|
|
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:04 | |
| - Zealspark schreef:
- De dag dat m'n ma weer huishoudelijke taken mag doen is de dag dat ik feest ga vieren, srsly :'D
- heeft zonet afwas gedaan, opgeruimd, gestofzuigd en gekuist -
Ik ben dood nu. uhm dat doe ik soort van elke dag naast mijn 45 uurige werkweek, 7 uur reizen in de week. sinds ik 11 ben (toen geen 45 urige werkweek tho.) |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:05 | |
| wie is er bereid om mij te helpen met een goeie lay-out te maken voor m'n site? HTML kennis en CSS kennis is hiervoor verplicht ^^ Stuur me alsjeblieft een pm! Ik ben namelijk echt en knuus in lay-outs maken en ik wil een mooie lay-out voor m'n RPG, zodat het ook echt actief kan worden. |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:08 | |
| heb er al een die ik onderhoud sorry~ ja kan via kickstart proberen (die is geloof nog actief) en anders via Ondersteun.actieforum.com. |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:13 | |
| - Shiverthought schreef:
- Zealspark schreef:
- De dag dat m'n ma weer huishoudelijke taken mag doen is de dag dat ik feest ga vieren, srsly :'D
Ik ben dood nu. uhm dat doe ik soort van elke dag naast mijn 45 uurige werkweek, 7 uur reizen in de week. sinds ik 11 ben (toen geen 45 urige werkweek tho.) Well, ik sta iedere week om vijf uur op, moet iedere dag vier uur reizen (word vanaf deze week vijf uur per dag) dus dat maakt 25 uur reizen. Daarbij ben ik ook nog maar 15, en tot zover ik weet zijn er niet veel kinderen die dat op die leeftijd al moeten doen. Meehelpen daarentegen is anders, maar echt al het hele huishouden. Was doen voor vijf man, koken voor vijf man en zulke dingen? Ik vond je reactie nogal neerhalend, sorry. (A) c: |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:16 | |
| @ Babs; Normaalverdeling ens in van die klokfiguren Well, een iets te lange pauze genomen, let's go learn D; |
|
| |
Kath 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:22 | |
| - Zealspark schreef:
- Shiverthought schreef:
- Zealspark schreef:
Ik ben dood nu. uhm dat doe ik soort van elke dag naast mijn 45 uurige werkweek, 7 uur reizen in de week. sinds ik 11 ben (toen geen 45 urige werkweek tho.) Well, ik sta iedere week om vijf uur op, moet iedere dag vier uur reizen (word vanaf deze week vijf uur per dag) dus dat maakt 25 uur reizen. Daarbij ben ik ook nog maar 15, en tot zover ik weet zijn er niet veel kinderen die dat op die leeftijd al moeten doen. Meehelpen daarentegen is anders, maar echt al het hele huishouden. Was doen voor vijf man, koken voor vijf man en zulke dingen?
Ik vond je reactie nogal neerhalend, sorry. (A) c: Lol, ik voel me nu wel een lui stuk vreten vergeleken met jullie xD |
|
| |
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:23 | |
| - Zealspark schreef:
- Shiverthought schreef:
- Zealspark schreef:
Ik ben dood nu. uhm dat doe ik soort van elke dag naast mijn 45 uurige werkweek, 7 uur reizen in de week. sinds ik 11 ben (toen geen 45 urige werkweek tho.) Well, ik sta iedere week om vijf uur op, moet iedere dag vier uur reizen (word vanaf deze week vijf uur per dag) dus dat maakt 25 uur reizen. Daarbij ben ik ook nog maar 15, en tot zover ik weet zijn er niet veel kinderen die dat op die leeftijd al moeten doen. Meehelpen daarentegen is anders, maar echt al het hele huishouden. Was doen voor vijf man, koken voor vijf man en zulke dingen?
Ik vond je reactie nogal neerhalend, sorry. (A) c: kudos to you both ik doe helemaal niks |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:24 | |
| - Sagepaw' schreef:
- Zealspark schreef:
- Shiverthought schreef:
- Zealspark schreef:
Ik vond je reactie nogal neerhalend, sorry. (A) c: kudos to you both
ik doe helemaal niks + 1 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:29 | |
| Ik heb misschien ook wat overdreven xD Koken doe ik nu weer niet maar meestal m'n broer c: Mijn moeder is gewoon al drie keer geopereerd aan haar beide schouders en mag momenteel niets doen.
Geloof me, anders zat ik gewoon ook de hele tijd op m'n luie gat. xD |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:29 | |
| - Zealspark schreef:
- Shiverthought schreef:
- Zealspark schreef:
Ik vond je reactie nogal neerhalend, sorry. (A) c: Dat vond ik van jou reactie net zo min, gezien ik al 9 jaar een moeder heb die niets kan door haar hernia en ik dus het zelfde doe sinds ik 11 ben. Ik heb het niet over mee helpen ik heb het over werkelijk een huis schoonmaken, koken, voor alle beesten zorgen. Terwijl ik naar schoolga 45 uur werk en een broertje heb met een stoornis. aka ik sta om 5 uur op. maak mn brood en zorg dat er eten is voor bro chan, pa chan terwijl mn moeder al een uur wakker is maar niets kan omdat het pijn doet. dan ga ik naar school tot 5 uur kom om 7 uur thuis (spits yay) doe ik de was etc etc etc anders word het een 10 pagina lang bericht. Daarbij heb ik 2 banen en heb ik zelf spit ^^. Dus vonden we elkaars reactie neerhalend. ^^. Weet namelijk dat ik wilde laten weten dat je niet alleen bent |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:33 | |
| Ik ben er niet kwaad om, wou gewoon even m'n gedacht zeggen. Sorry tho als mijn reactie neerhalend was, was niet de bedoeling. (A)
Ik zal maar eens gaan posten met Zeal, heb weer veel in te halen :') jullie zijn veel te actief |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:35 | |
| Nou dan zeggen we gewoon even oops sorry was niet zo bedoeld ^^. Want bedoelde het echt niet zo neerhalend als het mij kennende overkwam *pats head* |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:37 | |
| Ziet de naam Eternity* OMFG brats gonne be pissed |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:38 | |
| - Shiverthought schreef:
- Nou dan zeggen we gewoon even oops sorry was niet zo bedoeld ^^.
Want bedoelde het echt niet zo neerhalend als het mij kennende overkwam *pats head* Ik vind juist knap dat je zoveel doet, ik doe het gewoon omdat ik anders straf krijg lui kind dat ik ben xDIk snap dat van je moeder trouwens! De mijne heeft ook twee hernia's in haar rug en spierreuma. Enkel is die van haar nog niet zo erg dat ze echt niets kan doen /: Ik was gewoon wat pissed xD Sorry tho<3 |
|
| |
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:41 | |
| en dan kom je erachter dat je nog een extra hoofdstuk had moeten leren voor je tentamen morgen c': |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:43 | |
| ^^. helemaal goed yo xD
Ps is cyberlaura hier |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:44 | |
| Ik ga gewoon prepared zijn. |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:48 | |
| Ben bacckkkkkk (what do you want from me :p)
@san, omg jah hun mams is terug T^T |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:50 | |
| - Cyber schreef:
- Ben bacckkkkkk (what do you want from me :p)
@san, omg jah hun mams is terug T^T lol ik zie haar al, Yo Bitches mommy's back ! what did i miss? Brat Cyber zira:.... are you F***king siri? xDD |
|
| |
boze grasspriet 116 Actief Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 19:54 | |
| Cherish heeft een update gekregen~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|