| [GZ] Brothers and sisters of the pack | |
|
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: [GZ] Brothers and sisters of the pack za 24 okt 2015 - 10:47 | |
|
Hi, Ik zoek eigenlijk voor Cyber wat broers en/of zussen. Om zijn stamboom aan te vullen en om mee te kunnen posten. Cyber is 50% procent Rogue en 50% Bloodclan. Mother: Eternity (Npc) Alive in bc Witte poes met hemelsblauwe ogen, zeer kritisch Father: Clover (Npc) Dood door gevecht (denkt cyber) werkelijke dood: Zelfmoord door tegen betaling bloodclanners hem te laten vermoorden Zwart-witte kater met gifgroene ogen, huurmoordenaar Broer: Lonelydeath (rogue) Leeft nog leeft buiten warriorcats, komt soms terug naar warriorcats (als ze actief is) zwarte kater Er is een klein verhaal, namenlijk dat toen de kittens nog bij Eternity in de buik zaten Clover haar dwong om na de bevalling de kittens te vermoorden (ongewenste kittens) echter weigerde Eternity dat en verliet Clover haar. Niet veel later pleegde Clover zelfmoord en groeide de kittens op zonder vader en met een heel kritische moeder. Toen Cyber wat ouder was en verder dan het nest ging heeft hij zijn vader Clover dood gevonden. Iedereen in het nest was bang van Cyber omdat Cyber het meest op zijn vader leek als kitten. En hun vader was zeer gevreesd als huurmoordenaar. Cyber herrinert zich bijna niets meer van zijn siblings omdat hij heel vroeg het nest verlaten heeft. Eisen: -Actief zijn -Het melden als je langere tijd inactief word -Liefst al een aantal posten met een van je accounts of al langer op warrirorcats zodat ik weet dat je ervaring hebt (op warriorcats) Extra: -Zira, Brat en Weaselfang zijn halfzussen van Cyber. Zelfde moeder, andere vader -stamboom: http://www.familyecho.com/?p=START&c=rlr6x3l44b&f=883468258220236237
|
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack za 24 okt 2015 - 14:20 | |
| Zo veel inspiratie voor een nieuw account en haar karakter past wel bij Cybers familie ^^
{{General}} {{Name}} Anguish {{Gender}} She-cat {{Age}} 4 jaartjes? {{Sexuality}} Hetero {{Parents}} Clover x unknow {{Siblings}} Cyber en de rest {{Clan}} Bloodclan {{Leader}} Claw, You are a good Leader but I'm better {{Commander}} Zira, Look out for me {{Rank}} Member {{Futere ranks}} Commander?//Leader?
{{Outside}} {{Build}} Stevig gebouwde poes {{Fur colour}} Zwart met wit {{Eye colour}} licht groen met wat blauwig {{Fur length}} Halflang/langharig
{Inside}} {{Likes}} Moorden, bedriegen, leiding hebben, familie {{Dislikes}} Bemoeials, sneeuw, katten die haar commanderen {{Character Keywords}} Bazig//Flirterig//Jaloers//Beschermend//Gesloten//Bloeddorstig//Slim {{Character Long}} Anguish is al vanaf haar geboorte veel bezig met de leiding, leiding hebben is een van de dingen wat haar gewoon aantrekt. Ook zal ze dus alles doen om een plaatje hoger te komen dan de andere, en vaak bedenk ze plannetjes om iemand te over winnen. Ook is ze redelijk sterk voor een poes maar een stel hersens heb je ook nodig, ze houd niet van katten die met haar bemoeien of als ze alleen wilt zijn wilt ze alleen zijn, alleen zou ze wel veel met Cyber optrekken omdat hij misschien wel een tikje op haar lijkt en toch wel van haar familie houd, ze komt dan ook beschermend over. Katers versieren pas ook goed bij haar, ze zou zo ver gaan tot dat de katers alles voor haar doen en dan dump ze ze weer. Toch kan ze een tikje jaloers over komen, maar eigenlijk is ze best gesloten. Een band met haar familie heeft ze niet, alleen maar met Cyber omdat Clover ook zijn vader was, ze zult haar half siblings enz geen ene aandacht geven en eigenlijk bestaan ze gewoon niet voor der.
{{Extra?}}
Nog meer info? Geef een gil ^^
Laatst aangepast door Fortuna op wo 28 okt 2015 - 20:55; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 15:07 | |
| *bump*
Iemand nog? Mag ook een al bestaand account zijn :3 |
|
| |
Little Witch 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 15:40 | |
| Je mist Zira en Brat en Weaselfang;w; Maar ja, zij is dan ook een half-zusje xd
Dus als je een broer of zus wordt van Cybje, wordt je ook automatisch familie van het Zierbeest, dus pas maar op :U |
|
| |
Romy 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 15:44 | |
| Is het mogelijk dat Lurking een broer is van Cyber? Ze verschillen niet veel leeftijd dus ik kan het altijd veranderen ^^ |
|
| |
Lau 212 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 16:04 | |
| zit Lurking in een clan? Of is ie Rogue, bloodclan of kittypet? Cuz katten uit een clan gaat niet |
|
| |
Romy 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 16:05 | |
| Hij kan wel meteen na de geboorte naar SC gebracht worden, |
|
| |
Lau 212 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 16:11 | |
| |
|
| |
Hann 90 Actief I'm sifting through the sand
Looking for pieces of broken hourglass
Trying to get it all back
Put it back together
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 16:24 | |
| Is het mogelijk als het van een jonger nestje komt? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 16:26 | |
| Dat mag ook :3 als half broer/zus of anders als plottwist dat Clover nog leefde toen de kittens geboren waren en Eternity bezwangerd is zonder dat het nest van Cyber dat wist. Bijna alles kan nog ^^ |
|
| |
Put it back together
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 16:27 | |
| Dus ook dat die kittens 6 manen zijn?
Just curious |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 16:32 | |
| nee dat gaat niet :/ als het rechtstreekse broer/zus is dan kan hij/zij maar minimaal 4 jaar zijn. Wat wel kan is dat hij/zij een half broer/zus is. Dan mogen ze even goed pas geboren zijn :3 cuz Eternity leeft nog (Als trouwens iemand inspiratie heeft om Eternity te bespelen, dat mag ook altijd) |
|
| |
Put it back together
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 16:33 | |
| - Cyber schreef:
- nee dat gaat niet :/ als het rechtstreekse broer/zus is dan kan hij/zij maar minimaal 4 jaar zijn. Wat wel kan is dat hij/zij een half broer/zus is. Dan mogen ze even goed pas geboren zijn :3 cuz Eternity leeft nog
(Als trouwens iemand inspiratie heeft om Eternity te bespelen, dat mag ook altijd) You WISH YOU NEVER SAID THAT >:3 OP NAAR 10 MINUTES MAIL Ik ga je moeder spelen, THAT'S IT! |
|
| |
|-/annah 109 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ❁7 Years old, can't beat me. Because I'm kinda invincible.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 16:41 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 16:44 | |
| omg xD das echt een bitch you know cx En als kit werd Cyb gehaat door haar xD I WISH I NEVER SAID THAT. Vanaf nu word de RPG een hel :3 (ze moet wel minstens 5 jaar zijn you know en Cyber word volgende winter 6) |
|
| |
|-/annah 109 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ❁7 Years old, can't beat me. Because I'm kinda invincible.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 16:47 | |
| Dus Eternity moet dan 7 jaar? idk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 16:54 | |
| op zijn minst 6 jaar en 6 maanden :3 ivm vruchtbaarheid enzo. En 7 jaar is nog niet zo oud hoor, oud is pas vanaf 12 vind ik. |
|
| |
Egni 279 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 16:59 | |
| Ik wil graag een nieuw acc aanmaken in bloodclan of rogue of kittypet. Het zou cool zijn als Cyber en mijn character dan halfbroer/zus kunnen zijn. Dat Eternity een player was ofzo? Idk, maar het lijkt me zo gaaf als we familie zijn. Als het ZOU kunnen dan maak zet ik alle info in een volgende post. |
|
| |
|-/annah 109 Actief
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 17:19 | |
| - Yellowpaw* schreef:
- Ik wil graag een nieuw acc aanmaken in bloodclan of rogue of kittypet. Het zou cool zijn als Cyber en mijn character dan halfbroer/zus kunnen zijn. Dat Eternity een player was ofzo? Idk, maar het lijkt me zo gaaf als we familie zijn. Als het ZOU kunnen dan maak zet ik alle info in een volgende post.
Don't blame it on me |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack zo 25 okt 2015 - 18:10 | |
| mag van mij :3 je mag kiezen of hij/zij broer/zus is van Zira en Brat of van een ander nest. Maak gewoon een aanmeldingetje zodat ik er enig overzicht over heb :3 moet niets groots zijn. Ik weet dat jij een goede rpg'er bent dus je bent zowizo geaccepteerd.
@Romy, (ik hou nu al van Eternity xD) Je moet wel even bij Cyber charactertopic gaan kijken bij "the story of eternity" dan weet je haar verleden ongeveer :3
EDIT: hereneringstopic Cyb x Eternity? (dit word verchrikkelijk) |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brothers and sisters of the pack | |
| |
|
| |
|