|
|
Babs 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 12:45 | |
| |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 12:54 | |
| Jezus Ace komt nooit meer vrij hoor :"D Die moet voor eeuwig onder toezicht na zn incidentje |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 13:17 | |
| - Cinnamonkit, schreef:
- Ace bezoekt niks meer, Shrew, Inner en Smoke villen 'm. En Tall gooit 'm daarna denk ik in het ravijn, hahahah.
Vervolgens haalt Sin hem weer omhoog en smijt m opnieuw naar beneden :') |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 13:24 | |
| |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 13:26 | |
| rond waar zit het waz? kan nu niet alles kijken namelijk xd |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 13:32 | |
| |
|
| |
Michelle 296 Actief I am made of LoVe
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 13:33 | |
| Ik ga het even bekijken c: |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 13:34 | |
| Nosssss, Sin moet aan zijn kant staan xD
Dan neemt Ace zijn bodyguards gewoon mee xD gosh, moet je eens voorstellen als Smoke die taak op zich zou krijgen (a') |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 13:35 | |
| - Mousekit. schreef:
- Ooh en nu ben ik bang dat Sara niet meer actief is, en dan heb ik een inactieve mentor voor Mouse ;w;
Sara van Droppaw, Dappledrop,Burningflight, Iceshard, Quietspell envoorts..? |
|
| |
Michelle 296 Actief I am made of LoVe
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 13:36 | |
| - Acefray schreef:
- Nosssss, Sin moet aan zijn kant staan xD
Dan neemt Ace zijn bodyguards gewoon mee xD gosh, moet je eens voorstellen als Smoke die taak op zich zou krijgen (a') Hmm Misschien dat ze m stiekem steunt x'D En m helpt ontsnappen maar tegelijk doet ze coowl en smijt hem uit bomen :') @Waz, Awesomeeeh!!! Hihi plannen voor Veli <3 |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 13:48 | |
| - Rudekit schreef:
- Mousekit. schreef:
- Ooh en nu ben ik bang dat Sara niet meer actief is, en dan heb ik een inactieve mentor voor Mouse ;w;
Sara van Droppaw, Dappledrop,Burningflight, Iceshard, Quietspell envoorts..? Volgens mij niet ^^ Degene van Ashenkit, Bitterfray en Aspenstorm. Ik weet niet of dat dezelfde is? |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 13:49 | |
| - Velirane schreef:
- Acefray schreef:
Dan neemt Ace zijn bodyguards gewoon mee xD gosh, moet je eens voorstellen als Smoke die taak op zich zou krijgen (a') Hmm Misschien dat ze m stiekem steunt x'D En m helpt ontsnappen maar tegelijk doet ze coowl en smijt hem uit bomen :') Nauw, beter als niks xD Maar om hem uit een boom te gooien moet je hem er eerst in krijgen >3 En Ace is niet echt lichtvoetig xD |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 13:49 | |
| - Acefray schreef:
- Velirane schreef:
- Acefray schreef:
Dan neemt Ace zijn bodyguards gewoon mee xD gosh, moet je eens voorstellen als Smoke die taak op zich zou krijgen (a') Hmm Misschien dat ze m stiekem steunt x'D En m helpt ontsnappen maar tegelijk doet ze coowl en smijt hem uit bomen :') Nauw, beter als niks xD Maar om hem uit een boom te gooien moet je hem er eerst in krijgen >3 En Ace is niet echt lichtvoetig xD Alsof Sin dat wel is :') |
|
| |
Kath 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 13:56 | |
| - Mousekit. schreef:
- Kath, als je geaccepteerd bent in een Clan mag je posten. Een naamkleuring duurt meestal 1/2 dagen, maar is dus niet verplicht om te posten - als je geaccepteerd bent is 't goed en mag je RPG-en ^^.
En wil je dat je naam gekleurd wordt moet je je aanmelden in de groep van de Clan, dat wordt duidelijk aangegeven ;') dus ik weet niet of je dit gedaan hebt? Zo niet, even doen, want anders wordt je naam niet gekleurd. Ja ik heb me al aangemeld en ben al goedgekeurd , moet alleen nog wachten tot m'n naam kleurt alleen ik vind t zo lang duren. Niet dat daar natuurlijk iets aan te doen is. Even minder ongeduldig zijn Cx wist alleen niet dat dat afhankelijk was van de leader ^^" (d8 dat zoiets automatisch ging). Maar thx voor het antwoorden ^^ |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 13:59 | |
| - Flashingthought schreef:
- Mousekit. schreef:
- Kath, als je geaccepteerd bent in een Clan mag je posten. Een naamkleuring duurt meestal 1/2 dagen, maar is dus niet verplicht om te posten - als je geaccepteerd bent is 't goed en mag je RPG-en ^^.
