We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ooh en nu ben ik bang dat Sara niet meer actief is, en dan heb ik een inactieve mentor voor Mouse ;w;
Sara van Droppaw, Dappledrop,Burningflight, Iceshard, Quietspell envoorts..?
Volgens mij niet ^^ Degene van Ashenkit, Bitterfray en Aspenstorm. Ik weet niet of dat dezelfde is?
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Dan neemt Ace zijn bodyguards gewoon mee xD gosh, moet je eens voorstellen als Smoke die taak op zich zou krijgen (a')
Hmm Misschien dat ze m stiekem steunt x'D En m helpt ontsnappen maar tegelijk doet ze coowl en smijt hem uit bomen :')
Nauw, beter als niks xD Maar om hem uit een boom te gooien moet je hem er eerst in krijgen >3 En Ace is niet echt lichtvoetig xD
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Rowanflight
StarClan
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
Kath, als je geaccepteerd bent in een Clan mag je posten. Een naamkleuring duurt meestal 1/2 dagen, maar is dus niet verplicht om te posten - als je geaccepteerd bent is 't goed en mag je RPG-en ^^.
En wil je dat je naam gekleurd wordt moet je je aanmelden in de groep van de Clan, dat wordt duidelijk aangegeven ;') dus ik weet niet of je dit gedaan hebt? Zo niet, even doen, want anders wordt je naam niet gekleurd.
Ja ik heb me al aangemeld en ben al goedgekeurd , moet alleen nog wachten tot m'n naam kleurt alleen ik vind t zo lang duren. Niet dat daar natuurlijk iets aan te doen is. Even minder ongeduldig zijn Cx wist alleen niet dat dat afhankelijk was van de leader ^^" (d8 dat zoiets automatisch ging). Maar thx voor het antwoorden ^^
No matter how wide you stretch your fingers, your paws will always be too small to catch all the pain you want to heal.
Rowanflight
StarClan
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
Kath, als je geaccepteerd bent in een Clan mag je posten. Een naamkleuring duurt meestal 1/2 dagen, maar is dus niet verplicht om te posten - als je geaccepteerd bent is 't goed en mag je RPG-en ^^.
En wil je dat je naam gekleurd wordt moet je je aanmelden in de groep van de Clan, dat wordt duidelijk aangegeven ;') dus ik weet niet of je dit gedaan hebt? Zo niet, even doen, want anders wordt je naam niet gekleurd.
Ja ik heb me al aangemeld en ben al goedgekeurd , moet alleen nog wachten tot m'n naam kleurt alleen ik vind t zo lang duren. Niet dat daar natuurlijk iets aan te doen is. Even minder ongeduldig zijn Cx wist alleen niet dat dat afhankelijk was van de leader ^^" (d8 dat zoiets automatisch ging). Maar thx voor het antwoorden ^^
Heb je je wel gemeld voor je naam kleuren? Want normaal als je je dan ook gelijk meld wordt dat wel meteen gedaan. Maar als je jezelf niet in de groep meld kan je lang wachten ^^' https://www.warriorcatsnl.com/g6-shadowclan
Because we always have a choice even when it feels like we don't.
Je hoeft niet te wachten tot je naam gekleurd is om te RPG-en ^^
Z I R A - P R E V I O U S C O M M A N D E R - D E A D
Heb je je wel gemeld voor je naam kleuren? Want normaal als je je dan ook gelijk meld wordt dat wel meteen gedaan. Maar als je jezelf niet in de groep meld kan je lang wachten ^^' https://www.warriorcatsnl.com/g6-shadowclan
Yup heb me al gemeld en dr staat dat ik lid ben dus tis afwachten denk
EDIT: @hierboven, weet ik, heb ook al een gepost xD vind t gwn fijn als mn naam kleurt :p
Ik zag dat je geaccepteerd was door Nath (Inner) Die kan je naam niet kleuren. Dat kan alleen Soof (Shrew) Komt snel genoeg wel online. Ga gewoon lekker posten en hetkomt vanzelf wel. Tis maar een kleurtje.
@Jamie, sowieso ja x'D Voor Sin echt uit de clan gesmeten wordt kan ze zichzelf beter nuttig maken
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank: