We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack ma 26 okt 2015 - 13:29
Algemene informatie
Naam: Heather Rang: Young one Clan: Bloodclan Clanleader: Claw Geslacht: Vrouwelijk Leeftijd: 6-12 moons
Innerlijk
Persoonlijkheid:
Arrogant-Onzeker
Arrogant Heather vind zichzelf beter dan haar eventuele broertjes en zusjes en alle andere katten van haar rang. Ze is niet bang om dat te zeggen en als iemand iets tegen haar zegt doet ze heel droog alsof het haar niks kan schelen. Later zal ze die kat wel laten weten dat er met haar niet te spotten valt. Ze bedenkt graag allerlei gemene plannen en wil haar status onder de jonge bloodclanners altijd zo hoog mogelijk houden. Eigenlijk lijkt ze veel op haar moeder Eternity dus.
Onzeker Een kitten wordt niet slecht geboren maar slecht gemaakt. Zelfs de roekeloze Heather heeft een zwakke kant, veroorzaakt door haar moeder. Haar moeder gaf eigenlijk niet om haar kits. Het leek wel alsof het haar niet boeide als ze iets goed deed. Maar als ze iets fout deed kreeg ze hard op haar kop. Hierdoor is ze in de buurt van haar moeder en bloodclanners die hoger in de rang staan dan haarzelf heel onzeker. Ze wil zichzelf nog steeds altijd bewijzen tegenover haar moeder.
Vind leuk: Aandacht, complimentjes Heeft een hekel aan: Katten die zichzelf beter vinden Angsten: Faalangst tegenover haar moeder
Uiterlijk:
Lichaamsbouw: Licht gespierd Vacht: Calico Ogen: Odd eyed (een oog felblauw en de andere vaalgroen) Pootkussens en neus: Zacht roze Accessoires: Nog geen halsband Littekens: Niet vanbuiten
Plaatje:
Op gimp verander ik de ogen als ik ava en setje maak
Banden
Ouders: Eternity X Onbekend Broers/zussen: Misschien dat iemand nog een broertje of zusje wilt bespelen? Overige familie: Cyber, Brat, Zira, Lonelydeath ETC. Verliefd op: Nog niemand... Partner: / Kittens: / Vrienden: / Vijanden: / Kennissen: /
Geschiedenis
Een paar jaar nadat Clover was omgekomen vond Eternity, een witte poes met blauwe ogen, een nieuw 'slachtoffer'. Na een paar korte ontmoetingen met de onschuldige rogue kater was ze zwanger van Heather (en eventuele broers/zussen). Eternity gaf de rogue de schuld en ging bij hem weg. Niemand weet wat er met de vader van Heather is gebeurt maar als je Eternity kent weet je dat ze gevaarlijk kan zijn. De bevalling liep redelijk, afgezien van het feit dat Eternity er totaal geen zin in had nog een nestje op te moeten voeden. Eternity gaf Heather haar naam omdat haar kittens geboren werden in een struik met heide (ze beviel daar voor de privacy). Heather werd opgevoed alsof ze niks was. Het leek wel alsof niks wat ze deed goed was. Als ze een gevecht won was het volgens haar moeder 'beginnersgeluk'. Door die kritiek is Heather zich arrogant en een tikkie b*tchy gaan gedragen tegenover katten van haar leeftijd, maar bij haar moeder is ze juist onzeker en stil. Ze wil altijd een manier vinden om zich tegenover haar moeder te bewijzen.
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack di 27 okt 2015 - 18:19
@Inge, probeer eens een voorbeeldpost te schrijven? :3 klinkt wel een goed account.
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack di 27 okt 2015 - 18:24
Hé Laura, het lijkt mij niet helemaal handig als we nog meer sibs doen voor Zira, Brat en Weaselfang - dat loopt voor mijn gevoel een beetje scheef in de RPG ;D halfsibjes is een heel ander verhaal natuurlijk, want dat kan gewoon nog. Aangezien Eternity best met wat katten heeft gerotzooid hehe
Eternity
Member
|-/annah 109 Actief
CAT'S PROFILE Age: ❁7 Years old, can't beat me. Because I'm kinda invincible. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack di 27 okt 2015 - 18:25
Zira schreef:
Hé Laura, het lijkt mij niet helemaal handig als we nog meer sibs doen voor Zira, Brat en Weaselfang - dat loopt voor mijn gevoel een beetje scheef in de RPG ;D halfsibjes is een heel ander verhaal natuurlijk, want dat kan gewoon nog. Aangezien Eternity best met wat katten heeft gerotzooid hehe
Don't judge me >
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack di 27 okt 2015 - 18:35
Eternity schreef:
Zira schreef:
Don't judge me >
mmm ja maar ik had ook verstaan van Inge dat dit account geen zus was van Zira en Brat maar van nog een andere kater? :3 Het was ook eigenlijk mijn bedoeling om echte siblings voor Cyber te zoeken. Maar halfsibs kan ook wel denk ik, zolang het er niet teveel word :3
Eternity
Member
|-/annah 109 Actief
CAT'S PROFILE Age: ❁7 Years old, can't beat me. Because I'm kinda invincible. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack di 27 okt 2015 - 18:36
Ja, Eternity is al teleurgesteld genoeg door Brat, Zira en Cyber xD
OMG ze kan het echt niet uitstaan dat haar kinderen zo geschrokken doen xD
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack di 27 okt 2015 - 19:20
Leah
123 is so simple as abc, that you're in my mind like a melody
Name: Leah Meaning: niet uitbundig, vermoeiend Leah werd in haar kittentijd zo genoemd omdat ze erg druk was en alles perfect wou. Age: 5 Years Sibs: Cyber, Lonelydeath (I guess?) Half: Brat, Zira, Weaselfang, ETC. Mother: Eternity | Damn I hate you, you made me who I am now Father: Clover | I bet my mother lied about all your 'bad' times
Leah is het evenbeeld van haar moeder qua uiterlijk. Ze heeft ook een witte vacht en dezelfde blauwe ogen. Als het niet kwam door het grote litteken op haar schouder zou je hun bijna niet uit elkaar houden. Toch heeft de kattin echter iets van haar vader weg en dat is een deel van zijn zwarte poten. Leah heeft dus een zwart voorpoot.
Haar karakter bestaat meer uit een stil, leergierig karakter. Ze leert graag veel over kruiden en is erg wijs. Ze kan goed dingen uitleggen en heeft een best goede zelfbeheersing. Ook doet ze haar best haar moeder te vergeven wat dus niet lukt. In ieder geval probeert ze altijd iemand te overtuigen, dat lukt meestal. Maar dat hing meer aan het karakter af.
Deze kattin is meer bezig met jagen, omdat ze daar erg goed in is. Met vechten is ze niet zo'n vechter. Meer houdt ze zich schuil totdat ze echt nodig is. Dan verzorgt ze katten eerder. Ergens in Fourtrees ontmoette ze een kat die haar vertelde over kruiden. Sindsdien is ze eraan gewend geraakt. Waardoor ze steeds meer met die dingen omging. Ze ontdekte dat het een wondermiddel was. Het hielp anderen pijn te verzachten of zelfs genezen. Leah wou het ooit uit proberen. Wat dus niet mocht van haar moeder.
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack wo 28 okt 2015 - 14:59
Een fel licht scheen in Heathers ogen. De zon kwam op en het beloofde een mooie dag te worden. Een nieuwe dag, een nieuwe kans... Heather rekte zich uit en gaapte waardoor je haar tanden kon zien. Ze wandelde rustig haar schuurtje uit. Kittens rondom haar weken uiteen als een soort bewegende tunnel waardoor Heather een pad had om door te lopen. Haar blik gleed rond, de kits die ze aankeek keken snel naar beneden. 'Goedemorgen Heather.' Zei een jonge poes die naast haar kwam lopen. 'Vandaag samen trainen?' Heather keek haar verbaasd aan. Niemand durfde met haar te trainen. Misschien bedoeld deze poes het wel goed... of ze wil me tijdens het trainen voor schut zetten waar iedereen bij was. Die gedachte spookte door het hoofd van Heather. 'Zie je niet dat ik bezig ben?' Snauwde ze tegen de poes. 'Ja, bezig met lopen zeker.' Zei de poes beledigt. 'Inderdaad, hoepel nu op of anders!' Schreeuwde Heather terwijl ze haar nagels uit haar poot schoot en die voor de poes haar gezicht hield, die nu maakte dat ze weg kwam. Ik heb geen vrienden nodig om de top te bereiken!
@Zira, Heather is dan halfzus. Ze heeft een andere vader dan Zira, Cyber, Brat ETC.
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack wo 28 okt 2015 - 19:09
ik weet dat in de aanmelding niet staat dat het een broer of zus wordt van Zier, maar ik zei het aan de hand van deze zin; je mag kiezen of hij/zij broer/zus is van Zira en Brat of van een ander nest. Maar onthoudt dus even dat dit idd de search is voor broers/zussen van Cyber en niet van Zira/Brat/Weaselfang. Ik vind twee zussen voor m'n Zierbeest wel genoeg! <3
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack vr 30 okt 2015 - 16:38
Anguish mag je aanmaken van me :3 en Heather is ook geaccepteerd.
Eternity
Member
|-/annah 109 Actief
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack vr 30 okt 2015 - 16:55
Ik vindt alles goed Maar kan het vanaf nu zijn dat de vader vreemd is gegaan? Eternity kan nooit in zoveel lane tijd zoveel kittens gebaart hebben. Ik zeg niet dat het onmogelijk is. Maar ze vindt het nestje van haar en Clover en Eaglebite al irritant genoeg en dan zou ze niet zo graag nóg een nestje willen. Tenzij ik het verkeerd heb en Heathrr en Anguish van Cybers netje komen. Verder heb ik er geen bezwaar mee maar ik gun Eternity toch wel wat meer vrije tijd en dan dus niet dat ze 24/7 op haar kitties moet passen, aangezien ze nu ook zwanger is.
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack vr 30 okt 2015 - 16:58
Anguish is de dochter van Clover dus is Eternity niet haar moeder maar misschien dat ze elkaar wel kunnen of dat ze wel haar moeder is? Wat jullie fijner vinden c:
Eternity
Member
|-/annah 109 Actief
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack vr 30 okt 2015 - 17:04
Jullie hoeven niet zoveel moeite te doen. Heather mag gewoon 6 manen blijven als je wilt. Het is nogsteeds realistisch
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack vr 30 okt 2015 - 17:08
Okay ik leg het wat beter uit xD
Anguish is de dochter van Clover, het was de bedoeling om haar moeder onbekend te maken dus is Clover in de tijd vreemd gegaan. Omdat ik haar iets jonger wil hebben dan Cyber, maar als jullie liever hebben dat Clover niet vreemd ging maak ik haar ietjes ouder en dan ze Anguish de hele zus van Cyber c: snap je het nu?
Eternity
Member
|-/annah 109 Actief
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack vr 30 okt 2015 - 17:09
Oooow, ja dat kan. Misschien dat Clover eerder vreemd is gegaan? En dat Eternity haar als eigen dochter behandelt maar haar gewoon wilt vermoorden? xD
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack vr 30 okt 2015 - 17:11
Ik vind het helemaal goed xD En ik heb met de topics meegekregen dat ze niet bepaald 'trots' is op haar kittens ect, dus Anguish gaat haar best doen xD
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack