broer en zus (darkkit en sorrelkit) - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

broer en zus (darkkit en sorrelkit)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Night
Member
broer en zus (darkkit en sorrelkit) - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: broer en zus (darkkit en sorrelkit)   broer en zus (darkkit en sorrelkit) - Pagina 3 Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 19:29

Night begreep er niets meer van. Ineens was Winterpaw aan komen lopen met een oranje poes die ze niet kende, en toen was Bluestar aan komen lopen. Bluestar! Ze was heel kwaad en ging heel hard tegen haar schreeuwen. Daarna was er ook nog een zwarte kater gekomen die Night ook niet kende. Toen kregen Steelpaw en Bluestar ruzie, en begon Steelpaw ineens tegen haar te schreeuwen. "WAAROM HEB JE ZE VERMOORD!!!" Mouse dung! dacht Night. "Nee, nee oh StarClan nee. Ik heb ze niet vermoord. Rockheart heeft dat gedaan." Waarom geloofden ze haar niet? Was het omdat ze een rogue was? StarClan help! ze keek even naar boven. Toen keek ze naar Bluestar. "Bluestar ik-" verder kwam ze niet, omdat iemand weer tegen haar was gaan schreeuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: broer en zus (darkkit en sorrelkit)   broer en zus (darkkit en sorrelkit) - Pagina 3 Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 19:41

Steelpaw raakte nu ook verward geroep en geschreeuw om hem heen en hij zei "Vergeef me voor dit !STILTE! Voordat we nu een oordeel vellen heeft zij het recht om haar kant te vertellen. Begin maar Night. Ik moet toegeven, nu zou ik eigenlijk je willen wegjagen alleen je verdient een eerlijke kans, moord of geen moord." Hij keek naar Bluestar om te zien of ze boos op hem was door deze plotselinge neutraalheid. Steelpaw knikte naar Night om te zeggen dat ze mocht beginnen. Hij keek haar aan en gebaarde alleen naar haar dat hij neutraal was tot er harde bewijzen waren. Hij geloofde niet eens zichzelf meer de ene kant zij tegen hem, het was de vos en de andere het was EEN kat. Het moest wel een kat zijn als zijn ouders ook maar half zo goed waren als iedereen zei. Voordat Night begon met haar verhaal zei Steelpaw "Sorry Bluestar maar de Starclan heeft elke kat aan het begin geschapen en daarbij gaven ze het recht aan ieder om te spreken. U vindt me vast nu me gedragen als een poesiepoes maar ik vindt dat er al genoeg is gebeurd rond mij en mijn ouders. Begin maar met jouw kant van het verhaal Night."
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: broer en zus (darkkit en sorrelkit)   broer en zus (darkkit en sorrelkit) - Pagina 3 Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 19:52

Night kneep haar ogen dicht naar Steelpaw om te laten zien dat ze blij was om ook wat te mogen zeggen. "Laat dit voor altijd opgehelderd zijn," fluisterde ze. "Ik ben uit de Clan gejaagd omdat iedereen dacht dat ik Ripred en Greenheart had gedood. Iedereen dacht iets anders, dat ik een vos had binnengelaten of dat ik een vos had geholpen die zelf naar binnen was gekomen. Rockheart was altijd al een beetje raar. Hij had mij verteld dat hij jaloers was op Ripred en Greenheart, omdat ze zulke goede krijgers waren. Hij wilde zelf deputy worden, maar hij was er zeker van dat Bluestar Ripred zou kiezen. Het was ambitie wat hem hierop had aangezet. Hij had de vos binnengelaten en was toen snel weggegaan. Net toen de vos weg was, kwam ik terug in het kamp, ik was gaan jagen maar had niks gevangen. Ik had onderweg wel met een avontuurlijke ShadowClan kat gevochten, en er zat nog wat vacht tussen mijn klauwen. Ik wilde naar de nursery gaan om te kijken hoe het met Greenheart was. Ik wilde net naar binnen gaan toen er iemand naar buiten kwam, en schreeuwde dat Ripred en Greenheart waren gedood. Toen ze naar de vacht tussen mijn klauwen hadden gekeken, wisten ze wie ze wilden straffen. Bluestar heeft me vervolgens weggejaagd, en ik ben een rogue leven gaan leiden. Ik heb mijn oude naam, Nightfur, veranderd in Night. Ik wilde niet herinnerd worden aan mijn oude verleden. Mijn zus, Dineira heette ze als rogue, is ook weggegaan uit de Clan. Ik weet niet waarom. Dank u Bluestar dat ik mijn verhaal mocht houden. Jaag me weg als u wilt."
Bluewisp
Founder
broer en zus (darkkit en sorrelkit) - Pagina 3 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: broer en zus (darkkit en sorrelkit)   broer en zus (darkkit en sorrelkit) - Pagina 3 Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 20:52

