We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
en inactief maar wil ik actief: Deathkit (Deathwish) Poespoes Black Pearl
@San, omg ik HOU VAN DAT LIEDJE
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
ik vraag me af of je ook deze kent? ' i know dat liedje is awesome x3 hij past ook echt bij Gamzee
nee dat ken ik niet :3 wel leuke toontjes. Gamzee? Accountje van je? (dat ik nog niet ken)? :3
Brat
Member
@San, owww *hits herself* ik ben zo slecht in namen (Al zal ik Rose's naam nooit vergeten <3)
@Hierboven, Hehe CYBER IS FAMOUS ON THE INTERNET. Ik vind het leuk dat ie bekend is :p en ja ik ken hen wel maar ben dan ook al lang op warriorcats xd iets van 2.5 of 3 jaar.
Brat
Member
ik heb nog een dyingkit - dyingwish en een Finalkit- finalfantasy oh ik ben ooit echt op een rampage geweest met accs aanmaken.
whoehoe sleepying en northern zijn bekend-ish ja cyber, iedereen kent cyber wel denk.
Cyber is een legende <3
omg you guys makes me so happeh xD nu ben ik trots op Cyber
Brat
Member
ik heb nog een dyingkit - dyingwish en een Finalkit- finalfantasy oh ik ben ooit echt op een rampage geweest met accs aanmaken.
whoehoe sleepying en northern zijn bekend-ish ja cyber, iedereen kent cyber wel denk.
Cyber is een legende <3
You should be ! Cyber is mijn grote voorbeeld voor Brat :3 en Cyber was een van mijn eerst fav cats <3
omg omg en ik maar denken "Die katten hier zijn zoveel cooler dan Cyber :c zie nou maar Brat en Zira!" (echt ik kijk op naar Brat en Zira xD) Im so proud and happy x3
Brat
Member
Cyber is een legende <3
You should be ! Cyber is mijn grote voorbeeld voor Brat :3 en Cyber was een van mijn eerst fav cats <3
omg omg en ik maar denken "Die katten hier zijn zoveel cooler dan Cyber :c zie nou maar Brat en Zira!" (echt ik kijk op naar Brat en Zira xD) Im so proud and happy x3
siri? Awww dat doet me wel goed om te horen x3 Al is Brat nog lang niet zo ver als Cyber en Cyber blijft mijn held<3 en mijn grote voorbeeld c: ga vooral met hem door meid hij is to awesome <33
Cyber is van Rogue naar Bc gegaan, er zijn veel nieuwe nestjes bijgekomen, er zijn kittens gekitnapt, een gevecht bc x wc (moet nog komen) en bc x tc (bezig) en eummm.. eigenlijk best veel xD
eumm.. waar moet je een facebook pagina promoten? :3 ik heb er een van Cyber aangemaakt (ook zodat ik zowat alles kan bijhouden en mn zusje en mams op de hoogte kan houden) https://www.facebook.com/CyberWarriorcats?ref=bookmarks
EDIT/ @ Brat, ow en ik heb nog getwijfeld om hem te laten sterven omdat ik soms echt slecht lijk te posten met hem en hem stomme fouten laat begaan xD maar dan zou wel CJ komen, Cyber Junior :3
Brat
Member
Cyber is van Rogue naar Bc gegaan, er zijn veel nieuwe nestjes bijgekomen, er zijn kittens gekitnapt, een gevecht bc x wc (moet nog komen) en bc x tc (bezig) en eummm.. eigenlijk best veel xD
Zie total awesomeness x3
eumm.. waar moet je een facebook pagina promoten? :3 ik heb er een van Cyber aangemaakt (ook zodat ik zowat alles kan bijhouden en mn zusje en mams op de hoogte kan houden) https://www.facebook.com/CyberWarriorcats?ref=bookmarks
laura moet dit kennen x3 * Wijst naar de helloween topic*
IKZIEHOMESTUCK :O
Brat
Member