We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ergens wil ik nog een kitten maar ik wacht tot een nieuw cute nestje c: Laten we eens beginnen te posten met de cutie Breakingkit <3
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Die mysterieuze kit doet het hem wel ja >3 Eigenlijk moeten Tall en Ash maar eens een topic over dat probleem, als je durft 8) Tattle? Wow, dat klinkt best cute tbh :')
Natuurlijk gaat 'ie dat denken @Butterkit shameonme4notknowingthyname Dat is namelijk ook Ash' plan >3
Ei i n d e l i jk hahah Als jij maakt O:-)
Brightspots
StarClan
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Oeeeh gaaf Nath ! Ik heb zelf lenzen omdat ik de stap naar een bril niet aandurfde :') En nu gaan we echt switchen naar Breaking
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Ehehehe, nou, er zijn nu alleen poezen als hoge rangs dus... Maybe Butter I is a 'Girls rule' leader en then u have to do your best and and idek where this is going and why i switched to english
Brightspots
StarClan
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016