Thievery



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Thievery

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cinnamonkit,
Member
Thievery DPKsfdL
Babs
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Cinnamonkit,
BerichtOnderwerp: Thievery   Thievery Icon_minitimema 26 okt 2015 - 12:25

Met onhandige sluippassen liep de kater de medicine cat den in en keek hij om zich heen, zijn nog kittenblauwe ogen vernauwd. Dit kon hij. Hij was op een missie om het medicijn te vinden om zijn zisjes blindheid te verhelpen. Maar toen zag hij het. Zwarte zaadjes die er heel erg smakelijk uitzagen en toen was alles vergeten wat hij aan het zoeken was. Meteen huppelde hij erheen en nam hij er eentje in z'n mond. Wat testend slikte hij het papaverzaadje door. Dat smaakte grappig! Hij nam er dan ook nog 1 in zijn mond.

{Eerste post Mistpaw}
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Thievery 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Thievery   Thievery Icon_minitimema 26 okt 2015 - 12:35

Mistpaw lag achter in de den te slapen. Half slapen dan, want ze was nog steeds alert. Ze werd wakker van getrippel in de den. De rekte zich langzaam uit en kwam omhoog. Maar toen ze goed keek zag ze een kitten papaverzaadjes in zijn mond duwen. Met opgetrokken wenkbrauw keek ze naar de kat. "Stoppen met die dingen eten of ik laat ze je allemaal voor straf opeten. Geloof me, dat wil je niet." zei ze nors, omdat ze uit haar dutje gewekt was. "Dat zijn papaverzaadjes en als je daar teveel van binnenkrijgt ga je hallucineren of misschien ga je wel dood." Op dat laatste woord zetten ze een wat meer 'spooky' toon omdat ze wou dat de kittens eens zouden leren om met hun poten van de kruiden af te blijven. Wie weet aten ze wel deathberries, die lagen ook ergens in de den, maar wel beter verstopt. Ze moesten het ooit leren. Dan maar op de hardere manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonkit,
Member
Thievery DPKsfdL
Babs
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Cinnamonkit,
BerichtOnderwerp: Re: Thievery   Thievery Icon_minitimema 26 okt 2015 - 12:40

Weer liet hij testend één van de zwarte, zeer interessante zaadjes over zijn tong rollen terwijl hij zijn hoofdje wat scheef hield. Dat was totdat een norse stem achter hem klonk. Van schrik slikte hij het zaadje door en verslikte hij zich. Hoestend draaide hij zich om naar de kattin, zijn pels alle kanten op piekend van schrik. "U liet me schrikken!" sprak het katertje beschuldigend, zijn oren toch wel platgelegd door het feit dat hij misschien wel dood kon gaan. Hij wilde niet dood!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Thievery 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Thievery   Thievery Icon_minitimema 26 okt 2015 - 12:54

"U liet me schrikken!" Mistpaw lachte een beetje. "Mooi, want je mag hier ook helemaal niet komen." zei ze tegen de kitten. "Wat kom je hier doen? Heb je ergens pijn? vroeg ze, nu toch wel onderzoekend. De kitten was hier wel met een reden naar binnen gewandeld. Mistpaw keek eventjes. "Hoeveel heb je er opgegeten? Eerlijk antwoorden, anders vraag ik het na aan Starclan. En die zien alles wat jij uitvreet." zei ze op waarschuwende toon. Moesten ze maar niet alles opvreten, dan zouden ze ook niet deze nederlaag krijgen. Als het teveel zaadjes waren zou ze de kitten wel moeten laten overgeven, anders kon het misschien toch wel gevaarlijk worden voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonkit,
Member
Thievery DPKsfdL
Babs
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Cinnamonkit,
BerichtOnderwerp: Re: Thievery   Thievery Icon_minitimema 26 okt 2015 - 12:57

Wat kwam hij hier okalweer doen? Oh ja! Cinnamonkit zwiepte wat verongelijkt met zijn staartje en stak zijn borstkas wat omhoog. Hij was hier met een nobel doel. "Ik ben op zoek naar hét medicijn!" Sprak het katertje uit op een hooghartige toon. Zijn zusje van haar blindheid genezen was immers zeer belangrijk. Maar hierna sperde hij zijn ogen ietsjes verder open. "Ziet de Starclan echt alles?" sprak de kater vervolgens wat ademloos, waarna hij zijn staart eventjes iets kleintjes om zijn lichaam krulde. "..Twee mevrouw," kwam er wat voorzichtiger uit. "Ga ik nu heel erg dood?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Thievery 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Thievery   Thievery Icon_minitimema 26 okt 2015 - 14:06

De kitten was opzoek naar hét medicijn. "Daar heb ik er hier meerderen van. Waarvoor zoek je een medicijn? Buikpijn? Withoest? Of groenhoest?" vroeg ze toen. Hij vond het schattig dat hij wat zocht, maar eigenlijk mocht dat hier niet. "Als je een medicijn zoekt kun je mij vertellen waarvoor, dan kan ik je helpen. Maar het is niet de bedoeling dat je op eigen houtje gaat zoeken!" Anders kwamen er brokken. "En ja, Starclan ziet alles. Starclan ziet als jij je gedraagt en als je je misdraagt. Houd dat goed in je hoofd." grijnsde ze. Mistpaw zakte wat door haar poten. Ze warmde nu toch wel op tegenover de kitten, hij was schattig en had een doel. "Twee ga je niet dood van, maar je bent wel dichtbij. Je zal misschien heel diep slapen straks, maar meer niet." Misschien dat dat de kitten gewoon goed genoeg bang maakte om niet meer rond te neuzen in de kruiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonkit,
Member
Thievery DPKsfdL
Babs
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Cinnamonkit,
BerichtOnderwerp: Re: Thievery   Thievery Icon_minitimema 26 okt 2015 - 14:57

Wild schudde Cinnamon met zijn hoofd. Nee, nee, néé. Dat waren allemaal gewone medicijnen. "Nee! Ik zoek naar een speciaal medicijn!" Sprak het katertje fervent terwijl hij Mistpaw met een frons aankeek. "Ik moet een medicijn ontdekken zodat ik Snowkit beter kan maken! Snowkit is blind en ze moet samen met mij apprentice worden, dus ik ga haar blindheid beter maken." Ja hij had het helemaal uitgedacht. Maar vervolgens luisterde hij met grote ogen naar Mistpaw. "Dan moet de Starclan het wel heel heel druk hebben," besloot de kater, waarna zijn hoofdje scheef ging. "Maar ik slaap sowieso wel diep."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Thievery 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Thievery   Thievery Icon_minitimema 26 okt 2015 - 15:02

De kitten zocht een speciaal medicijn. Goed dan. "Ook daar heb ik er genoeg van." antwoordde ze simpel. Maar toen ze uitlegde wat voor medicijn ze zocht, wist ze het even niet meer. Blindheid kon ze niet genezen en dat kon ze toch niet zomaar vertellen aan deze kitten? "Oh.. ik ben bang.. dat ik voor Snowkit geen medicijn heb. Snowkit is al heel lang blind en blinde katten kan ik niet beter maken, anders had ik Jayfeather ook al wel geholpen.." legde ze uit met zachte stem. "Ja, Starclan heeft het heel druk." zei ze tegen de kleine kater. "Het is wel lief dat je een medicijn zoekt voor Snowkit, maar die heb ik niet.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonkit,
Member
Thievery DPKsfdL
Babs
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Cinnamonkit,
BerichtOnderwerp: Re: Thievery   Thievery Icon_minitimema 26 okt 2015 - 15:40

Dit was absoluut niet het nieuws wat Cinnamonkit wilde hebben. Hoezo geen medicijn voor blindheid? Dat kon niet! Zijn oortjes gingen hangen totdat de puntjes bijna richting de grond hingen en zijn mondje viel iets open. "Maar.. maar.." Kwam er in eerste instantie uit, waarna hij weer even stil viel. Vervolgens kwam er een werkelijke waterval van woorden zijn mond uitrollen. "Maar er moet iets zijn, ik wil ervoor zorgen dat we samen apprentice kunnen zijn en dan kan ze ook een warrior worden en dan hoeft ze de elders den niet in en-en-en.." De kitten raakte duidelijk van slag en legde zijn oren plat. Nu was de verwondering over de Starclan wel weer verdwenen. Hij zou Snowkit in ieder geval beschermen dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Thievery 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Thievery   Thievery Icon_minitimema 26 okt 2015 - 16:22

