[GZ] Brothers and sisters of the pack

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Cyber
Member
[GZ] Brothers and sisters of the pack Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimeza 24 okt 2015 - 10:47

[GZ] Brothers and sisters of the pack 2ccm8ly

Hi,

Ik zoek eigenlijk voor Cyber wat broers en/of zussen. Om zijn stamboom aan te vullen en om mee te kunnen posten.
Cyber is 50% procent Rogue en 50% Bloodclan.

Mother:
Eternity (Npc)
Alive in bc
Witte poes met hemelsblauwe ogen, zeer kritisch

Father:
Clover (Npc)
Dood door gevecht (denkt cyber)
werkelijke dood: Zelfmoord door tegen betaling bloodclanners hem te laten vermoorden
Zwart-witte kater met gifgroene ogen, huurmoordenaar

Broer:
Lonelydeath (rogue)
Leeft nog
leeft buiten warriorcats, komt soms terug naar warriorcats (als ze actief is)
zwarte kater

Er is een klein verhaal, namenlijk dat toen de kittens nog bij Eternity in de buik zaten Clover haar dwong om na de bevalling de kittens te vermoorden (ongewenste kittens) echter weigerde Eternity dat en verliet Clover haar. Niet veel later pleegde Clover zelfmoord en groeide de kittens op zonder vader en met een heel kritische moeder. Toen Cyber wat ouder was en verder dan het nest ging heeft hij zijn vader Clover dood gevonden. Iedereen in het nest was bang van Cyber omdat Cyber het meest op zijn vader leek als kitten. En hun vader was zeer gevreesd als huurmoordenaar. Cyber herrinert zich bijna niets meer van zijn siblings omdat hij heel vroeg het nest verlaten heeft.

Eisen:
-Actief zijn
-Het melden als je langere tijd inactief word
-Liefst al een aantal posten met een van je accounts of al langer op warrirorcats zodat ik weet dat je ervaring hebt (op warriorcats)

Extra:
-Zira, Brat en Weaselfang zijn halfzussen van Cyber. Zelfde moeder, andere vader
-stamboom: http://www.familyecho.com/?p=START&c=rlr6x3l44b&f=883468258220236237

Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
[GZ] Brothers and sisters of the pack Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimeza 24 okt 2015 - 14:20

Zo veel inspiratie voor een nieuw account en haar karakter past wel bij Cybers familie ^^

{{General}}
{{Name}} Anguish
{{Gender}} She-cat
{{Age}} 4 jaartjes?
{{Sexuality}} Hetero
{{Parents}} Clover x unknow
{{Siblings}} Cyber en de rest
{{Clan}} Bloodclan
{{Leader}} Claw, You are a good Leader but I'm better
{{Commander}} Zira, Look out for me
{{Rank}} Member
{{Futere ranks}} Commander?//Leader?

{{Outside}}
{{Build}} Stevig gebouwde poes
{{Fur colour}} Zwart met wit
{{Eye colour}} licht groen met wat blauwig
{{Fur length}} Halflang/langharig

{Inside}}
{{Likes}} Moorden, bedriegen, leiding hebben, familie
{{Dislikes}} Bemoeials, sneeuw, katten die haar commanderen
{{Character Keywords}}
Bazig//Flirterig//Jaloers//Beschermend//Gesloten//Bloeddorstig//Slim
{{Character Long}}
Anguish is al vanaf haar geboorte veel bezig met de leiding, leiding hebben is een van de dingen wat haar gewoon aantrekt. Ook zal ze dus alles doen om een plaatje hoger te komen dan de andere, en vaak bedenk ze plannetjes om iemand te over winnen. Ook is ze redelijk sterk voor een poes maar een stel hersens heb je ook nodig, ze houd niet van katten die met haar bemoeien of als ze alleen wilt zijn wilt ze alleen zijn, alleen zou ze wel veel met Cyber optrekken omdat hij misschien wel een tikje op haar lijkt en toch wel van haar familie houd, ze komt dan ook beschermend over. Katers versieren pas ook goed bij haar, ze zou zo ver gaan tot dat de katers alles voor haar doen en dan dump ze ze weer. Toch kan ze een tikje jaloers over komen, maar eigenlijk is ze best gesloten. Een band met haar familie heeft ze niet, alleen maar met Cyber omdat Clover ook zijn vader was, ze zult haar half siblings enz geen ene aandacht geven en eigenlijk bestaan ze gewoon niet voor der.

{{Extra?}}

Nog meer info? Geef een gil ^^

Laatst aangepast door Fortuna op wo 28 okt 2015 - 20:55; in totaal 2 keer bewerkt
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 15:07

*bump*

Iemand nog? Mag ook een al bestaand account zijn :3
Forestcall
Member
[GZ] Brothers and sisters of the pack Vwxgqfo
Little Witch
51
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Forestcall
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 15:40

Je mist Zira en Brat en Weaselfang;w;
Maar ja, zij is dan ook een half-zusje xd

Dus als je een broer of zus wordt van Cybje, wordt je ook automatisch familie van het Zierbeest, dus pas maar op :U
Lurkingfox
Member
[GZ] Brothers and sisters of the pack DPKsfdL
Romy
11
Actief

CAT'S PROFILE
Lurkingfox
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 15:44

Is het mogelijk dat Lurking een broer is van Cyber?
Ze verschillen niet veel leeftijd dus ik kan het altijd veranderen ^^
Foxkit*
Member
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 16:04

zit Lurking in een clan? Of is ie Rogue, bloodclan of kittypet? Cuz katten uit een clan gaat niet
Lurkingfox
Member
Romy
11
Actief

CAT'S PROFILE
Lurkingfox
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 16:05

Hij kan wel meteen na de geboorte naar SC gebracht worden,
Foxkit*
Member
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 16:11

dan liever niet sorry :3
Lightningvoice
Member
Hann
90
Actief
I'm sifting through the sand
Looking for pieces of broken hourglass
Trying to get it all back
Put it back together

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightningvoice
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 16:24

Is het mogelijk als het van een jonger nestje komt?
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 16:26

Dat mag ook :3 als half broer/zus of anders als plottwist dat Clover nog leefde toen de kittens geboren waren en Eternity bezwangerd is zonder dat het nest van Cyber dat wist. Bijna alles kan nog ^^
Lightningvoice
Member
Hann
90
Actief
Put it back together

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightningvoice
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 16:27

Dus ook dat die kittens 6 manen zijn?

Just curious
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 16:32

nee dat gaat niet :/ als het rechtstreekse broer/zus is dan kan hij/zij maar minimaal 4 jaar zijn. Wat wel kan is dat hij/zij een half broer/zus is. Dan mogen ze even goed pas geboren zijn :3 cuz Eternity leeft nog
(Als trouwens iemand inspiratie heeft om Eternity te bespelen, dat mag ook altijd)
Lightningvoice
Member
Hann
90
Actief
Put it back together

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightningvoice
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 16:33

Cyber schreef:
nee dat gaat niet :/ als het rechtstreekse broer/zus is dan kan hij/zij maar minimaal 4 jaar zijn. Wat wel kan is dat hij/zij een half broer/zus is. Dan mogen ze even goed pas geboren zijn :3 cuz Eternity leeft nog
(Als trouwens iemand inspiratie heeft om Eternity te bespelen, dat mag ook altijd)

You WISH YOU NEVER SAID THAT >:3

OP NAAR 10 MINUTES MAIL

Ik ga je moeder spelen, THAT'S IT!
Eternity
Member
|-/annah
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❁7 Years old, can't beat me. Because I'm kinda invincible.
Eternity
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 16:41

Hier is bae >3
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 16:44

omg xD das echt een bitch you know cx En als kit werd Cyb gehaat door haar xD I WISH I NEVER SAID THAT. Vanaf nu word de RPG een hel :3 (ze moet wel minstens 5 jaar zijn you know en Cyber word volgende winter 6)
Eternity
Member
|-/annah
109
Actief

CAT'S PROFILE
Eternity
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 16:47

Dus Eternity moet dan 7 jaar? idk
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 16:54

op zijn minst 6 jaar en 6 maanden :3 ivm vruchtbaarheid enzo. En 7 jaar is nog niet zo oud hoor, oud is pas vanaf 12 vind ik.
Yellowcloud
Member
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 16:59

Ik wil graag een nieuw acc aanmaken in bloodclan of rogue of kittypet. Het zou cool zijn als Cyber en mijn character dan halfbroer/zus kunnen zijn. Dat Eternity een player was ofzo? Idk, maar het lijkt me zo gaaf als we familie zijn. Als het ZOU kunnen dan maak zet ik alle info in een volgende post.
Eternity
Member
|-/annah
109
Actief

CAT'S PROFILE
Eternity
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 17:19

Yellowpaw* schreef:
Ik wil graag een nieuw acc aanmaken in bloodclan of rogue of kittypet. Het zou cool zijn als Cyber en mijn character dan halfbroer/zus kunnen zijn. Dat Eternity een player was ofzo? Idk, maar het lijkt me zo gaaf als we familie zijn. Als het ZOU kunnen dan maak zet ik alle info in een volgende post.

Don't blame it on me
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 18:10

mag van mij :3 je mag kiezen of hij/zij broer/zus is van Zira en Brat of van een ander nest. Maak gewoon een aanmeldingetje zodat ik er enig overzicht over heb :3 moet niets groots zijn. Ik weet dat jij een goede rpg'er bent dus je bent zowizo geaccepteerd.

@Romy, (ik hou nu al van Eternity xD) Je moet wel even bij Cyber charactertopic gaan kijken bij "the story of eternity" dan weet je haar verleden ongeveer :3

EDIT: hereneringstopic Cyb x Eternity? (dit word verchrikkelijk)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack   [GZ] Brothers and sisters of the pack Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: