|
|
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 13:35 | |
| Hey guys c: Iemand toevallig ervaring met theorie-examens van de auto? Ik kan ze niet na schooltijd plannen D; En ik ga maar eens zo'n topic formulier aanmaken :') |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 13:36 | |
| - Swallowpaw. schreef:
- Brat schreef:
- Swallowpaw. schreef:
- Yeey thanks Marmar en Sansan :3
toen ik dit eerst laz dacht ik dat er samsung stond xD Tuurlijk, Sansung xD Nu kom je er ook niet meer vanaf hehehe x'3 *Plakt het snel bij real name* nope xD |
|
| |
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
| CAT'S PROFILEAge: Definitely more then 13 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 13:42 | |
| - Crescentkit schreef:
- Satsui schreef:
- Satsui schreef:
- Weet iemand wat je moet doen als een gif op gimp bijv. zo vervelend doet xD Dat je geen overheen leggen kan gebruiken ofzo
Maak een nieuw ding aan met een witte achtergrond en open daar je gif als nieuwe laag. Dus: Bestand -> New -> Open als lagen ^.^ Dit is uit mijn hoofd Dankje bananiii <3 |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 13:44 | |
| |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 13:45 | |
| Daarna kan je er dus een overlay laag op maken. ^^ Later kan je hem altijd verwijderen. Geen probleem <3 |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 13:45 | |
| Goooedemiddag. Vergadering ging goed c: |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 13:47 | |
| - Sassyrose schreef:
- Hey guys c:
Iemand toevallig ervaring met theorie-examens van de auto? Ik kan ze niet na schooltijd plannen D; En ik ga maar eens zo'n topic formulier aanmaken :') geen idee, sorry! |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 13:49 | |
| Ik heb auto theorie gedaan? |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 13:49 | |
| las mijn moeder gaant douchen ga ik een koekje uit de keuken pakken :3 |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 13:58 | |
| - Slatefur schreef:
- Ik heb auto theorie gedaan?
Heb jij het onder schooltijd gedaan toen ? |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 14:00 | |
| - Sassyrose schreef:
- Slatefur schreef:
Heb jij het onder schooltijd gedaan toen ? Jup, gaven ze bij mij ook gewoon vrij voor. |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 14:06 | |
| - Slatefur schreef:
- Sassyrose schreef:
- Slatefur schreef:
Heb jij het onder schooltijd gedaan toen ? Jup, gaven ze bij mij ook gewoon vrij voor. Aah okay, thanks c; ! |
|
| |
| |
| |
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 14:30 | |
| Gefeliciteerd ^^
Oké. Ik zal dus weer gewoon actief gaan worden omdat alles wat ervoor ging zorgen dat ik eindelijk eens van mn laptop weg zou gaan niet door gaat door mn ma. Dus iemand n topic? |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 14:33 | |
| - Killerkit schreef:
- Gefeliciteerd ^^
Oké. Ik zal dus weer gewoon actief gaan worden omdat alles wat ervoor ging zorgen dat ik eindelijk eens van mn laptop weg zou gaan niet door gaat door mn ma. Dus iemand n topic? Killer met neefje Owlkit? |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 14:40 | |
| Ja is goed. Wie opent? (: |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 14:42 | |
| Mijn leerkracht Nederlands had me dus betrapt dat ik op WC zat, maar ipv van me straf te geven hiervoor begon ze mn schrijffouten te verbeteren xD Blijkbaar mag je dus geen hoofdletter gebruiken nadat je kat gesproken heeft. Leuk om te weten dat ik dat dus al drie jaar verkeerd deed :') |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 14:43 | |
| Chi@ Nope, dat klopt, hahaha. Kwam ik ook twee jaar geleden bij Nederlands achter en toen zat ik van: Oeps.
x'D |
|
| |
s o o f 280 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 14:44 | |
| - Zealspark schreef:
- Mijn leerkracht Nederlands had me dus betrapt dat ik op WC zat, maar ipv van me straf te geven hiervoor begon ze mn schrijffouten te verbeteren xD
Blijkbaar mag je dus geen hoofdletter gebruiken nadat je kat gesproken heeft. Leuk om te weten dat ik dat dus al drie jaar verkeerd deed :') :0 huh? My whole life has been a lie. |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 14:44 | |
| Yep, dat had ik dus ook xD Maar ze las die zin dus luidop voor en dat was zo van "...." miauwde hij.
De rest keek me aan van ftw x'D
@Soof, yes yes just one b i g lie |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|