|
|
TessaLyra 447 Actief
| |
| |
| |
Babs 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 17:45 | |
| Shadowclan heb ik nou net weer totaal geen moeite mee xD https://imgur.com/a/rZd1uIk vond oude setjes meuk op m'n pc. Iemand interesse? :'D Heb ze nooit gebruikt. Geloof ik. Anders zijn de acc's niet actief en is het alsnog geen probleem, want ik ben dan zelfs vergeten dat ik ze had. |
|
| |
Dee 164 Afwezig "He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."
| CAT'S PROFILEAge: Ageless | Died at 17 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 17:47 | |
| Riverclan en Thunderclan gaan me het beste af, maar ook Shadowclan gaat. Windclan daarentegen wordt moeilijk en niet te spreken over Bloodclan en Rogues omg :') |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 17:48 | |
| Ik vind het eigenlijk wel leuk dat Puddle Raptor niet mag en andersom soort van :') |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| |
| |
Kath 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 17:52 | |
| Ik Shadowclan en Rogues. Die gaan het soepelst. En Bloodclan gaat redelijk x) Monsters don't live under the bed, honey. Monsters live inside us. |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 17:55 | |
| op het moment kan ik WindClan het beste actief houden :") maar eerst was ik het beste in Shadow en River en Blood. En het slechtste in Thunder hehe Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 17:56 | |
| ik kan alles actief houden als ik wil >333 |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 17:58 | |
| aw nee nu moet puddle weg ;w; nu gaat mouse zich schuldig voelen hehe Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 18:03 | |
| Toen had Tesse me zien koken :') |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 18:06 | |
| - Mousepaw. schreef:
- aw nee nu moet puddle weg ;w;
nu gaat mouse zich schuldig voelen hehe indd, damn it mouse! |
|
| |
Babs 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 18:08 | |
| Mijn moeder zit me te pesten met hoe lekker haar avondeten wel niet was, terwijl ik nog moet eten en dat lang niet zo lekker gaat zijn. :C |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 18:09 | |
| - Puddlepaw. schreef:
- Mousepaw. schreef:
nu gaat mouse zich schuldig voelen hehe indd, damn it mouse! Raptor zal Mouse wel opvrolijken en goed blijven acteren hoe vreselijk ze het voor haar vind :') Maar nu eerst verder met koken. |
|
| |
Amy but Amor or Amsel is good enough :3 33 Actief
| |
| |
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 18:13 | |
| |
|
| |
Dee 164 Afwezig "He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."
| CAT'S PROFILEAge: Ageless | Died at 17 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 18:17 | |
| Iemand interesse in deze twee weken oude kitten te ontmoeten ? |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 18:59 | |
| - Whifflekit schreef:
- Puddlepaw. schreef:
- Mousepaw. schreef:
nu gaat mouse zich schuldig voelen hehe indd, damn it mouse! Raptor zal Mouse wel opvrolijken en goed blijven acteren hoe vreselijk ze het voor haar vind :') Maar nu eerst verder met koken. aw dat is ook wel lief van 'm. tenminste, hoe lief je het kan noemen als het allemaal geacteerd is :") ik had het zelf niet eens door in het begin, dat het allemaal fake was, good heavens nath je bent de queen of tricksters Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 19:08 | |
| I want topic Tiger x Mouse c: ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ |
|
| |
Babs 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 19:09 | |
| Een glas brak tijdens het afwassen en sneed in m'n spatiebalk duim, nu voel ik me gehandicapt omdat ik met de andere duim spatiebalk, hahaha. |
|
| |
Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 okt 2015 - 19:10 | |
| - .Breakingkit schreef:
- Iemand interesse in deze twee weken oude kitten te ontmoeten ?
Ik wil wel met Shadepool, hij heeft echt beetje topics nodig c; Girls only say 'hate you' to the boys they love Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw - Random:
Dead characters/inactive: Flashingthought, Shadepool, Brightkit, HunterRavi being flirty ... but with who ? >D (thankyou Marlie!) - spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|