En wil je dat je naam gekleurd wordt moet je je aanmelden in de groep van de Clan, dat wordt duidelijk aangegeven ;') dus ik weet niet of je dit gedaan hebt? Zo niet, even doen, want anders wordt je naam niet gekleurd. Ja ik heb me al aangemeld en ben al goedgekeurd , moet alleen nog wachten tot m'n naam kleurt alleen ik vind t zo lang duren. Niet dat daar natuurlijk iets aan te doen is. Even minder ongeduldig zijn Cx wist alleen niet dat dat afhankelijk was van de leader ^^" (d8 dat zoiets automatisch ging). Maar thx voor het antwoorden ^^ Heb je je wel gemeld voor je naam kleuren? Want normaal als je je dan ook gelijk meld wordt dat wel meteen gedaan. Maar als je jezelf niet in de groep meld kan je lang wachten ^^' https://www.warriorcatsnl.com/g6-shadowclan |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:01 | |
| - Flashingthought schreef:
- Mousekit. schreef:
En wil je dat je naam gekleurd wordt moet je je aanmelden in de groep van de Clan, dat wordt duidelijk aangegeven ;') dus ik weet niet of je dit gedaan hebt? Zo niet, even doen, want anders wordt je naam niet gekleurd. Ja ik heb me al aangemeld en ben al goedgekeurd , moet alleen nog wachten tot m'n naam kleurt alleen ik vind t zo lang duren. Niet dat daar natuurlijk iets aan te doen is. Even minder ongeduldig zijn Cx wist alleen niet dat dat afhankelijk was van de leader ^^" (d8 dat zoiets automatisch ging). Maar thx voor het antwoorden ^^ Je hoeft niet te wachten tot je naam gekleurd is om te RPG-en ^^ |
|
| |
Kath 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:03 | |
| - Rowanflight schreef:
- Flashingthought schreef:
- Mousekit. schreef:
En wil je dat je naam gekleurd wordt moet je je aanmelden in de groep van de Clan, dat wordt duidelijk aangegeven ;') dus ik weet niet of je dit gedaan hebt? Zo niet, even doen, want anders wordt je naam niet gekleurd. Ja ik heb me al aangemeld en ben al goedgekeurd , moet alleen nog wachten tot m'n naam kleurt alleen ik vind t zo lang duren. Niet dat daar natuurlijk iets aan te doen is. Even minder ongeduldig zijn Cx wist alleen niet dat dat afhankelijk was van de leader ^^" (d8 dat zoiets automatisch ging). Maar thx voor het antwoorden ^^ Heb je je wel gemeld voor je naam kleuren? Want normaal als je je dan ook gelijk meld wordt dat wel meteen gedaan. Maar als je jezelf niet in de groep meld kan je lang wachten ^^' https://www.warriorcatsnl.com/g6-shadowclan Yup heb me al gemeld en dr staat dat ik lid ben dus tis afwachten denk EDIT: @hierboven, weet ik, heb ook al een gepost xD vind t gwn fijn als mn naam kleurt :p
Laatst aangepast door Flashingthought op ma 26 okt 2015 - 14:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:04 | |
| - Rowanflight schreef:
- Acefray schreef:
- Velirane schreef:
- Acefray schreef:
Dan neemt Ace zijn bodyguards gewoon mee xD gosh, moet je eens voorstellen als Smoke die taak op zich zou krijgen (a') Hmm Misschien dat ze m stiekem steunt x'D En m helpt ontsnappen maar tegelijk doet ze coowl en smijt hem uit bomen :') Nauw, beter als niks xD Maar om hem uit een boom te gooien moet je hem er eerst in krijgen >3 En Ace is niet echt lichtvoetig xD Alsof Sin dat wel is :') Ace is dik, Sin niet xD Maar als hij toch vast zit kunnen ze wel gaan verbouwen (a') |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:05 | |
| Ik zag dat je geaccepteerd was door Nath (Inner) Die kan je naam niet kleuren. Dat kan alleen Soof (Shrew) Komt snel genoeg wel online. Ga gewoon lekker posten en hetkomt vanzelf wel. Tis maar een kleurtje.
@Jamie, sowieso ja x'D Voor Sin echt uit de clan gesmeten wordt kan ze zichzelf beter nuttig maken |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 okt 2015 - 14:06 | |
| Hi guys :3 hebben jullie nog vakantie? (Ik heb nog school ><) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|