Cinnamon leek duidelijk van slag door het hele gebeuren. Logisch, je kreeg niet elke dat op je dak vallen dat je zusje geen warrior zou kunnen worden met je. Het was lastig. "Geloof me, ik weet hoe je je voelt." begon ze kalm. Ze dacht nu aan zichzelf, die ongeveer hetzelfde ondergaan had. "Ik werd medicine cat apprentice. De rest van mijn nest werden gewone apprentices. Ik zie ze amper, ja, als ze door het kamp passeren en druk zijn met apprentice dingen. Voor de rest zie ik ze ook niet.." Mistpaw ging liggen en sloeg bemoedigend haar staart om de kitten. "Wat je wel kunt doen voor je zusje is een hele goeie apprentice worden. Dan kun je haar vertellen over je avonturen en prooi voor haar vangen! En misschien kan ze ooit met jouw warrior-begeleiding naar buiten toe. Maar dan denk ik eerst dat ze wat dingetjes moet leren van Jayfeather. Die heeft ervaring." dat laatste zei ze met een dikke knipoog. Het kwam wel goed, toch? Cinnamon moest niet verdrietig zijn, alles kwam op zijn pootjes terecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonkit,
Member
Thievery DPKsfdL
Babs
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Cinnamonkit,
BerichtOnderwerp: Re: Thievery   Thievery Icon_minitimedi 27 okt 2015 - 14:13

Met een diepe frons dacht Cinnamon duidelijk na over de woorden van Mistpaw. Er was toch een heel erg groot verschil tussen wat Mistpaw gedaan had en wat Snowkit moest doen? Nee, hij was het er niet mee eens. Snowkit kon niet zelf een beslissing maken. "Maar dat is anders," sprak het katertje dan ook klagerig, "jij mocht zelf kiezen, Snowkit niet." Een lichte pruillip verscheen op zijn lippen. Neeneenee. Niet goed. "En ik ga een hele goede apprentice worden, wacht maar af! Maar ik wil zo graag dat ze het zelf ook kan," vertelde hij met een wat ongelukkig toontje, waarna hij zijn oren weer plat in zijn nek legde. "Ik weet niet of ik wel wil dat ze naar Jayfeather gaat. Een apprentice vertelde me dat Jayfeather kittens eet." Ja, het had veel moed gekost om hier naar hét medicijn te zoeken. "Mag ik nog wel kijken of ik misschien een medicijn kan vinden voor Snowkit?" vroeg het katertje vervolgens smekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Thievery 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Thievery   Thievery Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 11:25

Cinnamonkit was duidelijk het er niet mee eens en vond dat het anders was. Mistpaw zuchtte, hier kon ze ook niks tegen beginnen. Als kittens zich dingen in hun hoofd haalde ging het er niet zo makkelijk meer uit. Toen Cinnamon vertelde dat Jayfeather kittens zou eten moest ze wel een beetje lachen. "Daag. Hij eet geen kittens, anders had ik nu ook niet meer geleefd. Jayfeather heeft soms gewoon een beetje een humeur, dat komt niet in de buurt bij het eten van kittens." zei ze tegen hem. Toen werd er gesmeekt of hij niet toch even mocht kijken of er een medicijn was. "Nee, want straks zit jij met je neus in nog gevaarlijkere dingen en ga je echt dood." waarschuwde ze. Ze moest niet hebben dat er zomaar rond gesnuffeld werd in de den. Veel dingen waren ongevaarlijk, maar sommige dingen echt niet. Daar moesten kittens niet met hun tengels aankomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonkit,
Member
Thievery DPKsfdL
Babs
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Cinnamonkit,
BerichtOnderwerp: Re: Thievery   Thievery Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 12:38

Cinnamonkit vernauwde zijn ogen lichtjes en legde zijn oren toch iets wantrouwend achteruit. De medicine cat apprentice leek er heilig van overtuigd dat alles oké was. "Maar u ruikt ook naar kruiden," merkte het katertje op naar een korte stilte, duidelijk díep nadenkend. "U bent wel mooier dan Jayfeather, daar het niet van, maar alsnog, kruiden! U bent.. bent.." Hoe heette dat, "handlanger!" zei het katertje met een serieuze knik. Maar al snel werd zijn blik smekend. Hij wilde alleen maar rondkijken, dit was oneerlijk! "Zelfs als u meekijkt? Dan kan ik toch niks eten wat ik niet mag eten!" Hij vond het een heel erg goede redenering, al zei hij het zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Thievery   Thievery Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thievery
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: