neiging.Weerstaan ;-;
M Maak een nieuw account! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 19:04 | |
| - Crookedberry schreef:
- Fisheye schreef:
- Ik wil heeeeeel random ineens een karakter ergens gebaseerd op Papyrus of Sans xD Moet.Nieuwe.Account.Neiging.Weerstaan ;-;
M
Maak een nieuw account! maar ik heb er al te veel waar ik geen zak mee doe ;-; - Stoute Marieke, waarom maak je een setje voor een kat gebaseerd op Papyrus ):
|
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 19:06 | |
| Pff ik ben nog steeds verbaasd met mijn 7,2 op Wiskunde :') Zeker omdat ik op een makkelijker vak een 6,4 heb |
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 19:38 | |
| wie wil er een topic met bae bae<3 |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 20:43 | |
| haaaa ik lees dit nu pas :") - Jinx schreef schreef:
- "En jij Yu? Wordt het niet tijd dat je een vriendje krijgt?" Zijn grijns werd nog breder. "Of een vriendinnetje, mag ook."
|
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 20:55 | |
| Ik ben super moe en wil het liefst gaan slapen maar tegelijkertijd wil ik ook nog een serie verder zien :') |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 21:12 | |
| Wanneer posten aanvoelt als een marathon lopen met pijn aan je dikke teen ;w; |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 21:19 | |
| Yoow :3
Wilde eig iets gaan doen maar meh |
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 21:29 | |
| nath ik ben zwaar verliefd op het mentorschap van raptorpaw nu al <3 Dr zijn maar weinig chars die ik echt heel leuk vind haha |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 21:40 | |
| Hahaha thanks <3 - If the story between Thrush, Snowy, Ash and Fawn was a movie with people:
Fawnstep Snowynight Thrushdive Ashdrizzle
|
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 okt 2015 - 21:41 | |
| Als dat het verhaal met mensen was, denk ik dat Snowy toch voor Ash had gekozen <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|