Bluestars oren lagen stilletjes in haar nek, ze moest het verhaal van 'Night' even laten bezinken. ''Ik jaag je niet weg,'' haar stem klonk opgehelderd, rustig ook. Het spijt me dat ik je niet eerder heb je laten spreken, maar hoe weet ik dat je de waarheid sprak. En waarom snakte Rockheart zo naar macht, en met de vos kon hij een hele Nursery uitmoorden. En wat deed die Shadowclan kat op ons territorium. Of was jij op het zijne, ik heb veel vragen voor je Night. Wil je uberhaupt nog terugkeren als Queen naar onze clan?'' Bluestars ogen stonden troebel van verdriet, ze dacht aan Ripred en Greenheart. ''En hoe kreeg je het bloed van je zuster over je vacht? Of was dat van de Shadowclan-krijger. Zachtjes sloop ze uit de nursery, ''we kunnen beter verder praten in mijn hol. Leerlingen ga naar jullie hol, en neem wat gezonde nachtrust.'' Riep ze nog achter zich na. Het maanlicht was al te voorschijn gekomen, en Zilverpels stond aan de hemel. Haar blauwe pels leekk zilver, en ze liep de open plaats over naar haar hol, de hoge rots had een zilvere gloed. Bluestars staart zwiepte achter zich aan, en ze dacht na over de woorden die net haar net naar haar hoofd waren gegooid.
Steelfang
Member
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: broer en zus (darkkit en sorrelkit)   broer en zus (darkkit en sorrelkit) - Pagina 3 Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 20:58

"Bluestar aangezien het een kwestie is om mijn ouders zou ik dan meemogen. Ik heb hun niet gekend en heel misschien kan ik zo ergens achter komen. Night zat me al iets te vertellen maar toen kwamen jullie. Ik weet dat het fout was om zo onvoorzichtig te zijn maar het voelde niet goed om iemand dicht bij mij ouders weg te jagen. Geef me maar straf maar laat me alstublieft mee komen." Steelpaw keek haar met hoopvolle ogen aan. Het was in ieder geval gelukt Night hoefde niet weg en kreeg een tweede kans. Steelpaw voelde zich goed en hij wist zeker dat Greenhear en Ripred het ook zo hadden gewild. Stilletjes keek hij naar zilverpels en zei" Mam, pap ik heb geholpen om Nightfur een tweede kans te geven." Hij wist niet of hij gehoord werd maar hij voelde zich beter nu hij een familie lid had geholpen. Steelpaw keek weer naar Bluestar en hoopte dat ze het goed zou vinden.
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: broer en zus (darkkit en sorrelkit)   broer en zus (darkkit en sorrelkit) - Pagina 3 Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 21:36

''Ik jaag je niet weg,'' zei Bluestar. Night was opgelucht. Bluestar's blik leek wat te verzachten. "Het spijt me dat ik je niet eerder heb je laten spreken, maar hoe weet ik dat je de waarheid sprak. En waarom snakte Rockheart zo naar macht, en met de vos kon hij een hele Nursery uitmoorden. En wat deed die Shadowclan kat op ons territorium. Of was jij op het zijne, ik heb veel vragen voor je Night. Wil je uberhaupt nog terugkeren als Queen naar onze clan?'' Ze stond op en liep naar haar hol. ''We kunnen beter verder praten in mijn hol. Leerlingen ga naar jullie hol, en neem wat gezonde nachtrust.'' Night stond op en volgde haar. Steelpaw wilde ook mee. Dat kon ze wel begrijpen. Eenmaal in Bluestar's hol ging Night zitten, en krulde haar staart om haar poten. "Vraag maar Bluestar, ik ben u wel wat uitleg verschuldigd."
Bluewisp
Founder
broer en zus (darkkit en sorrelkit) - Pagina 3 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: broer en zus (darkkit en sorrelkit)   broer en zus (darkkit en sorrelkit) - Pagina 3 Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 14:30

''Steelpaw, ik zal je later met Night laten praten, nu wil ik even alleen met deze kat spreken.'' Bluestar richtte haar blauwe blik op Night, en liet hem daar rustten. ''Vragen komen later, we zullen eerst naar mijn hol vertrekken om de nodige dingen recht te zetten.'' Het maanlicht scheen op het kamp neer, en een kleine motregen tikte op de bladeren buiten het kamp. De ogen van Bluestar richtte zich op sterrenclan. ''Voordat ik wegga mijn leerlingen, wil ik jullie mededelen dat jullie, over twee dagen met mij vertrekken naar moedermuil. Ik zal samen dromen met sterrenclan, om nodige dingen recht te zetten.'' Bluestar schudde haar vacht, en snorde even. Toen wenkte ze Nightfur, of nu Night genoemd zich naar haar hol. Daar zouden ze praten over deze tragische gebeurtenis. ''Nu, moeten jullie slapen. Night zal deze nacht in het kamp verblijven, en zal hier morgen tot zonhoog zijn. Of ze kan zich weer bij de clan voegen, als Queen.'' Toen draaide de krijgspoes zich definitief om, en liep het kamp over.

[ik maak een topic bij leaders den]
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: broer en zus (darkkit en sorrelkit)   broer en zus (darkkit en sorrelkit) - Pagina 3 Icon_minitime

broer en zus (darkkit en sorrelkit)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: