We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@Demi; Pixel :') @Lotte; Ah nee hoor. Het is bijna het zelfde als WC, zelfs simpeler. Je speelt gewoon het leven van een wolf, moet een beetje realistisch zijn, net als hier met de katten. Je kan in een roedel leven, wat je ook wel snel en makkelijk zal begrijpen hoe dat gaat en verder... er is nu iets met punten.. heb ik zelf nog niet uitgevogeld, maar volgens mij kan je daar gewoon extraatjes mee krijgen voor je wolf. @Dani; would be fun c: Ik ben daar Ceylen dus.
@Lotte; geloof me nou maar. Het komt wel goed. Ik ben er ook en als je iets niet snapt mag je mij ook een PM sturen, zowel hier als op WS. @Demi; thanks btw! Setje heeft Babs voor me gemaakt <3 De schat c:
@Lotte; ik kan wel een setje maken? En nouja... je hebt poedels en dat staat voor goedzakje (gewoon goede, lieve, vriendelijke wolven). Dan heb je de badass wolven en Shadows, Shadows zijn een grote roedel vol met sociopaths en psychopaths... Dat is t wel een beetje c: En je bent goed, neutraal, of slecht, of een mengeling... Dat wordt daar wel regelmatig gebruikt om een wolf te beschrijven in één woord.
@Lotte; Not quite sure, maar volgens mij is het plaatje van de avatar een witte herder en geen witte wolf, dan zou die niet mogen op WS Again, not quite sure, kan het niet helemaal goed zien xD
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
@Lotte; Not quite sure, maar volgens mij is het plaatje van de avatar een witte herder en geen witte wolf, dan zou die niet mogen op WS Again, not quite sure, kan het niet helemaal goed zien xD
Ik ben ook niet gewend aan wolven herkennen. Waar kun je wolven plaatjes vinden?? Thx voor die waarschuwing xD