|
|
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:06 | |
| - Zira schreef:
- Flashingthought schreef:
- Mousekit. schreef:
- Kath, als je geaccepteerd bent in een Clan mag je posten. Een naamkleuring duurt meestal 1/2 dagen, maar is dus niet verplicht om te posten - als je geaccepteerd bent is 't goed en mag je RPG-en ^^.
En wil je dat je naam gekleurd wordt moet je je aanmelden in de groep van de Clan, dat wordt duidelijk aangegeven ;') dus ik weet niet of je dit gedaan hebt? Zo niet, even doen, want anders wordt je naam niet gekleurd. Ja ik heb me al aangemeld en ben al goedgekeurd , moet alleen nog wachten tot m'n naam kleurt alleen ik vind t zo lang duren. Niet dat daar natuurlijk iets aan te doen is. Even minder ongeduldig zijn Cx wist alleen niet dat dat afhankelijk was van de leader ^^" (d8 dat zoiets automatisch ging). Maar thx voor het antwoorden ^^ Je hoeft niet te wachten tot je naam gekleurd is om te RPG-en ^^
Hoooo. Voor de clans moet je wel geaccepteerd zijn eerst hé Lois! c: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:09 | |
| - Mistpaw* schreef:
- Zira schreef:
- Flashingthought schreef:
- Mousekit. schreef:
- Kath, als je geaccepteerd bent in een Clan mag je posten. Een naamkleuring duurt meestal 1/2 dagen, maar is dus niet verplicht om te posten - als je geaccepteerd bent is 't goed en mag je RPG-en ^^.
En wil je dat je naam gekleurd wordt moet je je aanmelden in de groep van de Clan, dat wordt duidelijk aangegeven ;') dus ik weet niet of je dit gedaan hebt? Zo niet, even doen, want anders wordt je naam niet gekleurd. Ja ik heb me al aangemeld en ben al goedgekeurd , moet alleen nog wachten tot m'n naam kleurt alleen ik vind t zo lang duren. Niet dat daar natuurlijk iets aan te doen is. Even minder ongeduldig zijn Cx wist alleen niet dat dat afhankelijk was van de leader ^^" (d8 dat zoiets automatisch ging). Maar thx voor het antwoorden ^^ Je hoeft niet te wachten tot je naam gekleurd is om te RPG-en ^^
Hoooo. Voor de clans moet je wel geaccepteerd zijn eerst hé Lois! c: Kiek lees het even goed x3. T gaat over naam kleuren Maar ik denk dat we de vraag nu wel beantwoord hebben toch? Laten we er niet nog 3 pagina's over verder gaan |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:10 | |
| Oh ja, zit ik er weer met m'n schele kop overheen te lezen. Sorry! |
|
| |
Kath 22 Actief
| |
| - Butterstar schreef:
- Ik zag dat je geaccepteerd was door Nath (Inner) Die kan je naam niet kleuren. Dat kan alleen Soof (Shrew) Komt snel genoeg wel online. Ga gewoon lekker posten en hetkomt vanzelf wel. Tis maar een kleurtje.
@Jamie, sowieso ja x'D Voor Sin echt uit de clan gesmeten wordt kan ze zichzelf beter nuttig maken Ja ik ga ook lekker posten met dit accountje nu <3 (vind zo'n kleurtje alleen cowl c:) |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| - Mistpaw* schreef:
- Oh ja, zit ik er weer met m'n schele kop overheen te lezen. Sorry!
We houden nog wel van je hoor schatje <3 |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:15 | |
| - Butterstar schreef:
- Mistpaw* schreef:
We houden nog wel van je hoor schatje <3 Ikke ni! howl is gemeen ;p |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:15 | |
| - Cyber schreef:
- Butterstar schreef:
- Mistpaw* schreef:
We houden nog wel van je hoor schatje <3 Ikke ni! howl is gemeen ;p Howl is alleen gemeen als die kat het verdiend :') @Miem: Ik hou ook nog van jou <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:16 | |
| Yaaay we moeten topic Kiek >3 _________________________
Hmm Velirane begint echt meer en meer haat te krijgen aan bc dit is leuk :') |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:19 | |
| - Mistpaw* schreef:
- Cyber schreef:
- Butterstar schreef:
- Mistpaw* schreef:
We houden nog wel van je hoor schatje <3 Ikke ni! howl is gemeen ;p Howl is alleen gemeen als die kat het verdiend :')
@Miem: Ik hou ook nog van jou <3 OW ow Cyber heeft teveel haters T^T ma segeeeei wat haat howl Cyby? |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:26 | |
| - Cyber schreef:
- Mistpaw* schreef:
- Cyber schreef:
- Butterstar schreef:
- Mistpaw* schreef:
We houden nog wel van je hoor schatje <3 Ikke ni! howl is gemeen ;p Howl is alleen gemeen als die kat het verdiend :')
@Miem: Ik hou ook nog van jou <3 OW ow Cyber heeft teveel haters T^T ma segeeeei wat haat howl Cyby? Howl vind Cyber een arrogante Fox-hearted :') Veel te veel self-centered c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:27 | |
| - Mistpaw* schreef:
- Cyber schreef:
- Mistpaw* schreef:
- Cyber schreef:
- Butterstar schreef:
- Mistpaw* schreef:
@Miem: Ik hou ook nog van jou <3 OW ow Cyber heeft teveel haters T^T ma segeeeei wat haat howl Cyby? Howl vind Cyber een arrogante Fox-hearted :') Veel te veel self-centered c: Veli zou Howl mogen :') |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:27 | |
| Veli en Howl BFF's for lyfe <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:28 | |
| WAhahaha als hij nou nog ff niet in BC zat was dat zo x'D |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:29 | |
| - Mousekit. schreef:
- Rudekit schreef:
- Mousekit. schreef:
- Ooh en nu ben ik bang dat Sara niet meer actief is, en dan heb ik een inactieve mentor voor Mouse ;w;
Sara van Droppaw, Dappledrop,Burningflight, Iceshard, Quietspell envoorts..? Volgens mij niet ^^ Degene van Ashenkit, Bitterfray en Aspenstorm. Ik weet niet of dat dezelfde is? Oh ja laat maar ;D Het is idd een andere Sara die je bedoeld ^-^ |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:37 | |
| Loïs gaat huiswerk maken :") Doei! |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:47 | |
| |
|
| |
Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:47 | |
| recensies schrijven is stom als je ziek bent >< |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 15:04 | |
| Ik had vandaag maar 1 normaal vak. EN, CKV, LO, LO, Studieuur. Ik kan nu eigenlijk gewoon weg, maar ik ben braaf. |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 15:11 | |
| *Haalt diep adem* Damnit, ik zit deze recensie echt compleet te verprutsen *Doet Word uit* |
|
| |
Babs 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 15:23 | |
| Dan komt het een andere keer c:
---
Awh Mistpaw, crushing Cinna's dreams in one post <\3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |